@Bloem: He, wat vervelend dan weer. En toevallig geen brandzalf in huis?
Zag trouwens net weer die reklame van die ene camera, maar dat is helemaal geen Son* wat ik daarnet zei, maar een Cas*o. :lol: Ook mooi!!!
@Bloem: He, wat vervelend dan weer. En toevallig geen brandzalf in huis?
Zag trouwens net weer die reklame van die ene camera, maar dat is helemaal geen Son* wat ik daarnet zei, maar een Cas*o. :lol: Ook mooi!!!
@Bloemmie: WAT HEB JE GEDAAN???
Ik ben op t werk…zooo ist druk
@ roanna, ja dat dacht ik al dat je die bedoelde, maar dat is een compact camera en ik wil echt een spiegelreflex
@ beps, gebrandt aan de binnen-bovenkant van de oven… en nee geen zalf in huis, heb wel gekoeld al, maar doet echt nog pijn :crybaby:
@Bloem: Oke dan, maar hij is wel supersnel, las ik net even. Maarja, jullie hebben er vast veel meer verstand van. Dussss…
Kusje d’r op. :kus:
@Beps: Heb zojuist even gekeken. Toppie ook hoor, als die het wordt
!
Hihi ja vonden wij ook!!
en ik neig daar ook naar, maar weet het nog niet
@ roanna, ja klopt hij is super snel idd, 40 beelden per seconde adverteren ze mee. prima camera lijkt mij , maar niet wat ik zoek
en bedankt voor het kusje, voelt een stuk beter ![]()
hihi… info nog steeds van oor naar oor
Bloem : au aan hand, kusje erop gehad en gelukkig voelt het al ietsie beter
Beps : mooie camera gezien en nu aan het werk
Roanna : alleen nog ramen zemen en dan mag het kerst worden
Hans : een heerlijk lui relax en benen omhoog daagje
Viva : op verjaarsvisite
MK : sinterklaas vieren
Macy : langs geweest op zoek naar Tinkerbelow
Linda : bij jullie ook aan het sneeuwen
Ik heb flink wat sneeuw gehad in het westen maar hier is gelukkig nix
Roanna,flink aan de poets en bijna klaar voor de kerst.
Raak,en heeft je kleinzoon gewonnen?
Bloem,auwwww hopen dat het geen vieze plek wordt.
Beps,alweer aan het werk.
Macy,nee tinkerbellow hier nooit geweest volgens mij.
Hier vandaag ook natte sneeuw,maar hoorde van me paps dat het hier minder koud was dan in Amsterdam,hij wel naar ons cluppie geweest,ik helaas niet en me mams ook thuis gebleven,op de tv gekeken,maar is toch anders.
Zo ikke op koopjes jacht geweest. En super geslaagd heb een broek van 75 euro nu voor 20 euries!
En een trui van 40 nu ook voor 20.
Dus voor 40 euro klaar!! Ikke blij!!! Verder lekkere abrikozenjam gehaald. Nou na het shoppen,heerlijk de film mama mia gekeken.
En verder met relaxen!
Denk dat ik maar weer hotels ga bekijken.
Want ja dat moet ook gebeuren!
Groetjes en iedereen een fijne avond!
@jac: leuke film he
Ohhh en het blijft druk!!!
dan gaat de tijd tenminste lekker snel voorbij!!
Trl : nee helaas niet gewonnen maar was toch een heel leuke dag. waren zo’n 300 kinderen.Jij dikke :kus:en nog heeeel kort suc6 he
Ik ga nog ff bankhangen en dan lekker naar bed, heb dit weekend niet echt veel geslapen, per nacht maar een uur of 4.
@raak: fijne avond verder en tot morgen
goed plan. ik ga ook lekker slapen… en verder dromen waar ik vanochtend gebleven was ![]()
Nog 5 min en dan mag ik ook naar huis
goedemorgen allemaal, nou ja voor mij minder, ik ben gisteren door mijn rug gegaan en kan niet meer op of neer.
Ik meld me vandaag nog wel ergens…
Viva : meissie toch, veel sterkte he
Trl : DE 2week is er nu:kus:
Iedereen werkse of een fijne vrije dag
mogguh!
ik heb heerlijk geslapen en dat voor een zondag! nix geen uren woelen of draaien, gewoon lekker 8 uurtjes geslapen… mhmhmh
@ vivia, door je rug gegaan…? het lijf zegt hoooo-stop-nie meer verder. pak je rust, plat en rust rust rust!! :kus: sterkte ermee.