@White Rose… Over 3 wkn nu al weer?? dat gaat ook snel!! Ben benieuwd naar de verhalen!!
Hubbie moet werken vanaaf, gaat rond 21 uur weg…en ik denk er zo maar eens over om dan gewoon mn bedje in te duiken!!!
Hoe ist hier eigelijk met iedereen… Wat een rust…
mk- lekker pızza gegeten en nu ff een momentje voor jezelf.
beppıe- tıjd ıs gevlogen heb ook zelf nıet het ıdee dat ık hıer alweer 4,5 maand ben. en lekker op tıjd het bed ın als hubs gaat werken, heerlıjk. hoe gaat ht met aıjı?
effe een kort verslag van gisteren, we hebben gisteren een leuke avond gehad, o. is gister hier geweest, we hebben een film gekeken (die niet goed was haha), er is verder nog niets gebeurd (jullie weten wel wat ik bedoel), vonden t beide een leuke avond nu afwachten hoe te verder gaat aflopen (na afloop o wel sms gestuurd om m te bedanken voor leuke avond kreeg gelijk sms terug dat hij t ook leuk vond) tijdens mijn pauze heb ik sms gestuurd of ie leuk vind als ik een dezer dagen wat bij hem kom drinken, heb er ook ingezet dat ik m in het echt nog leuker vind als op de foto hahaha
@WR: Aiji gaat goed, moet je maar ff op haar site kijken(www.aiji.punt.nl) Ook mooie foto’s geplaatst vandaag.
Ja zooo moe, het was druk, gisteerr natuurlijk tot 24 uur gewerkt, vanmorgen weer om 8 uur op het werk, en aan de foon… Was iets te kort. Kon er ook slecht uitkomen, maar mss weer veel makkelijker in :lol:
Linda: Ohhhh mooi dat het goed gegaan is. En nu hopen dat hij hetzelfde voelt haha!!! Ik was al zo bang dat het tegengevallen was… Ik blijf voor je duimen
beppıe- had al geprobeerd te kıjken maar kreeg de sıte nıet geladen. maar dan heb je de dıensten ook dıcht op elkaar gehad logısch dat je er moeılıjk uıt kon komen
lında- leuke date gehad! heel veel succes met het verdere verloop.
ık ga nog ff een uurtje aan het werk. en dan nog de laatste avond stappen
ja ik was op de fiets naar de hondjes en lekker gewandelt en toen weer terugfietsen, toen was ik wel moe en pijnlijke knietjes en toen werd ik ineens wakker gebeld hihi…
dus tja… snel booschappen gedaan en nu de tv. ik ga strax eens ff rustig op internet struinen…
Linda : goed meegevallen gisteren. nu maar hopen op een vervolg he.
Heb je al antwoord op je sms?
Beps : lekker vroeg naar dromenland, zal idd wel moe zijn na 2 diensten zo dicht na elkaar
Bloemmie : beetje moe en nu lekker internet afstruinen.
Kan helaas niet mee vrijdag. ik ben 25 jaar bij de zaak en ze hebben iets voor me georganisserd. geen idee wat maar ze gingen steigeren toen ik zei dat ik kaartjes ging zoeken voor de 10e. Dus…eh maar niet doen he
ben wel benieuwd wat ze hebben geregeld hihi
WR : over 3 weken al weer in Nederland. misschien ook naar de meeting komen? ben benieuwd naar al je belevenissen
Marion : verloren met voetbal,nou ja, volgende week weer in de herkansing toch.anders verliezen de anderen altijd moet je maar denken.
rest van de dag weer goed gevuld
MK : lekker ff rust, kindjes Dora aan het kijken.Moet af en toe eens kunnen he beetje tijd voor jezelf. weet er alles van. had 3 kids in 21 maanden
@ raak ik was in de veronderstelling dat je voor jezelf werkte… jammer van de 10e maar ach, blof treedt nog meer op he?!
ik vind de nieuwe cd erg mooi, anders, maar wel mooi
Bloemmie : ja klopt hoor, sinds 1998 is het bedrijf van mij maar daarvoor werkte ik er al in als manager en in totaal is dat dus nu 25 jaar:lol:
mijn 2 dochters zitten ook bij mij op kantoor dus vonden ze het een feestje waard, maar…wij zoeken ook wel een beetje gewoon altijd een reden voor een feestje hoor:biggrin:enne zonder reden feesten we ook gewoon he
Hihi, Raak, Ik had dat idee ook…maar als jij dan een ‘gedenkwaardige’ dag hebt voor t bedrijf…NEE dan kan en mag je geen andere afspraken maken!!
Meiden ik zou op tijd erin…dat kan nog steeds maar dan moet ik NU gaan…en anders gaat het wss niets worden…en dus ben ik bang dat het niets word…
Op naar het gamen dan maar…:hihi: :lol: