Goedenmiddag.
Jee, wat moest ik veel bijlezen zeg!!!
@Beps: Super zeg.!!! Dus toch die en inderdaad… mooie foto. Ben benieuwd na je vakantie. Klik, klik, klik zo uit de losse pols. Mooi man.
@Marion: Geeft niets hoor. I understand!!! :kus: Ik ben ook weleens niet in “the mood”.
@TRL: Mooi meid, dat alles nog steeds goed gaat. Hoe dan ook, het komt er ooit een keer uit, maar wachten duurt altijd lang. :kus:
@Toos: Jij zeuren? Helemaal niet hoor! Je hebt wat, dus dan mag je dat best hier neer zetten. Ik heb zo vaak gezeurd hier en heb altijd steun aan en van jullie gehad en wie weet, heb ik dat ooit weer eens nodig.
Trouwens die lage ijzerwaarde heeft kokkie ook regelmatig en krijgt dan weer voor een paar maanden staaltabletten en dan gaat het weer een poosje goed. Is daar ook ooit helemaal voor binnenste buiten gekeerd, maar echt een oorzaak heben ze nooit kunnen vinden.
@Cynthia: Ik vind jou foto’s ook mooi, voor zover ik ze gezien heb. Vooral die van die torens in KL. ![]()
@Raak: Gelukkig van het blaffen af. Niets is vervelender en vermoeiender dan dat gehoest. Weet er alles van!!! Je kan dus ook weer opgelucht adem halen.
@Viva: Ook in de lappenmand. Nou, hopenlijk slaan de medicijnen aan, want aan een hernia… poe hee, moet je even niet aan denken!!! Rustig aan he meis!!! :kus:
@Kaylo: Ook nog even langs geweest en toch nog niet helemaal in orde. He, wat vervelend dan nog. Jij ook beterschap. :kus:
@Linda: Heel veel plezier met wokken vanavond. :wub: ![]()