TTT 107 ... yes we did it together!!

Zo…de update staat er weer op…

Beps weer aan het werk…Thailand blijft een problem…volg Dave’s site. aandachtig.

Lekker bankhangen en straks mission impossible…

Weer een kans gemist haha

nee hoor… ik heb em laten lopen :wink:

@cyn: ik ga direct even kijken THNX!

@Bloem: Yeah sure…:wink:

Alweer even thuis van het crocken, nu twee dagen vrij.
@Viva: verstandig dat je even langs de HA bent geweest. Hoop maar dat het geen hernia is. Beterschap
@Bloem: Ga je even om brood, kom je een lekker ding tegen, ik had er toch een beschuitje mee gaan eten:biggrin:
@Roanna: Goeie update, geen last van DDDD vandaag:D
@Beps: Last van opvliegers, ben je in ieder geval lekker opgewarmt als je naar huis gaat
@Trl: Nog geen ooievaar in zicht?
@Hans: De rozen hebben tot vrijdag gestaan, gingen er toen wel triest uitzien

Zp ik ook weer thuis

@Hans, we wachten af hoe snel ze zijn bij de redactie…

Ik krijg trouwens van de week bericht van de reisorganisatie over hoe het nu zal gaan met onze vakantie. We waren bij het reisbureau…en stap voor stap…nu alles voor dinsdag en woensdag en zo steeds 1 dg erbij…
dus… We zullen zien, maar WE GAAN… en daar gaat het om

daarom!!

ikke ga ook, alleen dan richting bed (alleen) om te slapen (of course)
ciaooooo

@Beps: Natuurlijk gaan jullie. Wat dacht jij dan?

@Bloem: Weltrusten alvast. :slapen: En nu weer pijn gedaan. He toch. Nou, ik ben som ook zo’n klungel hoor. Enne…toch iets laten lopen vanavond, of was het achteraf toch niet de moeite waard? :wink:

@Toos:Lekker 2 dagen vrij, dus ga ervan genieten. Groeten thuus he!!! :dag:

Erg rustig vanavond hier en denk, dat ik er ook maar eens op tijd in ga.

Oh ja, als jullie zin hebben… kijk ff op www.stentor.nl en dan bij regio A’doorn, bij het kopje Hiphopmusical loverboys.

Sorry ff de juiste link: www.destentor.nl en dan regio A’doorn.

@Roanna: Wat een creatieve zoon hebben jullie, mag je trots op zijn. Jij natuurlijk ook de groetjes aan kokkie he
Kom niet meer bij, zit naar HVN te kijken en ze hebben het over een labradoedel (labrador gekruist met een poedel), ziet er schattig uit, maar die naam:lol::lol:

@roanna: heb het stukje ook gelezen, erg leuk!

Tamam…Dames…

Ga p en w kijken…komende weken zal druk worden,net zoals voor allemaal trouwens…kan iemand die ooievaar die constant op mijn dakrand zit eens wegjagen?

@Hans: Open een sticky, hoe jaag ik die ooievaar van mn dak. Leukste idee krijgt een… voetreis naar milaan:D

@hans: geef die ooievaar een tm tm, mss kan die dan de weg naar trl vinden

@Toos: Ben ik ook best trots op. Hij gaf het mij aan vanavond op MSN, want had het zelf nog niet gezien, maarja ik heb dan ook geen krant. :idea:

Ik heb het ook net gezien van die hondjes. Schattig was het hoor!

@Roanna: Die R toch… gaaf he, btje trots cker ;)!!!

Nou ik ga naar bed… denk dat die ooievaar het nog wel ffies volhoud… Turken zijn niet zo snel(bedoel kinderen die vaak later geboren worden) en ja het is koud buiten, dus die kleine doet het slim!!! En ik ook…bed=warm=aantrekkelijk=nu naar boven
:dag:

@Hans: Wat heeft hij in zn snavel, jij kan het zienhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/geboorte/26.gif

@Toos: Labradoedel is een ‘reeds bekend’ ras. Zijn al fokkers nu… enzo.
Lama voor mij… rare toestanden
( zie ook dit http://www.devrolijkeviervoeters.org/kynotermen11.htm )

@Beps; Slaap lekker enne komt goed hoor, je gaat gewoon lekker op huwelijksreis