see you tomorrow!
babbah…
turken en afspraken…
askim zou eerst niet gaan werken ivm het weer.
oke dan ga ik niet naar mn vriendin…waarom nodig je die en die niet uit om te komen eten
oke, dat zou askim doen.
weer klaarde op…askim gaat toch werken…
zit ik dus met een hoop eten waar we met zn 2e nog n week van kunnen eten…
toen besloten om toch maar naar vriendin te gaan…
half uur lopen…!!! niemand thuis…
dus toen maar weer terug gewandeld…
baaal…
En wie gaat er bijna?
@Miere
De gezamelijke koffer is terug. Nu mogen jou kleren er in :nod: !!
Morgen lekker naar Turkije, deze keer eerst een blue cruise en dan een weekje feesten bij Crazy. En dan … als de vakantie voorbij is, is het minder erg om naar huis te gaan want daar wacht askim op je.
heel veel plezier

*
en geniet in Marmaris en omstreken
we zoude mierre bijna vergeten…!!!
ook namens mij een hele fijne vakantie gewenst…!! maak dr iets leukz van…!!
@Filiz
Das knap balen, heb je je voor niets uit lopen sloven in de keuken. Dan nog voor nop een heel eind gewandeld. Geef hem maar flink op zijn ju vanavond … heeft hij verdiend!!
tja marion…
maar dan kijkt ie me aan met zo’n puppy face en zegt…
mupke…nicht bose sein…
en tja…dan is het moeilijk om boos te blijven…
ben me zenuwachtig iiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee hij is onderweg
@linda…toi toi toi
@filiz: thanx!
@Linda
Zet em op he!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier!!!
@Filiz
Daar zit ook weer wat in. Dat mupke klinkt zowiezo al bijzonder met een turks accent denk ik.
@miere
Heel veel plezier!!!
http://www.tourgoodtravel.com/images/turlar/Blue%20Cruise.jpg
mupke met een turks accent… nee daar kan ik me nix bij voorstellen…
ikke eindelijk thuis en de laptop aan…
eerst gewerkt en iets eerder naar huis om de ongediertebestrijdingsdienst gif te laten spuiten tegen de kakkerlakken… mevrouw had in januari geen zin om er iets aan te doen, dus toen het er 1000den werden zijn ze maar aan de wandel gegaan en nu zitten ze in 3 flatblokken van 6 flats… nice
anyways, man was zo weer weg, mocht niet in de keuken etc, dus maar met mams wezen shoppen… paps en mams willen dat ik iets ‘nets’ koop ivm madrid… nou ja, nix te vinden off course… toen nog naar de kapper geweest en moest eigenlijk dus nog boodschappen doen, maar heb alleen een pizzaatje gepakt en mezelf op de bank geparkeerd…
nu doet alles zeer en mams had een nieuw fris dekbedje erop gedaan dusseuhm… ik hoor mn bedje roepen… taste me, test me… mmmmhhhhzzzzz
anyways…
whihheheee
sarah bettens op de CD van Blof!!! whahahahahahha mega verrassing!!
@Bloem: Zo ver was ik nog niet geweest… GRRRR cd alleen beluisterd(een btje totdat hubbie aan de compie begon!)
Was bij de cardioloog… ja vreemde hartslag, heb je astma/bronchitus oid?? Ja bronchitus… oke toch maar een echootje maken…wachttijd DRIE MAANDEN!!! dus ben ik dinsdag de 7de aan de beurt, en de 14de voor uitslag. Niets bijzonders denken ze… We wachten af…
@ beps… owhkey… afwachten dus…
cd is zwijmel… wordt geen rockconcert… heb je ook mail gestuurd… of moet ik msn-en of heb je t gewoon te druk?
ppff me too tired… ik ga slapen…gaap trusten
Zo, kom nog effies dag zeggen. Nou ja, misschien morgenochtend nog even, ga pas om een uur of 1 naar schiphol, heb al ingecheckd. Vandaag druk, zoals altijd de dag voordat je weggaat. Vanmorgen askim hier, en vanmiddag alles gedaan, schappies, viva werkjes enzo. De inhoud van de koffer ligt ernaast, alleen nog ff erin kwakken.
Askim ziekies, hoop dat hij me weg kan brengen morgen, anders naar m’n back-up bellen! (Crazy’s Hubs) Hoop wel hem nog even te zien, maar ja, als hij niet auto kan rijden wordt het lastig.
Kom morgen nog wel even gedag zeggen.
@ Lindaaaaaaaaaaaaaa, ben benieuwd!!!
LINDA: VERTELLLLL!!!
ikke thuis, promotie vandaag afgewezen. Ik wil eerst gewoon daar werken, geen spanning, geen stress. Dus toen ik dat wilde vertellen gaf de supervisor aan dat hij het nu even niet wilde proberen, maar de promotie wilde uitstellen haha dus we zijn het met elkaar eens…!!! Klaar, en we gaan gewoon verder, doe mn werk, met dezelfde inzet!
Zo en nu naar bed, want om 8 uur morgenochtend moet ik er weer staan!!
Ik zie Marion online, Linda…WAAR ZIJNJULLIE???