TTT 107 ... yes we did it together!!

@Miere::kus:, gauw opschieten dan, leuk dat je even aan komt waaien:dag:

@Miere: Succes met alles en nu opschieten hoor! Wegwezen dan!!!:dag:

@Toos: Joh, dat is niet ze best dan. Wat denk je zelf?

Maargoed… ik ga nu even lekker languit in bad. Daar heb ik zin an nu. Even ontspannen. Mijn turkse zeep en schrobbers mee ( van de bingo), dus dat moet weer goed komen zo.

Tot laters :dag:

Jullie mss even een gokje wagen op raad de foto daarboven ergens? :dag:

Heb een gokje gewaagd. Is het een foto uit je eigen collectie?

ola ikke ook weer thuis
ff uit t werk de stad ingeweest. dilemma met het kleren aangepakt…
verder mooi nieuws… had nog 66 uur staan… dus een weekje na nog wat geplande dagen, dus lekker… zal de belastingdienst blij mee zijn :wink:

@ roanna, pppff toch ook wel geluk mee gehad. collega’s waren echt aangehouden/ meegenomen omdat ie geen ID bij zich had toen ie te vroeg onder slagboom doorliep… jaja…

mmhh ik wilde nog van alles zeggen maar ben t ff allemaal kwijt… smashing headache…

@Toos:Ja, maar hij zal ongetwijfeld ook wel op het net staan, alleen niet dezelfde foto, denk ik. :confused:

@Bloem: Nouja, dat is dan ook wel wat. Meteen meenemen. Misschien hadden we het geluk, dat ik altijd de paspoorten in de tas heb en die wel kon tonen.

Wat ga je doen met die dagen dan? Opnemen of uit laten betalen, omdat je zegt, dat de bel.dienst er wel blij mee zal zijn?

Dus nu nog niet geslaagd voor kleding?

jawel een broek en een soort van vestje
en ik denk dat ik het toch maar uit laat betalen… tis wel minder dan, maar als ik het opneem dan heb ik alleen wat etra vrije tijd… nou ja, ga ik toch maar weer geld uitgeven :wink: dus tja…
maar moet nog veel geld aan de belastingdienst betalen… dus… snappie? nou ja…

@Bloem: Oh, dus toch nog wat kunnen scoren.

O zo ja. Ik meende laatst ook al gelezen te hebben dat je problemen met de fiscus had. :frowning: Ik laat mijn teveel uren ook meestal uit betalen en ja… je betaalt dan wel wat meer belasting zeggen ze, maar ik denk maar zo, je houd er altijd wat aan over. Of je moet inderdaad veel vrij willen/kunnen nemen.

Marion : ben met de kerst met de hele familie 3 dagen in Noordwijk en daarna gaan wij met mijn zus en zwager 4 daagjes naar Engeland voor oud en nieuw, partytime:lol:Dusse geen Antalya:crybaby:maar dat komt ook wel weer hoor
Roanna : nee ben niet naar de dokter geweest maar heb net ff bij de apotheek codeine tabletjes gehaald en nu is het een stuk minder. ik wacht daar altijd veel te lang mee. mijn vader zei vroeger altijd : is vanzelf gekomen, gaat ook vanzelf weer weg.maar soms is beetje helpen wel beter he.jullie balen van de prent natuurlijk
Trl : lekker warme zak hoor
Jac : gewoon je ding blijven doen, komt vanzelf goed
Miere : wat zal jij strakkies perfect turks spreken
Toos : toch wel beetje voorzichtig zijn met je arm he, straks heb je er de rest van je leven last van

Oh : Bloem vergeten : sorry hoor meisje : toch nog kleren gescoord en ga de belasting nog wat betalen van restant van je vakantieuren :thumbsup:

Die K*& belasting ook, ze weten je toch altijd weer te vinden. Verstandig hoor Bloem dat je daar je uren voor inlevert
@Raak: Toch maar codeine gehaald, wijs, je wordt toch moe van dat geblaf

tja als ik nou echt nog weg zou willen, maar dat kan toch niet, dus doe maar niet en het geld is mooi meegenomen, blijft altijd wel wat over, en aangezien ik van week betaling naar maandbetaling ga… is t wel lekker
ook vakantiegeld dan natuurlijk…

Dames, ik meld me af, ga ff lekker boven tv kijken en vroeg slapen
Fijne avond allemaal en tot morgen:dag:

Zo ikke weert huis… moe, druk, maar lekker gewerkt
nu maar eens op tijd naar bed. Komt al genoeg spanning bij kijken vandaag de dag…

@Raak: Neem lekker een pilleke, kun je in ieder geval rustig slapen. Welterusten voor straks

zo effe weer snel bijgelezen moe van een drukke dag eerst ochtend in eigen filiaal gewerkt toen tot 21 uur in enschede net als gisteren

Iedereen weer hard gewerkt en dus moe… allemaal weltrusten met of zonder pilleke. :dag: Tot morgen.

Ik zo met :lol: maar nog ff mee wachten.

goed plan, ik ga de hoofdpijn maar es wegslapen :wink:

Trl moet even naar hart van ned kijken, ooievaars:lol::lol: