Ik bedoel het goed… aangezien ik er op mijn werk meer zicht op heb wat de touroperators doen…
Cyn: :kus:
Trl : hoop voor je dat maandag niet meer nodig is, hoop dat ze strakkies moet komen, heeft ze het nog wat drukker:nod:
Toos : voel me wel veeeeel beter maar blaf nog als een roker, wordt er beetje moe van:tongue:
Beps : ik heb ook iedere dag contact met mijn schoondochter, die zit constant op msn met Bangkok. In de stad merk je niet veel maar de inkomende en uitgaande vluchten zijn niet mogelijk, zeker internationaal is
een probleem ivm inklaring, gaat veel via Phuket en de militaire luchthaven.
Is nu afwachten maar mooi k.t voor jullie omdat het zo kort dag is en jullie je zo verheugd hadden op Thailand. Ik duim voor jullie:kus:
Beps : snap je :kus:
@Trl: Ik heb de ooievaar vast jouw kant opgestuurd
http://www.kfdewijngaard.be/K_F_%20De%20Wijngaard%20Veerle_files/ooievaar.jpg
aaah wat lief!!! :D`
@Kaylo
Al bijgelezen? Hoe was het in het ZH?
@TRL
Mams wil komen logeren, ik kan haar wel begrijpen, het is voor haar ook allemaal spannend. En weet hoe bezorgd ons mam was tegen de tijd dat er bij ons in de familie iemand ging bevallen.
@Raak
Goed geregeld dat de zaak dicht gaat met de feestdagen. Ga je er zelf ook nog tussenuit? Ik zie je zo maar even snel richting Antalya vertrekken als je de kans krijgt.
@Toos
Wil die Klaas bij jou ook maar niet komen? Zou het aan de grond liggen, ook klei bij jullie misschien? Geloof dat ik dan maar ga verhuizen …
@Beps
Ik ga voor jullie duimen … en verder houd ik mijn mondje dicht :kus:
@Viva
Een nieuwe broek, bloemetjes en zuurkool op tafel. Was het toch nog leuk op de markt?
Goedenmiddag.
@Beps: Ik zeg er niks meer over. Er staat genoeg van in de krant en anders wel op het internet. Maarre…
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/aaap.gif
Het komt goed!!! :kus:
De rest al even bijgelezen en ben het overal mee eens voor dit keer.
@Raak: Ben je er al we voor de HA geweest? Vind het eigenlijk best wel een bietje te lang duren dat hoesten van je. In ieder geval… beterschap ermee.
@Toos: Oh, dat lijkt me ook leuk werk daar. Gaan ook voor jou weer duimen hoor!
@Marion: Oh, toch niet? :lol: Nouja, tegenwoordig weet je het maar nooit.
@Cynthia: Wel fijn dat jij het ook een beetje in de gaten kunt houden Enneh… die andere reis Bali enz… gaaf!!!
Lijkt mij ook wel wat hoor!
@Kaylo: Fijn dat je weer een bietje bent opgeknapt en alweer zin hebt in lekkere stoofpotjes.
@TRL: Nou, zo zou ik er ook over denken hoor. Maarja, ze bedoelt het natuurlijk wel goed je mamsie.
Nou, ik moet ook nog ff wat vertellen. Kokkie haalt mij op van het werk en we gaan via de andere kant van de ringweg dan gewoonlijk hier in de wijk even op weg naar Dirk. Komen we op een gegeven moment in een fuik van politiecontroles. En echt waar… kokkie heeft altijd, echt altijd alles bij zich in het dahsbordkastje en zegt tegen mij, van pak ff.
Ligt er niks nada in dan alleen een paar rollen snoep. Nouja, ik dus tieren van sukkel zus en sukkel zo en die agente maar lachen. Ze heeft nog haar hand over haar hart gestreken, zei ze. Nu krijgt hij alleen een PV, van het niet bij zich hebben van het rijbewijs. Krijgen dus een acceptgiro thuis van circa € 60. Mooi k*t dus :finger: en dat net voor die dure maand.
Pffff… ook balen dus!!! :mad:
Roanna: en dat noemt ze de hand over haar hart strijken ?? Belachelijk zeg!! En inderdaad zonde van de €60,-
Marion: ik zou in N-Holland gaan wonen… hier vind Klaas de schoentjes wel
![]()
Oh…by the way…ligt echt niet aan de grond. Ik zet al weken de schoen en/of laars… maar ook hier… niks. :tear:
@Roanna: Daar wordt je vrolijk van, hand over dr hart strijken en dan toch een bon geven. Nou symphatiek hoor:finger:
@Marion: Ik denk ook dat het aan de klei ligt, klaas is bang dat hij vieze voeten krijgt:tongue:
Hier in NH hebben we geen klei ![]()
@Cyn: Vandaar dat klaas je schoen vind:finger:![]()
Klaas kan wat mij betreft het je weet wel krijgen, probeer het wel bij Santa
Toos: Die komt bij mij ook altijd wel langs
Haha misschien zeur ik gewoon teveel…
Of ben ik gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel braaf geweest!! ![]()
@Cynthia: Stel dat je reis gecancelt wordt en je zou nog naar Indonesie willen… kun je toch ook de visa daar ter plekke kopen, als je korte dan 1 maand daar wil verbliijven? Of zit ik er nu naast?
Oke… ga ff eten. Kokkie heeft de nasi klaar. Jullie ook eet smaklijk zo. :dag:
Toos,dank je,hoop dat die ooievaar de goede richting op vliegt.
Roanna,balen zeg €60,- daar kan je ook leuke dingen mee doen.
Marion,hier ook geen Sint gezien hoor,en wij hebben ook geen kleigrond hier.Maar ben al genoeg verwend dus dat zal de Sint ook wel denken.
Raak,misschien nog een reisje de laatste 2 weken van het jaar?
Heb vanmiddag een leuke voetenzak gekocht voor de maxi cosi zie plaatje,ik heb alleen een andere kleur…
@Trl: Ik heb de ooievaar tom meegegeven
Oeps beetje groot plaatje geworden.
Toos,oke dan moet het geen probleem zijn
Dat klopt!!! ![]()
Ik ga ook offline… even eten koken en daarna even langs oma!! :dag:
Tot morgen meiden :kus: