Ttt 103

Goedemorgen, ik ook weer op mijn stekkie in Belgie
Trl ::kus: je doet het prima hoor meissie, zoals Marion al zei, je babbelt toch weer lekker mee
Marion : mag gerust hoor beetje jaloers zijn, zijn we allemaal:hihi:

Goeiemorgen!!

Ik weer aan het werk… Heb alles bijgelezen… Chippendales (vind ik niks, vreselijk zelfs), chocolade, foto’s van hans op gisele b. Dollarbiljetten… :smiley: Grappig! Ik kan alleen zelf de site niet vinden :frowning: Dus wie het weet… mag het zeggen!!!

Vandaag en morgen dus weer werken, zondag lekker een dagje niks doen… Nog geen plannen… Ajax gister helaas verloren… Ik heb het niet gekeken hebben de show ADHD van Jochem Meyjer gekeken… GEWELDIG!!! :smiley:

Linda: applaus voor Twente, well done!! :thumbsup:
TRL: :kus:

Verder ff geen idee… moet ook eigenlijk maar eens aan mijn werk gaan beginnen!!

:dag:

Hallo allemaal!

Was weer lachen, gieren, brullen hier gisteravond. Vooral die plaatjes vind ik altijd dolle pret:lol:, vooral die van Bloem met een persoonlijk tintje!
Knap van jullie, is blijkbaar toch moeilijker als het lijkt:biggrin:.

Zo blijft het leuk en gezellig om hier af en toe eens aan te waaien.
Ben blij dat het allemaal goed gaat met jullie, met grote en kleine ups en downs, maar dat hoort er allemaal bij nietwaar?

Hier ook alles zijn gangetje, maak maar weinig mee. Ben nog steeds niet aan de foto’s begonnen, zijn er nogal veel. Heb 3 dagen met de kleinzonen rondgesjouwd, was even belangrijker.

Gevonden!!!

http://www.photofunia.com/output/3/o/v/c/ovcGpdc5gdDq9FN7F30bEg.jpg

[URL=“http://www.photofunia.com/output/3/o/v/c/ovcGpdc5gdDq9FN7F30bEg.jpg”]

goedemorgen meiden en Hans…

Was hier gisteravond weer een dolle boel…

kan weinig zien van de plaatjes, zie heel veel kruisjes staan, …alleen de bankbiljetten van Bloemmie kan ik zien.

Hier weer vrijdag he…was weer niet mijn bed uit te branden…en nu weer aan de vrijdagse bezigheden…

Cynnie waar haal je nu die foto vandaan

Ja die kwam ik zomaar ineens tegen… Blijkbaar zijn er stiekem opnames gemaakt van me haha :wink: www.photofunia.com

hihihi heb hem ook gevonden, nu als avatar…hihihihih

Goedemorgen all.

@Cynthia: :lol: :lol: Ook gaaaaaaaaaffffffffffff. :lol: Het zal toch eens waar zijn!!!

Ik ook al fris en fruitig en zelfs al de BK incl. KD schoon. Dacht vanmorgen, laat ik maar eens en keer op tijd beginnen, ben ik ook op tijd klaar.

@Viva: Vreems dat je dan bij de meeste alleen de kruisjes ziet, wij alleen bij die Hans. Alleen Bloem kon 'm wel zien.

@TRL: :kus: Veel plezier het weekend. :dag:

@Viva: :lol: :lol:

ja je moet wel goed ik mijn oogje kijken maar ik zit er toch echt in…hihihihih

Haha wij liggen hier op mijn werk helemaal in een deuk om die foto’s!

haha, is echt gaaf, zal m’n kinderen es laten schrikken met zo’n sexy montage:biggrin:

haha… Wel grappig met lang donker haar en een pony… Ik heb nu zelf haar tot mijn schouders zonder pony… Wel donker… Leuk om te zien!! :smiley:

Trouwens ik keek nog even een paar pagina;s terug en dacht dat het de trainer van Feyenoord was op die foto’s met Gisela, maar dat was Hans? Dan lig ik nu nog meer in een deuk.

Goed Hans!!! :thumbsup:

goedemorgen all

Hahahaha Ik lig een keertje vroeg in bed, gaat het hier helemaal los hahahaha!!
Heb de wereld gemist geloof ik, maar is voor het wakkerworden zalig!!! Helemaal vrolijk en blij, goed geslapen ach zo kan mn vrije dag wel beginnen!!

Foto’s GIGA!!! Die dollars…(ik wil er 1 van je Bloemmie haha!!)
Foto’s van Hans: Hahahaha veel kruisjes…maar die heeft elk huis niet waar

EN DAN de klapper voor mij

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :thumbsup:

Oke terug naar de orde van de dag:
Hubbie is ook vrij vandaag, ff shoppen in amsterdam, mss een bakkie bij mn ouders…
Dus…toedels voor vandaag en tot straks

goeiemorgen,
Wat een takkenweer, zou zo terug mn bed inkruipen.

Ja hier ook alles grauw en grijs en nat…ik ga aan de sop … kom af en toe hier wel weer aanwaaien.

@Toos: Is that you? :unibrow: :unibrow:

Ze zeggen het Roanna:tongue: