TTT 107 ... yes we did it together!!

@Bloem: Ik had een berichtje. Maar wel toen ik al moderrrreeererddinges was haha!!
Mn ouders…haha, ja te erg,…was t door alle commotie gewoon zelf bijna vergeten…
EN DOEKKOESSS lekkerrrrrrr hoorrrrrr en NIETS WEGDOEN!!! hahahaha gewoon rekening openstellen en klaar…hihihihi

Beps…gefeliciteerd als mede-moderator op het populairste subforum van het turkije reisforum…

Cyn…toppie hoor…Arinna was ik alleen de i vergeten…gebeurt wel eens na uren achter het toetsenboard…het is een hele klus maar wel uniek voor een forum in Nederland…

Beps…lekker op vakantie

Takkeweer vandaag…maar postbodes zijn’‘die hards’'en er gewoon tegen in trappen…thuis lekker de kachel aan.

goedenavond, nog even op de valreep, vandaag problemen met het internet, zo kon ik erop en zo er weer vanaf…nu doet hij het, heb niet bijgelezen doe ik morgen wel.

voor iedereen een fijne avond…

Beps bijna klaar om te vertrekken als ik je misloop, een hele fijne vakantie en ook nog alvast gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk.

Toos, heb je trouwens de ha nog van jetje gegeven. Heb er hier niets van terug gelezen namelijk.

ikke ben moe, ga slapen, ben alweer veels te druk geweest op t werk en hier op t forum … begin echt sterretjes te zien :retard:

Is echt rustig geweest vanaaf, denk dat er nu niemand meer langskomt dus die het:idea:maar uit en de verwarming laag, tot morgen all:dag:

Kom ook nog even welterusten wensen, heb vanavond rondgecrockt. mensen hadden sinterklaas gevierd wat een feest, hebben alleen maar kots geruimd:unibrow:
@Beps: gefeliciteerd met je ouders en met je modereerschap. Nog een daaggie:vak02:
@raak: Dus morgen doe je het op zn frans

Toos:ja, veelste vermoeiend op mijn leeftjd allemaal:lol:
Was leuk sinterklaasfeestje zo te horen, ik hoop dat het bij ons morgen beter gaat:hihi:

Raak: Slaap lekker en s6 met de fransosen:kus::dag:

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

Môge allen

Ik was ineens gister af…dus ben meteen mn bedje in gedoken. Dat heb ik vannacht mogen bezuren, want…veel te vroeg wakker…

Ga straks mn nagels laten doen, dan kapper, laatste boodschapjes en dan hier de laatste dingen,…
Meld me wel weer…

Oh ja, we mogen dan wel naar Taaitaailand(hoe toepasselijk op 5 dec) gaan, maar vakantie is toch ook nog een stukje Turkije :wink: Dus,…
Vanavond eten we döner hahaha

Goedemorgen

Beps al vroeg uit de veren, meisje een hele fijne vakantie en geniet…
voor de rest weinig om bij te lezen.
Ik heb me maar weer beter gemeld, ik wordt er helemaal niet goed van
om de hele dag alleen binnen te zitten.
De rug gaat wel wat beter kan me weer bewegen maar doe heel rustig aan.
Een stijf bil en een plek onderin die ik nog goed voel, maandag ben ik vrij
dus dinsdag en woensdag een half dagje moet te doen zijn.

Voor iedereen vandaag.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sinterklaas/an-112105.gif

Zo ik ga in de kleurtjes en op naar de nagelmuts en de kapper. Heb besloten vandaag niet te gaan kliederen, ik laat t doen. Mag mezelf ook verwennen, hubbie heeft tenslotte al een laptop en camera gekregen :wink: (of het me iets kan schelen, geen zin in kliederen gewoon…dus ga helemaal los bij de kapper!!!)

Goede morgen meiden en heer!
Een bakkie en een boterhammetje en dan nu eerst …

mogguh…
ikke echt rot geslapen, helemaal stijf en alles doet zeer :crybaby: nog 1 dagje en dan eindelijk weekend, so snak ik daarna zeg! moet ook nog eens tot 6h werken :frowning:

@ beps nog 1 nachtje slapen!! whohhoooo

@Beps&hubbie
Nog 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Jullie gaan op huwelijksreis. Wat hebben jullie gepuzzeld naar DE reis voor jullie want die moest bijzonder worden. Eerst hadden jullie Kenia in gedachten, samen op safari, maar dat kon niet door gaan want er waren ongeregeldheden. En het werd Thailand. En dan, zo kort voor vertrek, ook ongeregeldheden daar. Paniek bij jullie, logisch! Gaat onze huwelijksreis nu in het water vallen? Maar gelukkig kunnen jullie gaan, samen naar het land van de glimlach. En denk maar zo, laat ze maar rommelen overal, wij komen er wel, zolang ons huwelijksbootje in rustig vaarwater blijft. Meissie ik wens jullie een super DROOM-HUWELIJKREIS-VAKANTIE toe!! Een hele fijne trouwdag daar, misschien wel op een wit strand onder de palmen (en wij misschien in een wit Nederland :hihi:). Geniet van al het moois daar en laat jullie glimlach de grootste van Thailand zijn.

Heel veel plezier

http://www.mooivakanties.nl/images/impressie/thailand_buddhas_in_rij.jpg

en geniet er van samen

awhhh soooo sweeet… tja… alles wat wij hierna zeggen is natuurlijk mosterd na de maaltijd :wink:

heb ook ff een updateje op het TRL-en-zoon-topic geplaats.

ik ga werken :dag:

@beps
Laat je maar lekker verwennen hoor, jouw 5 dec cadeautje.

@toos
Hoe is je gesprek bij de huisarts gegaan?
En je vogels, beginnen ze al een beetje ‘los’ te komen.

@roanna
Heb je toevallig in de regionale kranten gelezen dat er in A. een vrouw van 86 was aangevallen door 2 jongens. Op de grond gesmeten en beroofd van haar tas. Dat was de schoonmoeder van een collega van mij.

Op het werk een banketletter gekregen met VVV bonnen ad. EUR 65,–, niet verkeerd!
Vandaag sluit het kantoor een uurtje eerder, heb ik mooi nog even de tijd om alle cadeautjes naar beneden te halen en in te pakken. Mams kookt een pan snert, dat wordt smullen vanavond

Goedemorgen all.

Ik ook een keer heel “rot” geslapen, maargoed dat kan een keer gebeuren.

@Beps: Heerlijk verwendagje nog en dan is het bijna zo ver. Begint er nu echt op te lijken he? Heerlijk meid! :kus: Zoals jullie het ons toen zo gunden, gun ik het jullie nu.

@Toos: Nog fijne werkzaamheden verricht tijdens de Klaasviering met die oudjes. :lol: Moet je ook niet aan denken, maarja wie weet, wat wij doen als we zo oud zijn?

Verder wens ik iedereen vandaag een fijne Klaasdag. Hier zat er weer niks in en zal er ook wel niks inkomen, :hihi: maargoed het zij zo!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sinterklaas/piet20knipoog20doorzichtig.gif

Doeggggg…werkse voor de werkenden. :dag: