TTT 107 ... yes we did it together!!

Fijne avond Cyn.

Zo, eten op.

Oh TRL, wat lief en wat een leuk plaatje ook. Mooie zak ook zeg!!! :thumbsup: Lekker warm.

Hasta manana Cynthia en bonne nuit nog. :dag:

Roanna,zeker lekker warm zou er bijna zelf inkruipen

@Roanna
Oeps … altijd zoooooo zonde van het geld. Wij, spreek uit als hub want die reed, hadden 2 bekeuringen tijdens dat weekend in prov. Zeeland. Allebei in de buurt van Westerscheldetunnel, eentje op de heenweg en de andere op de terugweg. Gaat hij met de auto op pad dan is het regelmatig prijs, hij rijdt altijd te hard. En het ergste is dat de auto op mijn naam staat.

@TRL
Niet erg hoor dat het plaatje groot is uitgevallen. Dan kunnen we het allemaal goed zien.

@Cyn
Veel plezier bij oma, hoe is het met haar oog?

@Marion: Nou, daar ben je ook lekker mee dan he? :thumbsdown: Word je ook niet vrolijk van. Moet eerlijk zeggen, wij hebben in ons hele rijleven nu pas voor de 2e keer een bon. Ooit een keer voor fout parkeren en nu dit dus. Pfff…

Ik heb er in al die jaren ook nog maar 3 gehad, 2 voor te hard rijden en 1 parkeerbon. Daar valt (nog) mee te leven he?

Ja, dat is zeker netjes. :thumbsup: :vak02:

Ik krijg zo het donkerbruin vermoeden dat we hier weer met zijn tweetjes zitten

Ja, de 2 remie’s weer. :idea: Tja, ik heb het eten al op en kokkie voetballen kijken en ik dus gewoon weer hier te vinden. :lol:

@Marion:
Gelukkig hoeven we het nu nog niet vol te l*llen tot aan een nieuw deel. :dag:

hoihoi
Ik ben erweer eventjes
Heb eigenlijk niet veel te melden!
Het speuren is gebeurd, nu kijken of het de juiste is. Verder druk druk druk op het werk.
En om eerlijk te zijn ik volg het eigenlijk niet meer. De zorg??? Nou ja wat moet je daarvan zeggen he.
Maar we hebben voor de zoveelste keer een nieuwe interim omdat de nieuwe directeur helaas ziek is voor lange tijd.
En die interim veranderd weer vanalles. Ik volg het niet meer.
Ik doe mijn werk wat ik moet doen en maak het beste ervan voor de clienten.

Nou even een ego berichtje eigenlijk

@Beps: ik heb ook nog steeds goede hoop dat je heerlijk naar Thailand gaat!!

Groet en een fijne avond!!!

@Roanna: Nee dat werd het nachtwerk voor jullie!

ik kan mijn handtekening niet veranderen!!!<<<!!!>>>>
Raar!!!

Maar goed even verder puzzelen maar weer

Ben er ook nog hoor, inmiddels gegeten en truus wat werk gegeven.

@Toos: Oh, gelukkig dat jij er ook nog even bent. :dag:Hoe was het trouwens bij de fysio van de week? Gaat het nu wat beter?

@Jac: Huh? Nou, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Zal ook eens kijken.

@Jac: Hier doet tie 't wel. Ik heb even het lampje net bijgeplaatst en die doe het.

@Jac:
Hier rechtsboven op de pagina staat: Persoonlijk menu en dan moet je de informatie paneel aanklikken en dan kan het wel.

@Roanna: Fysio was niet bepaald tevreden, schouder ziet er niet goed uit, kraakt behoorlijk. Moet alleen de moed vinden om er wat aan te laten doen

Hoi, even hallo en dag zeggen, Heb jullie even bijgelezen, en iets over bekeuringen, nieuwe banen en ooievaars die maar niet op willen schieten gelezen. Nieuwe baan? Nou ja vaste aanstelling. En sollicitaties.
Zelf ben ik afgelopen maandag op gesprek geweest, bij T.U. Delft. Wel een leuke baan, maar best ver rijden elke dag. Maar als ze me daar willen ga ik het wel doen denk ik. A.s. dinsdag voor 2e gesprek.
Maar ik ga gauw weer, Turkse les vanavond en ik moet opschieten, anders kom ik te laat.
Misschien tot vanavond,
XX Mar