@marion: veel plezier met de sinterklaas vanmiddag!
Zo wij weer thuis, en BLoemmie onderweg zo te zien
Was gezellig, lekker bijgebept!!
Nu in afwachting van de ooievaar…oh nee, van Bloemmie
@Marion: Veel plezier met de hogehoedman!!!
Verder ben ik een vergiet met grote gaten haha
@beps: doe bloem de groeten
Ik ook weer thuis ff het dorp in geweest,maar merk wel dat het allemaal niet zo soepel meer gaat.
Bloem,nee vind het niet erg dat mensen soms opmerkingen/verwijzingen maken naar de turkse roots van het kindje,ligt er ook wel aan wat ze zeggen he,en van de een kan je het beter hebben dan van de ander.En ja Turkije zit nog steeds in me hart net als V trouwens hoe raar dat misschien ook is.
Beps,hoe was het bij de hondjes in Amsterdam?Trouwens mooie foto weer van Aiji.
Roanna,veel plezier met je dochter en kleinkids.
Marion,de jongens toch een punt gepakt beter iets dan niets…Nu lekker sinterklaas vieren.Nog geslaagd voor een kadootje?
@tkl: sterkte met de laatste loodjes!
Linda,ik hoop dat het de laatste loodjes zijn,maar ja Turken zijn vaak te laat dus hou ik daar maar rekening mee…
Hoe gaat het met jouw nu?
@tkl: kom je even op msn, klets je dan even bij?
@Marion: Ik sport elke zaterdag 8:30 tot 9:30! En ik vind het erg lekker.
@ linda: een hele fijne,gezellige avond!!!
@ Beps en Bloem: Veel plezier!!!
Iedereen een fijne avond!
Groet
Good evening … het is knap rustig hier vandaag zeg!!!
Goedenavond.
Zo te zien weer bijna alleen op Marion en Hans na. :lol: :tear:
Wij ook weer een leuke middag met de kids gehad. Zijn met de hele meute naar de stad geweest en de oudste mocht alvast zijn verjaardagskadootje uitzoeken. Gelukkig wist hij al wat hij wou (Leg* Starwars) dus waren best snel klaar. Natuurlijk mag die andere dan ook nog een klein kadootje uitzoeken en voor dochter nog laarzen gescoord. Zijn nog even wezen kijken bij de verrichtingen van onze zoon die een of ander evenement hier in de stad had (ja, daar waren die 50 broodjes voor) en toen teruggaande naar de Ma*. Heb dat ook weer overleefd. Wat een kle*eherrie daar rond etenstijd, maargoed dat had ik kunnen weten. :lol:
@Marion: Toch naar voetballen geweest en nouja… gelijk spel ook goed toch?
Beps en Bloem zullen het wel gezellig hebben momenteel :dag: Joehoe :dag:
En de rest is er niet, geloof ik. Linda heeft… als ik het goed gelezen had… nu bezoek?
Nu ff Paultje kijken. Marathon uizending had ik begrepen.
@Roanna
Jullie hebben de hele familie goed verwend, wat zijn jullie toch een schatten he!! Star Wars lg, daar zijn mijn neefjes ook wild van. Mooi speelgoed vind ik, alleen doet J er heel weinig mee. Heel af en toe als de neefjes er zijn. Zonde eigenlijk want hij heeft er bakken vol mee.
Was zeker goed dat het gelijk spel was vandaag. Ze moesten tegen het dorp waar schoonzus en familie wonen. Zwager is ook een fanatiek voetbalfan dus had niet graag gezien dat zijn dorp verloren had van ons. En wij omgekeerd natuurlijk ook niet.
toch nog ff checken voor ik ga slapen:pmoet morgenvroeg om 09.00 al in zoetermeer zijn. oudste kleinzoon doet mee aan ned.kamp.karate dus moeten oma en opa kijken natuurlijk.
Roanna : dochter is 5.5 week preive naar de Philippijnen,zijn ook duikfreaks
Zo wij hebben idd lol saampjes. Lekker crime night gekeken, lekker bij kletsen enzo…
Morgen eens opstap voor “de camera” waar hubs nu ook ineens interesse in heeft…zo erg dat de muppet de zijne meteen op internet gezet heeft :retard: …
Tot morgen allen
Slaap lekker allemaal tot morgen
@Raak
Daar moeten opa en oma zeker bij zijn!!! Geniet van die kanjer van jullie.
@Beps&Bloem
Jullie ook nog genieten morgen!
Hub in de ban van de camera, heeft ie hem nog mooi op tijd voor de reis, kan ie nog een paar dagen trainen.
@Linda
Jij ook lekker slapen. Sweet dreams ![]()
En de rest ook lekker slapen natuurlijk!!!
Nog geen Trl???misschien…Ik ben nog een half uurtje thuis en daarna op naar Zoetermeer
Beps : gaat het je alweer centjes kosten???wel mooie foto’s van de vakantie daarna:hihi:
Linda : hoe is ie nou?
Marion : gaan we zeker doen, dank je
Fijne dag iedereen:dag:
Goede morgen allemaal …
Nee, nog geen TRL vandaag. Zou dit DE dag zijn dan? Afwachten … tis wel spannend.
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:
Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris
***2009 ***
filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
Nog niks aan de hand hier,kind was gisteravond nog flink aan het schoppen dus vindt het nog best daarbinnen denk ik…Maar hoop echt dat het niet te lang meer duurt,want begin te twijfelen over de naam…pfff
Raak,veel plezier bij de karate kampioenschappen vandaag.
Beps,Bloem en hub op pad vandaag voor een camera,succes.
Marion,laat erin en er vroeg weer uit.
Viva,nog steeds druk met series kijken?
Fijne dag allemaal.
Zo ik wakker, ga nog even zelf zo surfen over die camera…van mij mag hubbie…geen probleem(komt de foto’s ten goed dus…das altijd goed)
Rustig opstarten maar…