jippppieee!! whoohheee
![]()
@ MK owhkey, duidelijk… fotografeer je weleens schaatsers ![]()
jippppieee!! whoohheee
![]()
@ MK owhkey, duidelijk… fotografeer je weleens schaatsers ![]()
Beps,joehoeeeee geen stress meer jullie gaan gewoon…
Bloem,sorry kan je niet helpen heb geen verstand van camera’s.Maar je zal er vast wel uitkomen.
Mk,hoe gaat het met je zus?
Collega van mij net bevallen,zou 5 december uitgerekend zijn,maar vandaag gehaald met de keizersnee een dochter,weegt maar 2500 gram.
2500 gram… klein!!! Zo klein was ik ook!!!
Nou ja nog iets kleiner…
Nu jij nog!!! ![]()
Cyn,ja volgens mij is dat klein…Die van mij zit nu rond de 3250 gram en die is er nog niet eens,nou de ooievaar is in de buurt zullen we maar zeggen.Hoop dat die er niet teveel hoeft af te leveren…des te eerder is hij hier…![]()
@bloem
Wel hele snelle kinderen ![]()
@trl
Dat is inderdaad niet zwaar, dan maar liever iets langer wachten en via de normale manier.
Bij zus ook nog alles rustig, we wachten af.
Normaal is toch meestal 7-8 pond?? Ik was 2340 gram… en 47 cm…
Klein he… Maar ja ik wilde niet groeien… ![]()
@Bloem
Twijfels over de camera, heb ze geen van beide dus kan er niets over zeggen. Heb wel een ander type camera van Cnon en ben daar altijd erg tevreden over geweest. Meen dat de kleuren van de C helderder zijn. Als ik ze vergelijk met de Nkon van een kennis en ook met de S*ny die ik later heb gekocht.
@Beps
YES!!! Eindelijk weer wat positieve verhalen uit Thailand.
@TRL
Collega al bevallen, idd een kleintje maar als het maar gezond is, de rest komt dan vanzelf wel.
Dat is zeker klein Cyn,ik was zelf bijna 8 pond.De middelste van me broer was zelfs bijna 9 pond…Ach ja als het maar gezond is toch.
Goedenmiddag.
Zo, heb net ff 50 broodjes staan smeren. Had een mail van mijn zoon of dat ik dat asjeblieft wilde doen voor morgenochtend. Hij heeft dan een of andere modeshow hier in de stad van zijn werk en wilde er graag een extraatje bij. Dus moeders en vaders weer even naar de winkel, want heb dat natuurlijk niet op voorraad hier ligggen. Komt hij het vanavond ophalen.
Maargoed… die van mij waren: meisje ruim 5 pond en rookte toen nog niet en de jongen ruim 6 pond en rookte toen wel. Zelf was ik een 8 ponder.
@Beps: Dat wist ik natuurlijk allemaal al, maarja… ik zou er niks meer over zeggen hier. :lol: Niet onnodig stressen dus! Komt heus allemaal goed, maar verder zeg ik niks meer hoor! :kus:
En die ooievaar blijft nog maar eigenwijs he?
@Bloem: Over camera’s kan ik je helaas ook niets zeggen. Heb zelf zo’n eenvoudige digi camera, waar ik al reuze blij mee ben,.
Ik vond die de man van Toos had wel een mooie en een goeie. Weet alleen even niet meer welk merk dat was. Ik dacht olympus.
Maar je had toch nog niet zolang al een nieuwe camera? Ben je daar niet tevreden over dan?
Roanna: werkt R. nog bij Ctravel???
@Roanna
Goed gewerkt voor zoonlief!!!
J woog trouwens 2314, was ook geen reus dus. En zelf woog ik 6 pond.
Nee, sinds ongeveer een maand niet meer. Werkt nu 3 dagen bij op een reisburo in Bussum, waarvan 1 dag thuiswerken en dan nog 2 dagen bij een reklamebureau alhier en daar heeft hij morgen dus iets van, waar ik die broodjes voor moest maken.
Als het goed is, staat hij in Januari ook op de vakantiebeurs bij de Brazilie afdeling.
Roanna: he jammer… Wij kunnen nu weer daar boeken… issie weg
Nou ja… misschien in jan. op de vakantiebeurs dan ![]()
Ik ga er zo vandoor!!! Morgen vrij… ga geloof ik shoppen in Utrecht, breda, rotterdam of amsterdam, den bosch… Geen ideeeeee waar!!!
Zo lekker uit eten met paps en mams…
Fijn weekend :dag: :kus:
Zo Cynthia… da’s niet gek. Heel goed weekend dan! :dag:
@Cyn
Smakelijk voor zo en veel plezier!
En voor morgen natuurlijk ook veel shopplezier, ik ben benieuwd waar je terecht gaat komen. Misschien zit je morgen wel aan de bossche bollen in het brabantse. Er is trouwens kerstshow in de brabanthallen, N gaat er morgen ook naar toe.
@cyn
Eet smakelijk en veel plezier met shoppen.
@roanna
Dat waren wel heel veel broodjes, waar moeders al niet goed voor zijn.
@trl
M. was 3340 gr en G . 3840.
Zo ben ik ook nog even…
Roanna druk in de weer geweest met broodjes…ach ja catering op het werk of thuis…hihihihi
Tlr…vriendin een dochtertje wat een hummel zeg zo klein en licht in het gewicht
Cynnie morgen aan de shop alleen nog een verrassing waar je terecht komt, nu lekker uit eten.
Nu wij zo weer verder met prisonbreak…
mijn zoon woog 3720 gram en Damber 4110 gram…zoon was 54 centimeter, Damber 50 centimeter.
ola… ikke ook weer thuis!! lekker gekletst en gegeten enzo… hihi broer en paps vinden dat natuurlijk geweldig dat gedoe met de camera…
dus heb een aantal goede sites gekregen, en vriendin is natuurlijk ook fotograaf (al denk ik dat ze weinig vertrouwen in mij heeft want ze blijft maar herhalen dat ik wel een goeie kan kopen maar dat ik er dan nog niet ben…)
maar goed, plan de campagne…
een aantal camera’s en met name lenzen in de winkel bekijken, vasthouden etc…
dan een top 5 maken van nieuw/oud(evt 2-hands dus) en dan een keuze maken en zien waar ik hem dan het beste kan kopen. uiteraard ook mijn ouder verkopen en dan hopelijk met het nk allround uitproberen…
wil al langer mijn foto’s op internet zetten, maar ja, niet op de DM-site, dus nu heb ik ook een mooi idee om weer een website te maken met alle schaatsers enzo…
ach… dromen mag he?!
@ roanna, ja klopt heb deze nog niet zo lang, en ookal gaat het wel steeds beter, weet gewoon wat er mogelijk is met net een iets (?) betere camera. en aangezien t kerst is, en ik jarig ben en deze ga verkopen en al best lang echt een goede camera wil… snappie!?!
okey … ikke ben ff een online marktvergelijkings onderzoek aan het doen!! hahah