Goede morgen …
@Beps
Met Aiji het bos in … het is ook echt hondenweer he ![]()
En natuurlijk gefeliciteerd met mams!!! Maak er een fijne dag van samen en laat de chinees jullie smaken vanavond.
@TRL
Is het weer k*t vandaag :kus:?
Goede morgen …
@Beps
Met Aiji het bos in … het is ook echt hondenweer he ![]()
En natuurlijk gefeliciteerd met mams!!! Maak er een fijne dag van samen en laat de chinees jullie smaken vanavond.
@TRL
Is het weer k*t vandaag :kus:?
Beps,straks lekker uitwaaien in het bos,dat wil wel met deze wind.
Linda,een geslaagde date gehad,en nu op naar de volgende.
Bloem,website’s weer op orde,nu weer rust in je hoofd.
Marion,drukke dag gehad gisteren,vandaag lekker niks doen???
Raak,spannend een verrassings feest,ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben.
Ik gisteren een chaotische dag gehad,een vriendin smste al vroeg of ik kon komen,omdat ze met iemand wilde praten,dus om 10 uur stond ik bij haar.Zij met een betraand gezicht,verteld ze dat weg wil bij haar man,pfff dat was wel ff schrikken.Hele tijd gepraat maar ze was er zeker van,dit was het het laatste wat ik verwacht had.Andere vriendin belde ook nog en die schrok ook…Maar ze had er goed over nagedacht en dit besluit genomen.Bleef dus de rest vand e dag door me hoofd spoken en hebben de hele dag door wel contact gehouden.Moest s’middags naar de verjaardag van me neef en nichtje,maar ja zat daar niet echt lekker.Eind van de dag had ze het haar man verteld en natuurlijk erg geschrokken ouders in rep en roer,familie bij elkaar,want ze zijn voor de kerk getrouwd.Kindje van bijna 6 maanden.S’avonds bij vrienden wat gedronken,en wij natuurlijk ook over gesproken,iedere had zijn mening natuurlijk. Was dus een heftig dagje.
Marion,nee niet echt k*t vandaag,denk wel dat ik een griepje onder de lede heb,verkouden,hoesten en lijkt net of er iets in me keel zit af en toe,maar kan ook van het brandend maagzuur komen.
Gisteravond nog wel gelachen een vriend van mij,moet altijd ff aan me buik zitten als hij binnenkomt,maar helaas heeft hij altijd pech als hij voelt dan beweegt het kleintje niet,terwijl het meestal erg beweeglijk is,me moeder net zo,zegt ook steeds dat ze het wil voelen,maar als ze hier is of ik daar is het ook rustig…
Haha TRL: Dus als die kleine te druk is ff bij mams of die vriend langs…scheelt je straks gekneusde ribben
Wat een toestand zeg!! Maar zo kun je er wel voor elkaar zijn! Zo zie je maar jij was er van overtuigd dat daar huisje boompje beestje speelde…en nu is het een ruine… :kus: maar weer…je bent er toch van slag van denk ik!
En nu onder de natuurlijke douche… Ik ben naar t bos!
Beps,ja denk er de hele tijd aan.Maar krijg ook wel het idee dat er geprobeert wordt om haar om te praten of wat,dus afwachten hoe het gaat lopen.
Wr,nog maar 3 weken voor je en dan weer naar Nederland,zal wel wennen worden weer hier te zijn en zwaar om afscheid te nemen daar.
Giedemorgen all, had tijd om op de koffie te komen want was om 06.00 uur al wakker, lijk wel gek he. maar het stirmde zo dat ik er last van had.
Hans : vandaag aan de kiprollade : eet smakelijk voor strakjes
Beps : loopt al in het bos rond te huppelen in de regen en daarna naar mams, gefeliciteerd en fijne verjaardag
Bloemmie : zal nog wel op een oor liggen. nee hoor geen moederdag, ff nieuwe auto laten zien en vakantiefoto’s bekijken. had ik nog geen tijd voor gehad
dacht nl dat ik gisteren feest had van schoonzoon maar is pas volgende week, stom he
Marion : je bent een beetje druk he? Ook een r.talin nodig misschien ?![]()
Trl : dat was wel ff schrikken he zo’n bericht, vooral als je het niet aan ziet komen. kleine wil alleen voor mama bewegen, niet voor “vreemden”![]()
Linda : ben je nog in de zevende hemel?
Zo meiden ik ben er weer. Niet drijfnat, het was gewoon droog… btje motterig…
Nu ff ontbijten, kliederen met de haartjes en dan douchen en naar mams
Meld me nog wel
Wat is iedereen nog rustig…
Ok ik ondertussen druk bezig, haartjes in de prut. Nog ff gamen enzo
nou goed ik kijk nog wel ffies zo ondertussen
@TRL
Jeetje, dat kwam dus echt als een donderslag bij heldere hemel dat vriendin bij haar man weg wil. Wat zal jij geschrokken zijn, en haar man nog meer denk ik. Zo zie je maar, niet alles is zo mooi als het lijkt. Wel triest voor haar man, zij heeft haar beslissing genomen en hij kan daar niets meer aan doen. Maar van de andere kant, als zij het echt niet meer wil heeft vechten ook geen nut meer.
Een griepje of brandend maagzuur? Zou allebei kunnen want de griep heerst weer zegt men.
En dan die kleine, grappig … hij is nu al eenkennig!!!
@Raak
Wakker geworden door de storm vanmorgen en net vandaag nu je uit kan slapen. Veel plezier bij mams vanmiddag, ook nagenieten van de vakantie net als MK. Veel plezier.
@Beps
Jezelf aan het klaarstomen voor het feest!! En tussen de bedrijven door ook nog ff gamen. Waar zouden we zijn zonder … , erg he zo’n verslaving
?
Lees net bij ons zusje de reactie van WR …
hıer nu ook rotweer net megaregen gehad konden gewoon zwemmen op straat!en vandaag 5 uur pauze yeah! ff bıjslapen!
Arme Toos en Roanna, hoop voor ze dat het bijtrekt in de loop van de dag.
hallo,
beppıe- wat ıs ze groot en mooı! jıj lekker geslapen en gegamed!
marıon- pff wat een drukte voor jou. en ıdd tıjd ıs gevlogen hoe ıs het met n?
trl- zeker een heftıg dagje en nu een grıepje beterschap en ja het gaat erg moeılıjk worden om hıer weg te moeten gaan maar goed heb weer wat om naar uıt te kıjken ga ın jan. een weekje op vakantıe en ın aprıl weer terug voor het seızoen
raak- hoe gaat het met jou? als ık terug ben en er ıs een meetıng kom ık zeker wel langs
@WR
Het gaat goed met N hoor! Vooral met de vakantie in het vooruitzicht. Volgende week zitten we weer in Turkije (als we tenminste geen vertraging hebben).
Wr,leuke vooruitzichten dus alweer,in januari lekker een weekje vakantie,ga je dan ook naar Gumbet of een andere plek en dan in april weer voor het seizoen,voor je het weet is het weer zover.
Marion,ja nog een weekje voor jullie,mooi vooruitzicht,hoop dat het weer zonnig is als jullie er zijn.
Net vriendin gesproken,heeft gisteravond lang gesprek gehad met man,en wat ik al dacht gaan het toch nog proberen,ben benieuwd hoor,afgelopen jaar heeft ze veel meegemaakt en dat zei de familie ook tegen haar en voor de kerk getrouwd dan kun je niet zomaar het bijltje erbij neergooien,dus familie toch wel op haar ingepraat.Hoop voor ze dat ze eruit kunnen komen…
Jaaa das zielig…al is de bar een leuke plek…hihi voor de training van de armspieren
Ik train mijn armspieren dan toch liever in de zon ![]()
Hihihi…maar als het niet anders kan…dan maar zo… Las dat het wel droog is… want er lopen mensen bij WR over straat… Nou als het daar giet wil je de deur niet uit…(oh ja jullie gaan ook nog ;))
Goh Beps is dat zo? Was ik helemaal vergeten
maar niet heus
Kwamen Viva en Damber nu vandaag terug of was dat gisteren al weer? Ben zo benieuwd hoe ze het hebben gehad.
Volgens mij komen ze vandaag terug,maar geen idee hoe laat…Ben ook erg benieuwd hoe ze het hebben gehad.
marıon- was ıdd een hoosbuı van een kwartıer daarna ıs gelukkıg de zon weer gaan schıjnen, dus roanna en toos hebben nıet lang zonder zon gezeten:) oh lekker en gezellıg dat jullıe op vakantıe gaan
trl- ga ın jan. weer naar gumbet.