TTT 107 ... yes we did it together!!

Goedenmiddag.

Jee, wat moest ik veel bijlezen zeg!!!

@Beps: Super zeg.!!! Dus toch die en inderdaad… mooie foto. Ben benieuwd na je vakantie. Klik, klik, klik zo uit de losse pols. Mooi man.

@Marion: Geeft niets hoor. I understand!!! :kus: Ik ben ook weleens niet in “the mood”.

@TRL: Mooi meid, dat alles nog steeds goed gaat. Hoe dan ook, het komt er ooit een keer uit, maar wachten duurt altijd lang. :kus:

@Toos: Jij zeuren? Helemaal niet hoor! Je hebt wat, dus dan mag je dat best hier neer zetten. Ik heb zo vaak gezeurd hier en heb altijd steun aan en van jullie gehad en wie weet, heb ik dat ooit weer eens nodig.

Trouwens die lage ijzerwaarde heeft kokkie ook regelmatig en krijgt dan weer voor een paar maanden staaltabletten en dan gaat het weer een poosje goed. Is daar ook ooit helemaal voor binnenste buiten gekeerd, maar echt een oorzaak heben ze nooit kunnen vinden.

@Cynthia: Ik vind jou foto’s ook mooi, voor zover ik ze gezien heb. Vooral die van die torens in KL. :thumbsup:

@Raak: Gelukkig van het blaffen af. Niets is vervelender en vermoeiender dan dat gehoest. Weet er alles van!!! Je kan dus ook weer opgelucht adem halen.

@Viva: Ook in de lappenmand. Nou, hopenlijk slaan de medicijnen aan, want aan een hernia… poe hee, moet je even niet aan denken!!! Rustig aan he meis!!! :kus:

@Kaylo: Ook nog even langs geweest en toch nog niet helemaal in orde. He, wat vervelend dan nog. Jij ook beterschap. :kus:

@Linda: Heel veel plezier met wokken vanavond. :wub: :wink:

Zo ondertussen op t werk…
meld me wel weer…

Roannaaaa:dag:

@Cynthia: :dag: :dag: :dag: :lol: :lol: :lol:

@Beps: Werkse. :dag:

tjonge jonge… ikke heb het giga warm…

Beps: hoe kan dat???

ikke giga koud

Haha ja ik ook!! Zit hier met me sjaal om op de zaak :D:biggrin:

hoihoi even een EGO berichtje, maar ik heb de balen van sommige collega’s die denken niet aan bewoners alleen aan hun sociale leven!
Ik irriteer me zo daaraan!!

Zo dat is eruit!!! Moest even!

Nou iedereen een hele fijne avond!
Want ik zag dat op Arke de prijslijst tot oktober 2009 bekend is.

Groetjes

Jac, Sudtours, Holland International, Dti, Corendon en Alltours zijn ook al bekend!! :dag:

ola ikke ook weer lekker thuis, beetje een gaap-dippie op t werk gehad!! hahaha

@ toos, ja ik snap dat wel. je kunt nu eenmaal niet elke keer zeggen dat ‘het wel gaat’ altijd slap, moe lusteloos… you name it, we got it! en die artsen… tis zooo frustrerend… ze weten niet hoe het kan en hoe ontzettend groot stempel het op je leven kan drukken als je je niet zo happy en alert voelt. en cker als je wel nog weet hoe je ‘vroeger’ was. energie voor 2, vrolijk, energiek… hopelijk kunnen ze woensdag iets voor je doen.

@ beps je had hier neergezet de K220D, maar ik neem toch aan de K200D? of is er een nieuwere/andere versie die ik niet ken…? (nog niet)

ik wil dus juist die spiegelreflex omdat ik juist die extra lens wil/ ‘nodig’ heb. compact camera is nix mis mee, die zijn tegenwoordig super! maar ik vind het wel leuk om te spelen met sluitertijd en instellingen en dus vooral met die lenzen (al ben ik er ook wel een beetje bang voor :wink: ) maar ik heb dus nog even…

dus… de rest allemaal redelijk… weinig aan toe te voegen.
en dat van die langere verloftijd als de baby te laat is wist ik ook idd! zelfs IK!! Hahahahaa
ga ff eten maken, ciaoooo

HAHAHAHA nee is de K200D hahahaha

hier warm…gewoon veel warmte…

moet je ff bellen met de service desk om te vragen wat er aan de hand kan zijn :stuck_out_tongue:

hihi, opvliegers zegt de servicedesk

awhahhh vraag ff of ze een monteurtje langssturen…:unibrow:

ik liep van mn auto naar de supermarkt… er liep een jongeman langs mn huis ook richting supermarkt… die was errug apart :unibrow: echt NIET mijn type… maareuhm… lang!! mega lang!! dreadlocks blauwe ogen ennnnnn heel erg lekker ruikend… ppfpfpfp
knikkende knieen toen we allebei voor het laatste halfje wit gingen :smiley: hij heeft nu de beschuit… hahaa

Toos,gelijk heb je niet op je kop laten zitten door de HA,nu weer aan de crock.

Bloem,hoe is het met je hand?

Beps,last van opvliegers,de verwarming misschien wat lager zetten.Mooie foto trouwens.

het gaat wel, doet nog wel pijn, liet alleen net het gietijzeren frame van het fornuis erop denderen, dus weet niet wat nu meer pijn doet… hij gaat lekker… kluns kluns

Hahahaha… arme leuke knul…

wilde nog aanbieden dat ik wel een beschuitje met hem wilde eten of dat hij een bammetje kon eten… maareuhmmm heb ik maar nie gedaan…

het zit je ook niet mee he Bloem.