Beps…lekker er vroeg in;ik maak het laat want slaap komende 2 dagen uit…nu is het voor mij pas weekend…
Linda…succes meis…de klik is er of niet;kan daar over meepraten…
TLK loopt goed(jullie zusje)en gaat nu ook richting 1000 post…de gleuven (met post)zijn weer gevuld en nu 2 dagen vrij;laat het nu maar stormen en regen…ik zit binnen met de kachel aan.
Hans lekker bij de kachel en lang genieten vanaaf nu ookjouw weekend begonnen is.
Tlk doet het idd goed hoor, heb het een beetje gevolgd. Leuk voor ze toch:thumbsup:
@Bloemmie: Verleid opzich is al een wonder :hihi: Nee zonder dollen, juist spelletje kan ff mn hoofd stopzetten!
@Hans: hihi, grappig he, TLK doet het leuk, ik zag dat het richting deel 2 ging!!! En die ‘gleuven’ vergeet die maar ffies…de dozen hier houden je druk genog bezig haha!!!
Dames, ga ff het journaal kijken en dan nog een filmpje, weet nog niet welke:so:morgen ben ik eerst naar mijn schoonouders en dan naar mijn moeder dus zal niet veel tijd hebben om langs te komen. alvast een heel fijne dag, hoop dat ie beter is dan het weer:p
Fijne avond verder:dag:
Hahaha…beps…hij is leuk…moet ff lachen…trouwens leuk hondje hoor…die ogen en staart…
Vaste opmerking die ik altijd krijg is’'zo,postbode,zit het erop?nee,zeg ik dan het er in…
Linda…mannen zijn stugger,gun het de tijd
Raak…morgen een off day;heb een kiprollade gekocht vandaag,die ga ik lekker morgenmiddag aanbraden…wordt smullen dus
Ja,loopt goed;TLKheb ff wat moeten’‘bijschaven’'nieuwe onderwerpen sluiten en laten doorstromen,maar loopt nu wel…op naar het volgende
Ben ik ook weer …
Fotosessie zit erop, het was echt kunst en vliegwerk om overal op tijd te zijn maar we hebben het gered. Schiet het met uit de auto stappen ook nog in mijn rug. Is het een nog niet voorbij krijgen we dat weer. Maar als het dan toch moet … beter nu dan volgende week.
Toen naar de kerk, de pastoor die mijn broer getrouwd had deed de mis, en ja die heeft een avondvullend prorgramma. Ongemakkelijke kerkbanken, niet weten hoe je moet gaan zitten, maar ook dat hebben we overleefd.
En toen hadden we honger, hadden allebei nog niet echt gegeten, 3x raden waar we zin in hadden. Op naar A*a urc voor een lahmacun met doner. En net toen we klaar waren kwam C binnen en dan kom je niet weg ook al had je het graag, wordt er weer een cappu voor je neus neergezet en dan moet er bij gekletst worden. En nee … nu komen we echt niet meer voor we op vakantie gaan. In ieder geval ontzettend gelachen en een ontspannende afsluiting van een drukke dag.
@Beps
Ook een drukke dag gehad en zuurkool gegeten … jakkes
@MK
Lekker pizza gegeten en morgen nagenieten van de vakantie. Veel plezier!!
@WR
Over 3 weken weer in ons kikkerlandje. Time flies when you’re having fun he?
@Bloem
Schoonheidsslaapje ook weer gehad vanmiddag?
@Raak
Krijgt een verrassingsfeestje aangeboden … SPANNEND!!!
Jeetje zeg, 3 kids in 21 maanden, wat moet jij het druk gehad hebben.
@Hans
Ons zusje kan er idd wat van. Heb jij het druk met al die kwebbelende dames.
sjemig marion, sorry dat ik het zeg maar ik vind het niet zo gek dat je elke keer ‘kwaaltjes’ hebt… jij vliegt maar in de rondte!! van nijmegen naar limburg door t dorp, lansg de voetbal, achter werken, naar t ziekenhuis met N… pfppfppffpf… heb jij nou nooit eens gewoon eens een keer lekker nix!! oef… nou ja, als je maar lol hebt he?!
Niks sorry Bloem. Ik weet ik de laatste maanden teveel van mezelf gevraagd heb en dat ik even pas op de plaats moet maken. Maar soms kan het niet anders, de toko moet doorgaan he. En tegen sommige mensen KAN ik gewoon geen nee zeggen omdat ze er ook voor mij zijn als ik ze nodig heb. En wie niet horen wil … moet maar voelen he.
anyways, ik ga lekker naar bedje toe… is tenslotte alweer zooo lang geleden :biggrin:
kan nu met een tevreden gevoel gaan slapen, want heb heel de avond lopen klooien met de website’s, wilde niet helemaal zoals ik het wilde… en nu heb ik het toch voor mekaar hahah!!
Heerlijk geslapen, meteen ook eigenlijk in slaap gevallen en gewoon tot over 7 uur geslapen
We hebben heerlijk het winterdekbed er ook bij gedaan, dus zoooooo lekker warmmm hmmhmmmmhmmmmmmmmm
@Marion: als je maar straks ff nietsen gaat. Denk aan jezelf(maar goed je weet het zelf ook wel hihi) :kus:
@Hans: Kiprollade…hmm kippie is bij mij een favo!! Wij vanaaf met familie uit eten, meestal chinees omdat mn moeder dat zo lekker vind, en ach daar straf je me ook niet mee hoor!
@Bloemmie: Alle sites weer op orde…mooi, zondag nadat Bloemmie uitgeslapen heeft(dus om ong 16 uur!) dan is die dus voor Bloemmie zelf!
@TRL: :kus:
@Raak: Familiedag…relax meis!!!
En ikke, ikke ga zo, weer of geen weer(het HOOST) met een vriendin en de honden naar t bos. Aiji moet ff uitrazen. Straks gaan we naar mn ouders(mams is morgen jarig, 73, maar viert t vandaag) en daarna uit eten… Dan kan ze niet mee dus graag lekker moe in dr bench!