Nee ik ga over een uurtje. Dan kijk ik boven naar RTL Travel en hoop ondertussen in te dutten!!(lang leve de melatonine…) En dan zal hubs me wel wakker maken rond 19 uur(hopelijk dat ik ook zolang ga slapen!)
Veel plezier lieverd!! Geniet, en probeer te ontspannen enzo(lekker zwemmen ed!)
Heeeeee…Marion. :dag: En hebben jullie het nog een bietje naar de zin daar? Denk van nie he!!! :unibrow: :unibrow: Vanaaf gezelli bij Filiz en hubs op bezoek. Heel veel plezier hoor en breng haar, buiten de drop, hagelslag en de bladerdaag, even de groeten van mij.
Had ik weer ff pech. Mijn lamp en knipperlicht van de scoot deed zo raar. Net of er wat los zat. Ik thuis gekomen en even de dealer opgebelt en gelukkig mocht ik meteen even komen. Bleek er iets los te zitten en een relais vervangen.
Ook heeft kokkie zijn elleboog geblesseerd met badminton op de revalidatie. Heeft er nu best veel last/pijn van. Ik zei, je was toch in het ZH, waarom niet gelijk even door naar de EHBO, maar daar had ie weer nie aan gedacht. Snap trouwens ook nie, dat de fysio hem niet even doorstuurde. Maargoed, zal ook weer weer overgaan, voor die een meisje wordt.
@MK: Je kookkunst (toetje) lijkt me wel lekker zeg!
Hey meıden … daar ben ık weer even. We hebben het enorm naar onze zın hıer en wıl jullıe nıet lekker maken maar we hebben net een heerlıjk kebabje weg gewerkt
Nog een paar dagen te gaan en dıe zullen wel voorbıj vlıegen … helaas. Tıme flıes when your havın fun he.
Het weer ıs ıdd erg lekker. We hebben 1 dag wat regen had maar toen waren we ın antalya en telkens als we ıets gıngen bekıjken was het droog. Deze keer geluk dus met het weer. Ik geloof dat ık het echt verdıend heb deze keer. Ook geen dıkke - nıet zwemmende - mannen bıj de glıjbaan. Het ıs helemaal perfect deze keer.
Vanavond dus naar Manavgat om Fılız te bezoeken. Heb er zın ın. Toch specıaal om hıer te meeten. Lekker bıj de gele brug, voor degene dıe bekend zıjn ın Manavgat. En natuurlıjk doe ık haar de groeten van jullıe allemaal I promısed before he!!
Merhaba Marion:kus:
nasilsin ?
Zit ons hier een beetje lekker te maken, ook soms nog een Raki erbij :finger:
Nee hoor. grapje, geniet maar lekker en doe de hartelijke groetjes aan Filiz enne we willen wel een verslagje he. Ook voor J en N nog fijne dagen
MK : klinkt heerlijk zeg, heb van mijn leven nog nooit zelf toetjes gemaakt, wel spekkoek
Roanna : ook weer thuis en pech met scooter, gelukkig alweer opgelost, kokkie ook pech, gaat gelukkig ook wel weer over
Beps : :slapen: lukt het een beetje?