TTT 107 ... yes we did it together!!

Goedemorgen all.

Iedereen weer zo’n bietje wakker?

@Beps: Ach welja. Geld moet toch rollen en heeft hubs weer even een “dingetje” om mee te oefenen. Toch? Komt alleen maar ten goede van de prachtige plaatjes nadien. Hoop dat jullie kunnen slagen. Bloem ook.

@TRL: :kus: Wachten duurt lang… :kus: Maar het komt!!!

@Marion: Ook weer van de partij. Nog leuke dingen op de rol voor vandaag of ook weer zo’n dag als alle anderen?

@Raak: Alweer op pad om naar de verrichtingen van kleinzoon te kijken. Goed hoor! En ik ben weer helemaal op de hoogte over je dochters vakantie. :lol: Jammer dat jij niet mee mag.

@Linda: Leuk avond gehad? Nouja, je cluppie heeft in iedere geval gewonnen

Ik ga zo ff mijn haar weer in de kleur zetten en in die tussetijd maar even hier beneden de boel strak trekken.

PS. Weer niets in de schoen. :mad:

Hier ook niets in mn schoen hoor…pffff helaas

goedemorgen…Viva is er hoor!!!

Tlr…nog geen ooievaar, en nu twijfel over de naam
Roanna klere herrie tijdens etenstijd…ja altijd overvol bij de gele M
Beps op camera jacht met hubs
Marion ook al aanwezig, bakken vol lego en J. doet er niets mee tja dat is zonde

Wij gisteren naar verjaardag geweest, en vanmiddag weer een, dus weinig tv kijken zeg maar.
Voor iedereen een fijne dag.

ook mijn schoen was leeg vanmorgen

Oh Viva…ook goedemorgen. :dag:

Veel plezier op de verjaardag en jullie ook allemaal nog een fijne dag.

Nou, ik ga even verven. Tot laters ergens weer.

Iedereen nog een fijne zondag.

Hier trouwens verradelijk weer. Het lijkt wel glad. Weet niet of het zo is, maar zo ziet het wel wel uit. Blehhhhh… :frowning:

Hier net begonnen met sneeuwen

Sneeuw… het is wel wel erg koud maar droog.

@mk: was net even droog hier maar is wederom aan het sneeuwen

het heeft hier ook al een paar uur gesneeuwd, nu niet meer, maar zo te zien komt er nog veel meer.

zo ik zo weg…toedels

We wachten het wel af.
Straks Sinterklaas bij mijn moeder, een beetje sneeuw pas daar wel bij.

@mk: veel plezier met sinterklaas!

@linda
Volgens mij liep de boel vast in hyves.
IK ga wat spullen bij elkaar zoeken en dan gaan we.

Dames…vandaag wederom bankhangen,administratie vanmorgen weggewerkt in de ordners,en verder niks…benen en armen rust…

Ik zo toch maar ffies werken, en dan slapen!
Morgen nog naar 1 winkel, en dan wss kopen…
Bloemmie is er(hoop ik) ook wijzer door geworden, iig zo dat we allen iets hebben opgestoken!!

Mn Dinnetje is weer naar huis…dus…even een bakkie en naar t werk
Tot vanaaf of morgen!

Goedenavond inmiddels.

Hier ook nog wat natte sneeuw gevallen, maar gelukkig niets blijven liggen.

Heb samen ff met kokkie de toko hier beneden strak getrokken. Moet alleen van de week nog even de ramen wassen voor de kerst. :biggrin: Is dat ook maar weer klaar. Verder nog even wat leuke kerstdingetjes besteld bij Yve* Rouch* vanmiddag en even naar de bank geweest. :smirk:

@Beps: En zijn jullie er al uit welke het gaat worden? Ben echt benieuwd. Als ik die reklame van die vogelsopname met de Son* zie, dan denk ik altijd… die wil ik ook, maar die zal wel een paar centen kosten. :slywink:

Werkse zo weer Beps. Bloem alweer naar huis, dus zal zich vanavond ook nog wel ff melden.

Roanna: Zo als het nu lijkt, word het de Penax K200D. Het voordeel van deze Pentx is dat de body(dus zonder lens) van aluminium is, en daar door beter in de hand ligt. Tevens met lens dan beter in verhouding is, en minder ‘kracht’ kost. Kosten…ja das wisselend van welke lens of welke extra lens… maar blijven iig binnen budget!

@Beps: Oke. Ik zal zo eens gaan kijken welke je bedoelt. Kijk, niet dat ik er nu meteen naar op zoek ben, maar altijd fijn als je wat tips krijgt van experts, voor het geval DÀT. :wink:

Heey allemaal!
ik ben macy.
ik zit altijd bij TLK en eerst kwam tinkerbellow daar … en heb gehoord dat ze nu hier is.
@ tinkerbellow, meid laat nog s wat horen van je! :smiley:
xx Macy

Hey Macy. Ik denk dat je je vergist, want ze is hier naar mijn weten nog niet gesignaleerd en ook nog nooit geweest. Ook heeft zich hier (TTT) geen nieuw member aangemeld de laatste tijd, dus ik denk dat ze op een heel ander forum zit.

Succes met verder zoeken. :dag:

ola
ikke al een uurtje thuis, lekker een uurtje in de auto, cd’tje op, lekker warm, ipv 2,5 uur met OV en 3x overstappen en zo meer… dus…

ikke zie door de lensen de camera niet meer, maar dat komt vast wel goed… wat is wijsheid. je wil zoveel mogelijk uit je budget halen, maar ja…
ik kijk nog ff verder…

hier eigenlijk geen nieuws behalve dat ik net de bovenkant van mn hand verbrand heb… klein stukje huid weg en t brandt als de ziekt… bbbrr, arm handje :frowning: