ja belachelijk he beps…!!
maar dan moeten ze ook niet denken dat ik ze een boterham met (kostbare) hangelslag geef…!!
kom nou
@raak
Altijd zit in een reisje naar het zonnige zuiden!!!
@linda
G. heeft vandaag steeds gelopen bij het KDV. Ik heb het nog niet mogen zien, hij was bekaf, waarschijnlijk van het lopen.
@Viva
De hort op geweest vandaag en gelijk heb je. Moet je vaker doen, gezellig bij kletsen met vriendin.
@TRL
Tuurlijk is er plek voor jullie op het tapijtje. Een middagje zon, zee en strand zal jullie goed doen.
@Filiz
Nog een dikke buik van het middageten en dan krijgen wij geen boterham met hagelslag? Nemen we gewoon die pallet hagelslag weer mee terug op ons tapijt ![]()
@Beps
Ze zijn gewoon TE lekker die bonbons.
@MK
O wat jammer dat je het zelf nog niet gezien hebt dat hij liep!!
Mk…ach het kleine mannetje wordt groot…
Tlr…kassiean he meissie, niet te veel op een dag doen…krijg je dikke voeten van.
Filiz…kunnen we de hagelslag niet opsturen naar je???
Beps aan de cappucijners…nou dat wordt een heel orkest vanavond…hihihihi
Goedenavond.
Wel veel bij te lezen he!!! :paranoid: Pffff…wat weet ik nog? Hagelslag, chocolaatjes, dikke voeten, cappucijnders, lekker stinken vanavond, G die voor het eerst gaat lopen, Viva een gezellige dag gehad, hardlopen
en vliegende tapijtjes. En toen…weg alles. :drugged:
Nou, ik kan heel goed KD’s schoonmaken, dus als er nog een plekje is… wil ik ook wel mee. :vak02:
@roanna: :dag::dag::dag::dag:
@Linda: :dag::dag::dag: en alle anderen.
Nou iig zijn we het er over eens dat we met zn allen wel ff een paar daagjes naar Turkije willen, misschien idee voor volgende meeting??:unibrow:
Bij het restaurant in Manavgat:tongue:
Dames heb een culinaire maaltijd in elkaar geflanst. Moet je weten dat ik graag lekker eet, maarre ik ben een kok van het moet wel in 10 min.op tafel staan, dus meestel wok en rijst.
Nu van onze vriend Johnie Boer lekker couscous met lam en haricots vert en een heerlijk flesje wijn.En wat denken jullie : is nog gelukt ook ![]()
Hebben zalig gegeten, alleen een beetje laat want er moest echt gekookt worden hihi
Trl : lekker nu met de beentjes omhoog, mag ook met ons mee hoor
Viva : heerlijk ontspannen na een gezellige middag met ''oude" vriendin
MK : is wel jammer he dat je zn eerste stapjes niet gezien hebt, maar weet zeker na het weekend vind je het al weer jammer dat ie loopt,gaat veel te snel
Filiz: nee hoor, niet weggeven die hagelslag
Roanna : tuurlijk mag je ook mee meissie
Beps : wat zul je lekker st.nken
Cyn : hoop dat de rode kool gesmaakt heeft, fijne dag morgen
Linda : hoop dat je lekker getrained hebt
@raak…jij lekker gegeten dus…!!
@mk…G aan de loop ![]()
@viva…ja opsturen kan wel…mn oom en tante hebben ook van week n pakketje opgestuurd…:Dafw88 dus…
oke u roept maar hoor, een pakketje is zo gestuurd, met hagelslag en drop
Had mijn vliegend tapijt klaargezet vanochtend met hagelslag ed. voor onze Filiz…weg was die…heeft iemand hem geleend of zo?lsvp.voortaan een berichtje achterlaten…
Beps…blij dat ik niet naast je zit vanavond…
Toos?..al beter?
@toos; nog bedankt voor je sms gister!
@raak: heb heerlijk getraind vandaag, ging goed sinds tijden weer volledige programma in een best wel hoop tempo voor mij doen uitgelopen
@viva…(K)thanx…ik laat van me horen
Linda : goed zo, you go girl !!
Hans : solly, wisten niet dat ie van jou was, voortaan naam er op en dan laten we een berichtje achter, deal ? hihi enne uiteraard hadden we jou ook ergens een plekje bedacht hoor, zouden je ech nie achterlaten
Raak…geeft niks,je mag hem af en toe wel lenen hoor…zie je mij al gaan?benen in kleermakerzit en armen gekruist met zo’n tulband op de ondergaande zon tegemoet…
@hans…waarom niet
kan er wel een beeld bij vormen…
http://www.radio1.be/media/afbeeldingen/485343/782055
Hans sprekend
laat dat nou net het beeld zijn wat ik voor had…!!
@viva: leuk profielplaatje