@TRL: Lees net pas van je vriendin. Gelukkig! Ook voor t kindje! Of je nu voor de kerk of niet getrouwd bent maakt wat mij betreft niets uit als je het echt niet red…MAAR… Ik vind wel dat mensen vaak maar ‘uit elkaar gaan omdat ze op elkaar uitgekeken zijn’…
Ik ben nu 25 jaar verder, en het is heus niet makkelijk geweest. Ook wij hebben(net als iedereen) van die momenten gehad. En je relatie moet je spannend houden(:unibrow:) heel simpel! Gewoon weer extra tijd in steken en dan kom je er vaak weer…
Ik hoop dat ze het redden!!!
Beps,dat vind ik ook hoor,als het niet gaat dan gaat het niet,maar haar schoonouders zien dat toch anders en scheiden kan dan eigenlijk niet je hebt een belofte aan god gemaakt…Daarom is mijn andere vriendin nog steeds bij haar man,hij wil er nog steeds voor vechten en zij heeft zich erbij neergelegd,deze 2 vriendinnen zijn toevallig ook schoonzusjes van elkaar.Natuurlijk hoop ik ook dat ze het gaan redden.
good mornink good afternoon and in case I dont see ya, good night
anyways, ikke op lekker uitgeslapen… oewhhhaaaa
@ trl lastig nieuws om het eerst jou te vertellen en dan pas met hubs te bepraten… als je ergens mee zit, eerst met hubs bespreekbaar maken en pas daarna de rest van de wereld erbij betrekken :kus: jij bent toch een rots in de branding
@ beps gefeliciteerd met mamsie, veel plezier!!
gaap en de rest ben ik kwijt… cappu is nog niet helemaal op, dus tja…
sow ik heb gekookt, 2 maaltijden, 1 maaltijd opgegeten, de afwas gedaan en alles wat over was gesealed en opgeborgen… hoef ik de rest van de week niet meer te koken hahaa
@bloem
Lekker makkelijk, 1x koken en de rest van de week klaar.
Als je straks bekaf van je werk komt, ben je lekker snel klaar.
@trl
Wat een toestand met je vriendin.
Goed dat ze er toch voor gaan strijden om de relatie te redden.
Stoppen kan altijd nog, je moet het wel een eerlijke kans geven.
Verder maakt het natuurlijk niet zoveel uit of je voor de kerk trouwt of niet. Tot de dood ons scheidt en in voor- en tegenspoed. Voor de wet beloof je ook van alles.
Ik hoop dat het goed komt. Kan me voorstellen dat jij er wel een raar weekend door hebt.
Wat een vreselijk weer zeg, het is hier nog geen minuut droog geweest vandaag.
Vanmorgen heb ik lekker uitgeslapen tot 9.45 en toen begon de kerkklok te luiden.
Vanmiddag naar vrienden geweest, daar een hapje gegeten. Ondanks het weer een leuke dag gehad. De klus van hubs is klaar, dat zal hier weer wat rust geven.
@mk: net weer aantal sms’en naar elkaar gestuurd hij kijkt morgen in agenda of we deze week nog af kunnen spreken, heb gezegd dat t anders ook week erna wel kan
@Bloem
Ben jij ff goed bezig geweest op je vrije dag!
Ik ben voor morgen ook snel klaar. Schoonzus komt met mijn kleine neefje frietjes eten. Hij was een beetje verdrietig dat ik gisteren niet lang kon blijven, hij had niet lang genoeg met J kunnen spelen. Ze moeten toch de cd met foto’s komen halen, broer zit in Zwitserland of ergens onderweg, dus ze hoeven nergens voor naar huis.
@MK
Hier heeft het ook zo ongeveer de hele dag geregend. Eindelijk weer wat rust in de tent nu de klus van hub geklaard is.
@Linda
Druk met sms-sen. Hoop dat ie nog een plekje voor je vrij heeft in zijn agenda.
@ marion heb vandaag burrito;s op, en nog de helft over, weet alleen niet hoe ik die t makkelijkst kan opwarmen…en verder nog chicken tandoori en nasi-sate… dus komt goed denk ik deze week… hihi…