Ook ik ben er weer. Zo naar de NOP voor de camera…moet wel want we hebben de andere verkocht haha!!!
@Viva: Luisteren naar lijf he…rust nu, time for Vivabody… :kus:
Ook ik ben er weer. Zo naar de NOP voor de camera…moet wel want we hebben de andere verkocht haha!!!
@Viva: Luisteren naar lijf he…rust nu, time for Vivabody… :kus:
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
Viva,rustig aan en sterkte :kus:
Beps,camera al verkocht dat is lekker snel,nu een nieuwe kopen
Fijne dag allemaal,ik weer eens slecht geslapen.
@TRL: :kus:
Zo daar ben ik weer, nog even terug naar bed gegaan, even 2 pillen achterover geslagen, en heerlijk geslapen, alleen zo moeilijk om dan weer het bed uit te komen en de trap af te lopen, het lijkt wel of mijn linkerbeen korter is…
Heb me vanochtend om 6 uur al ziek gemeld…even pas op de plaats, ik kan niet goed zitten, niet goed liggen en niet goed lopen…pffff.
Beps nieuwe camera kopen leuk, en zo snel al van die andere af.
Dat had ik met mijn oude bank en eethoek, binnen een kwartier was het verkocht, echt giga makkelijk die marktpl…ts.
Tlr…nog nergens last van, nichtje ook nog niet maar die heeft nu wel de griep, vreselijk verkouden en benauwd, nou dat kan je dan net niet gebruiken zo op het allerlaatste. Jij weer slecht geslapen…pfff dan duurt de dag zo lang, misschien straks nog even een uurtje terug.
Bloemmie ook nog wat opgestoken van de uitleg van camera’s dus jij zal ook wel weten wat je nu wilt, en dan ook nog lekker geslapen…
Goede morgen …
@Viva
Rustig aan met je rug, maar dat doe je vanzelf als je niet goed vooruit komt. Sterkte :kus:
@Beps
Camera kopen vanmiddag want er moet wel een fototoestel mee naar Thailand he.
@Bloem
Heb je je keuze ook al gemaakt?
@TRL
Een nieuwe tekst onder je babykrabbel, of stond die er gisteren ook al :kus:?
Goedemorgen all.
@Beps: Jeetje, dat is zeker snel verkocht dan. Ik benieuwd of je vandaag met die ene thuis komt!!! :idea:
@Viva: Och meid toch. Nu jij dus een keer… op de plaats… RUST. En neem die zeker, des te eerder kun je er weer van af zijn en anders ff langs de HA hoor. :kus: Erop ook.
@TRL: Ik zeg verder niets, dan spannunddd… :kus:
@Marion: Heb je gister een bietje gemist hier. :dag: Ook weer druk geweest?
@Raak: Zo, jij bent vroeg. Druk, druk, zeker?
@Bloem: Al naar het werk en eindelijk ook weer een goed geslapen, dus kan er weer tegen aan vandaag.
Ik nu even de boel opfrissen aan mezelf. Bakkie leeg, dus straks weer de 2e.
Iedereen alvast een fijne dag, thuis of op het werk. :dag:
@Roanna: die ‘ene’ Pent*x die wordt het…alleen de lens is ff nog twijfelen…
Ik ga onder de regenbui door, en dan gaan we naar de winkel
tot straks…
Viva,nee nog nergens last van helaas…Straks weer naar de verloskundige,had gehoopt daar niet meer heen te hoeven.
Marion,ja zag het ook,tekst past zich automatisch aan.
Beps,lekker naar de winkel,is die nu al open dan?Hier gaan ze op maandag pas om 11 of 13 uur open.Succes.
Goeiemorgen,
@Viva: Wat een pech weer, eerst je elleboog en nou je rug. Schiet niet erg op zo. Beterschap:kus:
@Trl: Hoe was het bij de verloskundige? Die ooievaar heeft het wel erg naar zn zin in de dakrand
@Beps: Op camerajacht. Heb ook even gekeken, ziet er goed uit.
@Roanna: Aan het shoppen geweest met de kleinkids en dochter
@Bloem: Goed geslapen vannacht, dat is weer mooi meegenomen, batterijtje een beetje opgeladen
zo zit nog in de pyjama, vannacht heel slecht geslapen, weer vroeg wakker, wilde om tien uur gaan douchen kwam paps op de koffie, toen hij weg was wilde ik weer proberen te douchen komt buurvrouw de sinterklaas spullen van hun hier verstoppen blij dat ik rest vd dag vrij ben vanavond gezellig uiteten bij de wok
Ook weer thuis,alles zag er nog goed uit.Bloeddruk was ook nog steeds netjes.Alleen die 3250 gram ga ik niet redden,gaat eerder richting de 4000 gram zei ze…pffff Volgende week dinsdag weer een afspraak mocht er dan nog niks wezen.De meeste 1ste kinderen komen gemiddeld 5 dagen later,dus dan mag ik nog ff,hoop het niet.
Goeiemorgen!!!
Nou afgelopen zaterdag naar Rotterdam, Amsterdam en Haarlem geweest
Moet toch wat doen op je vrije dag…
Gister gesport en daarna op de bank ajax gekeken… ![]()
Bijgelezen veel over camera’s. Ik heb een P*nasonic met 18x optische zoom… De keuze om die te nemen ipv spiegelreflex is omdat het ten eerste een stuk minder weegt… en ten tweede dat de verkoper aangaf dat als je het echt voor reizen e.d. wil gebruiken er niet veel verschil tussen zal zitten… Dus de keus was voor mij makkelijk!!!
Beps&Bloem: hoop dat jullie gaan slagen…
Viva: sterkte met je rug!! :kus:
Trl: ohhjeee dan zou het nog ruim een week moeten duren??? Pfff sterkte met de laatste loodjes meis!! :kus:
Vanmorgen naar de tandarts… moest 4 vullingen laten vervangen die mijn vorige tandarts niet goed heeft gedaan… En aangezien het nu nog vergoed wordt… t/m 21 en ik volgende maand 22 wordt… kon ik dus beter nu gaan… Het boren viel wel mee, maar ze heeft een halve steiger in mijn mond gebouwd en nu is mijn tandvlees naar de kl*te… auwwwwww!!!
Nu op zoek naar een kerst-kadootje voor mijn broer+schoonzus… Denken aan een TmTm… ![]()
:dag:
Cyn,en ook nog geslaagd met shoppen zaterdag,je hebt er wel een dag van gemaakt he.
@Roanna
Nee, was niet echt druk gisteren. Eerst mams hier en later N. Ik was even niet in een babbelstemming ![]()
@Linda
Weinig slaap gehad vannacht, gelukkig een vrije dag, kan je het nog rustig aan doen. En dan vanavond wokken … smakelijk en veel plezier!!
@TRL
Mooie berichten weer van de verloskundige.
@Cyn
De tandarts niet bepaald lief geweest voor je tandvlees, die krijgt vandaag niets in de schoen.
Een tmtm voor je broer/schoonzus, verdwalen ze zoveel dan?
@Toos
Poosje niet gezien? Alles goed?
@Cyn: Niets mis met camera, alleen voldoet hij niet voor waar wij hem voor hebben, nl de hondenshows ed… Als ik dan toch een spiegelreflex koop dan nu natuurlijk…heb je niet voor niets toen al de mijne aangeboden…
WE HEBBEN M!!! De Pent*x K220d, met een lens 17-70 mm… Tasje, kleine andere dingen, dus we gaan oefenen straksss!!!
@Marion: Winkel open va 9 uur daar, maar lunchpauze van 12-14…
@TRL: Hopelijk hoef je er niet meer heen… en anders heb je ‘mazzel’ nl meer dan 16 wkn verlof!!!(nl va de dag na je bevalling 10 wkn later weer werken…)
En nu eten… nu warm, en op mn werk vanaaf mn broodjes…
@Cyn: Dat was voor mij ook de reden om een compact camera te kopen met veel mogelijkheden en 18 x zoom. Ik vind zelf een spiegelreflex erg zwaar en vind het gedoe met extra lenzen een nadeel. Mijn broer heeft een prachtige camera, maar loopt altijd met een tas te zeulen voor de lenzen, flitser en weet ik wat meer. Voor mij was de keuze daarom ook niet moeilijk. Maar goed, moet ieder voor zich bepalen wat je prettig vind
@Trl: Dit zijn echt de laatste loodjes he. Weinig kinderen houden zich aan de uitgerekende datum. Ze zeggen altijd dat het 2 weken voor tot 2 weken na de datum kan gebeuren. Ik had mazzel bij de eerste, ze was 2 weken te vroeg en het heeft alles bij elkaar 4 uurtjes geduurd
@Linda: Veel plezier vanavond
@Marion: Nee gaat niet echt lekker, maar wil ook niet steeds zeuren.
@Beps: Gefeliciteerd met je nieuwe camera en dat je er maar veel fotoplezier van mag hebben
Zo ga nu eindelijk maar eens douchen, niet echt zin maar is ook wel weer even lekker denk ik, gaat hier ook nog steeds niet zo lekker, hoop jullie t later eens uit te kunnen leggen
Toos,dat is zeker mazzel hebben dan.2 weken eerder,dat had ik ook wel gewild.
Beps,tis mooi weer dus je kan mooi oefenen met de nieuwe camera.Hmm dat van de verlof als het later komt,had ik me nog niet in verdiept,zal het eens nakijken.
Marion,gisteren visite gehad en niet zo in babbelstemming kan gebeuren he.