Was al uit de veren, maar moest met spoed naar mn werk!
Gister dus pas om 24.15 thuis, vanmorgen om 7.30 weer op t werk…pfff niet slim, maar dan ben ik morgen vrij(geruild!)
@Marion: Het is dus voor mij vervroegd, ik mag dinsdag al!
Iedereen een fijn weekend, Miertje een fijne vakantie!!
Hier is het mega irri druk, en ik ben er weer ff klaar mee…!
Tot straks hoop ik, en anders vanaaf haha!!!
:kus: voor iedereen
extra :kus: voor TRL
Beps: wachtlijsten… Ja daar wordt je niet vrolijk van!!
Marion: werkse en succes bij de voetbal!
Bloem: en hoe was je bed??
Linda: VERTEL!!!
Filiz: grr mannen
Ik vandaag vrij, maar helemaal alleen thuis… Heb een proefles boekhouding aangevraagd en die ga ik zo even maken… (proberen) om te kijken of het me echt wat lijkt… :biggrin:
Goedemorgen !!
Linda : waar zit je, zijn allemaal benieuwd…
Trl:kus:
Bloemmie : bedje lekker geslapen ? en wat heet nette kleren, je moet je er ook nog wel ok bij voelen toch. cd Blof wel heeeeel relaxed he
Beps : veel te druk aan het werk? Fijn opgelost toch zo he, lekker je eigen ding doen
Filiz : turkse mannen en afspraken, gaat niet samen he
Cyn : lekker daagje vrij, hoop dat de cursus je leuk lijkt
Marion : aan het werk en daarna voetbal : suc6
MK : fijn weekend !Ga je nog iets leuks doen
Miere : HELE FIJNE VAKANTIE HE. We horen het wel, hoop dat je askim je toch nog weg kan brengen
Iedereen heel fijn weekend, ikke zo met hubs nog ff naar de 3 ddd
gaaaaaaappp
goede goede morgen na een goede goede nacht…
oeffgghhahahaaa… jammie jam jam
ben nu wel ff helemaal groggy en moet echt nog van ver komen, maar goed…
ga zo ff de konijntjes doen en ik denk op de fiets naar mn ouders, hondjes doen en dan toch echt echt echt boodschappen!! hahahaha
@ raak, ja very nice… kom je vrijdag ook?
@ marion hup J hup
@ beps :kus:
@ trl… alles ok?
@ linda, common… tell us!! hahahah
@ cyn hoe bevalt les 1?
Oke, meiden, ik ga. Wordt over een kwartiertje opgehaald. Askim helaas nog steeds ziek, dus toch de hulptroepen. Nou ja, als ik er maar kom. Wel jammer. Cok optumlar, en tot over een week of 2!!:vak01: Mar
Terug van het veld en ze hebben verloren met 2-3. Was niet nodig geweest … waarom laten ze het toch altijd afweten in de 2e helft terwijl ze de 1e de sterren van de hemel spelen. Zo jammer.
@Beps
In a hurry vanmorgen en dinsdag al weg voor de echo. Mooi zo, kan maar gebeurd zijn toch?
@filiz
Geen visum vandaag, voor niets je bed uit gekomen.
@Bloem
Goed geslapen, op weg naar de hondjes en dan toch echt de boodschappen.
@Raak
Met hubs op pad vandaag.
@Cyn
Home alone … en dan ga je een proefles maken he. Niemand die je stoort dan.
En ikke ben opgetrommeld om foto’s te gaan maken. Dan met J naar het zwemmen en vanavond naar de kerk met N. Er is een mis voor haar vader. Hoef me dus niet echt te vervelen.
Ik ben weer thuis, en heb het weer overleefd… hahaha!!!
Zelfs al zuurkool:puke:gegeten, koffie voor mn neus(cappu dan) en t weekend kan beginnen haha!!!
Hier niet druk, alle kletsers zitten in turkije( en griekenland) dus…
Ben benieuwd hoe Viva en Damber t gehad hebben…
Vandaag niet zoveel gedaan, alleen druk bezig met het verzamelen van de blingblings van de Dkamarkt en de dierenstickers van Den. Morgen gaan we naar de vrienden waarmee we op vakantie zijn geweest. Elkaars foto’s en film bekijken. Weer even het vakantiegevoel terughalen.
Net pizza gegeten. Stond eigenlijk niet op het menu, maar ik had ze net gehaald (2 voor de prijs van 1) en ze konden met geen mogelijkheid in de vriezer. We hebben ze dus meteen maar opgegeten.
@linda
Waar blijf je? Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!
heb alleen dıt deel meegelezen, ıedereen druk of op vakantıe
trl- alweer 31 weken wat gaat het snel en na lange tıjd ex-askım gesproken…vervelend dat je zo slecht slaapt sterkte ermee
beppıe- wat moet je lang wachten op een echo, maar dan zullen ze ıdd nıet verwachten dat er ıets ergs aan de hand ıs, sterkte
uhm verder weet ık het ff nıet, hıer alles goed, wel gıga moe na een maand feesten met zus en vrıendınnen en gewoon werken maar nog 3 weekjes en dan weer terug ın nl
@WR
Dat is niet zo gek natuurlijk dat je bekaf bent na een maand feesten. Wat gaat de tijd toch snel, over 3 weken kom je weer naar Nederland. Vijf maanden voorbij gevlogen.