TTT 107 ... yes we did it together!!

:tssk: om een of andere rare reden doet mn laptop oplader het niet meer…

@bloem: mmm balen dat je oplader het niet meer doet, succes ermee!

slaap lekker allemaal tot morgen

Kom nog heel even aanwaaien. Er is niet veel gekletst. Ooievaar is nog niet langs geweest bij Trl. Ik ben een maand te vroeg geboren, arts had zich verrekend en dacht dat mijn moeder over tijd was. Dochters waren allebei klein, oudste 45 cm en 2250 gram, de jongste was iets groter, 50 cm en 2500 gram.
@Bloem: Las over camera’s. Mijn broer heeft een caon spiegelreflex met losse lenzen, mooie camera, maar je hebt een fitnisscentrum om je nek, zo zwaar. Ikzelf heb een olymps, fijne camera met alles erop en dr aan. Zowel cann als olymps hebben een nieuwe camera op de markt gebracht met 20 x optische zoom en waar ook losse lenzen op kunnen.

Het is een mooie tijd, ga mn mandje opzoeken. Slaap lekker

Ik ben thuis, en ga ook mn bedje opzoeken
Morgen naar Amsterdam, naar de Winner,…lekker hondjes kroelen, vrienden ontmoeten en dan… Dan komt mn vriendinnetje…en crime-night!

TOt latersmorgen ergens

Mogge Dames, denk doe alvast de verwarming wat hoger en een :idea:aan terwijl ik op de krant zit te wachten. Ga nu ff bijlezen

Bloem : mijn Hubs is ook een fotofreak en volgt cursussen als hobby.
Hij heeft een C.non en kan uuuuuuuren zitten zoeken en lezen op internet over camera’s, lenzen en zelfs een statief vind ie mega interessant :lol:
als ie wakker is stuur ik wel een pb
Trl : mijn 3 kindjes hebben geen van allen de 2.250 gr. en 45 cm gehaald en ikzelf woog 1.750 gr. en kijk is wat daar uitgegroeid is.wij waren thuis katholiek en ik ben meteen in de gootsteen gedoopt omdat ze dachten dat zo’n gevild konijn het niet kon halen:lol:
Beps : op naar A’dam en daarna vriendinnetje op bezoek
Cyn : gaat lekker shoppen in …???
Viva : is steeds meer verslaafd aan prisonbreak
Roanna : heeft de broodjes al gesmeerd klaar liggen voor zoon
Zo, krant is gearriveerd, ff lezen en dan klaarmaken om dochter en schoonzoon naar schiphol te brengen, dus ook naar a’dam:dag:

@Raak: Ja dat lampje is weer nodig langzamerhand niet waar…

Wij zijn er klaar voor en gaan…tot vanmiddag!!!
:dag:

:thailand:Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis:THAILAND:

Crazymar: 11 december Alanya + Marmaris

***2009 ***

filiz: 1 januari: ff naar huis
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR***:vak02:***
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

**13/12 Turkije lover
**29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr

Beps,veel plezier in Amsterdam en vanavond met je vriendinnetje

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Bloem,kan je er al een beetje uit komen wat de camera’s betreft? Ook jij veel plezier vanavond met je vriendinnetje

Raak,op naar Schiphol.

Fijne dag allemaal

Goede morgen …

@Beps
Veel plezier bij de hondjes zo meteen en straks met dinnetje!!

@Bloem
Jij ook een fijn weekend bij Beps!!

@Raak
Straks naar Schiphol en nu verdiept in de laatste nieuwtjes.

@TRL
De laatste week op je teller. Misschien komt ie netjes op de uitgerekende datum, zou ook wel grappig zijn, een turkje wat precies op tijd is

Goodmorning. :dag:

Lekker rustig geweest, dus hoef niet veel bij te lezen.

Velen van ons dus weer de hort op vandaag. Ook leuk!!!

Vanmiddag komt mijn dochter met de kids hier en dan zal het in de namiddag wel weer een MacD tje worden, daar de oudste volgende week jarig wordt en we dat nu al een beetje gaan vieren. :biggrin: Tja, zie ze ook niet dagelijks, dus moeten we het er nu maar even van nemen.

@Raak: Alweer naar Schiphol? :biggrin: Gaan je dochter en man lekker op vakantie of op zakenreis? En jij dit keer niet mee?

@Toos: Had ik toch goed onthouden he? Dat merk van jullie fototoestel.

@TRL: :kus:

@Marion: :dag: Verder alles goed daar? :wink: Zo weer naar de voetbal?

Verder iedereen een heel fijne dag en een heel goed weekend.

@Judith: Ik zie dat je ook nog regelmatig meeleest hier, dus wil je even :dag:

Jij ook een heel goed weekend gewenst .

@roanna :dag:
en de anderen ook allemaal een fijn weekend! Vooral de laatste dagen denk ik 's ochtends: zou de ooievaar al geland zijn vannacht?
@trl
en als ik dan een berichtje van jou zie, dan weet ik dat ie nog rondcirkelt. succes met de laatste dagen!
ik woog 1740 gram bij m’n geboorte, en nooit echt groot geworden…

hoihoi iedereen,
Ik wou even zeggen FIJN WEEKEND!!! Met alles wat jullie gaan doen!
Ik heb net gesport, mail checken en dan denk ik gauw even shoppen.
Maar het kan nog alle kanten met mij op.
Tot ws zondag!

Groet

mogguh

@ raak bedankt voor je berichtje!
@ roanna, jij grijpt ook alles aan als excuus om naar de grote gele M te mogen he? :wink:
@ marion, hahahahaha grappig!!
@ trl vindt je dat juist leuk of vervelend als mensen verwijzigingen maken naar de turkse roots van je kindje? vroeg t me af omdat ik me kan voorstellen dat het moeilijk is, aan de andere kant, je houdt van het land dus misschien is het wel leuk… toch?

@bloem: hoe is het met de oplader van je laptop?

ja die doet het nu ineens weer, maar vrees dat het stopcontact dat ik altijd gebruik nie zo geweldig is… komt wel eens een vonkje uit als ik em erin steek
en okey, de kabel is lichtjes aangevreten… misschein toch eens kijken wat zoiets kost, voor het geval ie er echt mee uitscheid, want dan heb ik echt een probleem

:eek: en nu moet ik opschieten want moet zo nog weg!!

En ik ben er ook nog even snel. Terug van het veld en het was een mooie wedstrijd. Gelijk gespeeld met 4-4, weer een puntje er bij voor de kids.
Vanmiddag sinterklaas bij oma, J is er al naar toe maar ik moet nog even voor de schoolsurprise op pad. Zei meneer net even tussen neus en lippen door dat het kadootje maandag mee naar school moest.
Straks weer naar het zwemmen en dan is mijn dag weer vol.

@Roanna
Vanmiddag bezoek van dochter en kids. Een dikke verjaardagsknuf voor je kleinzoon en geniet van ze … en van de gele M strakkies.

@Judith
Voor jou ook een leuk weekend. Grappig dat je komt checken of de ooievaar al geland is.

@Jac
Al aktief geweest het weekend. Morgenvroeg heb ik ook met vriendin afgesproken om te sporten. Ben benieuwd hoe het bevalt op de zondagmorgen.

@Bloem
De kabel en het stopcontact niet helemaal oke, kijk maar uit!!

En nu op naar de winkels!!