Toos,je "zeurt " niet hoor,je kan hier alles kwijt,daar zijn we voor,dat heb ik zelf ook ondervonden…:kus:
@TRL: Das mn werk geweest he, schud ik zo uit de mouw!!! Het verlof duurt evenredig langer als de bevalling later gekomen is…
@TOOS!!! Kom op… we zijn er voor elkaar…dus ook voor jou!!! :kus:
Ik weet wel dat we er voor elkaar zijn en daar ben ik blij om. Maar wil niet alsof het lijkt dat het maar weinig goed gaat met me. Het is al eerder gezegt, het gevoel alsof je alleen maar zeurt, vind dat gewoon vervelend.
Trouwens nog een grappig detail toen de oudste in aantocht was. Ha had de vliezen door geprikt en zat nog maar op 3 cm. Hij ging weg omdat er nog iemand bezig was om een 8ste kindje te krijgen. Ik ging lopen en kreeg meteen persweeen, HA moest dus meteen weer terugkomen. Dochter werd zo snel geboren dat niemand op de klok had gekeken en niet wist of dat ze op 1 of 2 november is geboren.
Trl : alles nog lekker beschermd binnen, als het tijd is komt het vanzelf en dan nog schrik je en denkt dat is overwachts
Beps : proficiat met je nieuwe camera en nu op weg naar Thailand he
Toos : probeer in deze maand ff lekker je zinnen te verzetten en ga ervoor in het nieuwe jaar
Linda : ook nog steeds niet alles he meis
Marion : dat gebeurt bij jou ook niet vaak he geen zin om te kletsen.
Ik heb dat ook weleens maar echt heeeeeeeeel zelden hihi
@Raak: Hoe is het met het blaffen, al een beetje over? Die klep van jou staat volgens mij maar weinig stil:lol:
@Beps
Jullie de nieuwe camera in huis, nog even oefenen hoe alles werkt voordat jullie naar Thailand gaan. Aiji zal er vast geen probleem mee hebben om model te spelen.
@Toos
Wat zeuren? Jij? Echt niet hoor, dus gooi het er gewoon uit als je het kwijt wil. Ennuh vooral niet weg blijven wat dan moet ik je grappige opmerkingen missen. Dikke :kus:
@Linda
Kop op meissie!! Gaat allemaal goed komen. Ook voor jou een dikke :kus:
@Raak
Nee, het gebeurt niet vaak dat ik geen zin heb om te kletsen op ww maar had gewoon een rotdag gisteren.
Goeiemiddag dames !!!
Terug lang geleden, sorry !!!
Net terug van de echo en ziet er nog steeds niet goed uit, dus vanavond terug naar de arts met de foto’s en horen wat hij zegt. Pff… Begint wat eentonig te klinken hé ?
Ik heb jullie de laatste 2 maanden behoorlijk verwaarloosd, mijn excuses daarvoor.
Ben dus ook weer van niks op de hoogte en denk dat bijlezen héééééééééééééél lang zal duren ?
Moet trouwens nog iets te eten maken, heb razende honger en is als half 2.
Maar kom straks zeker terug, dus als iemand zo lief zou willen zijn om een up-date te plaatsen ? Hoef ik gans de serie niet af, want onthou er toch niks van. :kus: :kus: :kus:
Beps: ik weet dat je de jouwe toen heb aangeboden, maar ik koop altijd liever nieuw
zoals je weet
Ik vertelde ook waarom het voor MIJ niet een spiegelreflex is geworden… En iedereen heeft daar een andere reden voor waarom wel/waarom niet… Prima toch!
Toos: ik heb ook foto’s gezien van een spiegelreflex en 2 foto’s van mij waren scherper, maar andersom zijn er ook foto’s die hij weer scherper had…
:dag:
@Kaylo
Ga je toch gewoon van hieraf weer lekker mee aan de bep! Je komt er snel genoeg weer in!!
Vet sh*t dat het nog steeds niet goed gaat! Ik ben benieuwd wat de arts gaat zeggen. Heb je geen spijt dat je de operatie uitgesteld hebt? Ik hoop het niet voor je maar ben bang dat er binnenkort geen ontkomen meer aan is als ik je verhaal zo lees. Je kan zo toch ook niet door blijven gaan.
@Marion::kus:. Nee hoor blijf er niet voor weg, maar niet altijd zin om mee te kletsen of ben gewoon aan de crock. Maar goed, het zit zo. Moest paar weken geleden bloed laten prikken omdat ik al tijden moe ben en het gevoel alsof ik een zware griep krijg. Ha had 3 maanden geleden zoiets van dat het een burnout was, maar ik dacht dus van niet. Dat klopte ook wel want het was toen ook niet helemaal goed. Nu 3 maanden verder gesukkelt, vrijdag zelf maar eens om de uitslag gebeld want ik hoorde maar niks. Volgens de assistente alles kits, niks aan de hand. Vroeg naar de waardes en het blijkt dat het helemaal niet goed was. Ijzerwaarde is vreselijk laag en nog wat dingen aan de ondergrens, maar de HA vind het blijkbaar niet nodig om er wat aan te doen want hij had er geen aantekening bij gezet:(. Nu dus een afspraak voor woensdag gemaakt en stap daar niet eerder de deur uit dan dat er iets gebeurd
Waarmee ik bedoelde dat we toen al aan t kijken waren voor een andere!!!
Zooo wat een toestel zeg… heb ff snel eea geklikt… OHHHH Heerlijk…

Zo uit de losse pols… en aiji maar bewegen en niets bewogen gewoon omdat hij sneller kan opslaan(nee niet de kaart, de camera…)
Aiji vind het goed hoor, model staan, hubbie is er minder blij mee :lol:
@Toos: Jemmig!!! Wat zijn het toch een botte boeren af en toe… Ach niet iets ‘echts’ dus lama tot de patient zelf belt… GRRRR ik kan ze soms… Nu idd voor jezelf opkomen… dan maar een extra suplementje ofzo… en na 1-2 mnd kijken of het helpt…of gewoon zoeken WAARDOOR het aan de ondergrens zit… ach waarom… het is niet zo erg,… (Nee hij/zij heeft het niet!!!) W%)#&%P#&$# de sukkelsss
Toos : nee hoor staat zelden dicht:lol: Hoesten is helemaal weg, gelukkig he
Ik zou het er ook niet bij laten, bezet gewoon woensdag de praktijk tot hij er iets aan doet:mad:
Beps mooie foto
Marion : nu weer beter?:kus:
Kaylo : suc6 bij de arts vanaaf. Er staan updates zat overal maarre gewoon weer beginnen mee te kletsen joh, rest is oud nieuws:hihi:
@Beps: Werd er dus echt pissig van toen die ass. zei dat er niks was. Mag zij helemaal niet over oordelen. Ik moest zelfs nog een keer terug om te prikken omdat ze uitslag niet vertrouwde. Maar goed, ik ga woensdag de discussie met die man aan en we zien wel
Ik ga er weer vandoor. Even boodschappen doen, denk dat ze hier vanavond wel wat willen eten en daarna aan de crock tot 8 uur. Tot laterssss:kus:, :dag:
Wij zitten hier in de foto’s!!! hahaha!!!
Ik moet van 16.30-22 uur… en dan nog 3 keer(nog 4 keer voor de vakantie dus!)
OHHHHH heb er zin in
Zo ben ik dan ook weer even.
Toos, groot gelijk, de onderste steen boven halen
Linda voor jou een knuffel…
Ikke naar de dokter geweest, heb pillen gekregen en moet daarvan binnen 3 dagen iets van opknappen, zo niet moet ik terug, ze hoopt dat het een verdraaiing is, maar omdat de pijn uitstraalt naar mijn linkerbeen zou het ook zomaar een hernia kunnen zijn… ik denk gewoon het eerste, maar we wachten af, ik zit er helemaal niet op te wachten om een hernia te krijgen.
Viva : meis hoop voor jou niet dat het een hernia is in deze drukke decembermaand:kus: