@beps
Succes bij de cardioloog.
@trl
Gelukkig maar dat de kleine zich niets aantrekt van jouw zorgen en slaaptekort en lekker beweegt en groeit. Maar ik hoop wel dat jij toch wat meer rust krijgt!
@beps
Succes bij de cardioloog.
@trl
Gelukkig maar dat de kleine zich niets aantrekt van jouw zorgen en slaaptekort en lekker beweegt en groeit. Maar ik hoop wel dat jij toch wat meer rust krijgt!
‘Goede’ morgen meiden …
Dik verslapen vanmorgen dus weinig tijd nu want mijn bakkie is op en ik moet me optutten voor kantoor.
Een dikke kus voor allemaal en ik zie jullie straks weer een keer!!
Sterkte vandaag Marion, ik heb altijd het gevoel achter mezelf aan te lopen op die dagen!!!
Nou zo eerst maar eens de schapjes halen!!!
Zo ik weer druk vandaag met stagiare!! Gaat super, dus heb vast wel even tijd soms tussendoor ![]()
:dag: toedels!
goede morgen…
wij heerlijk uitgeslapen…
@beps…succes vandaag bij decardioloog
@marion…verslapen
@trl…weer bijna niks geslapen
@linda…spannend vanaaf…!! we verwachten wel uitgebreid verslag he…
@cyn…een goede stagiaire…
gister avond niet veel gekletst hier…handig voor t bijlezen ![]()
iedereen een fijne dag…!!
ziet er hier naar uit dat t gaat regenen…![]()
Filiz : Lekker lui begonnen, wat een luxe leventje he, jij ook een fijne dag enne regen ??? heeft in Antalya ook al geregend
Cyn : is lekker he dat het zo goed gaat met de stagaire
Schapjes in huis voor t weekend, en een sms van Roanna
Was een buitje, maar nu weer met elkaar aan t zwembad, ze hebben t goed…
Nou verder hier nog niets nieuws…
@cyn. gezelli, anders is het zo ongezellig haha
Raak: ja ben blij!! Zijn ook weleens stagiares die na 10 keer uitleggen nog niks onthouden… ![]()
Zo meiden ik loop nu op mn ‘hickingshoes’ die ik gister gekocht heb…zo heerlijk

Past helemaal om mn voet, en ik kan er met blote voeten in of met sokken… Heerlijk!!!
Nu ff chillen, broodje maken om mee te nemen en dan…ZH en door werken
Beps : wow moet je ermee naar een galabal ?? Of gewoon lekker sjouwen door de Thaise jungle ??
ze zien er iig lekker makkelijk uit beps…!! werkze strax…
Laten we het daar maar op houden. Was wezen kijken naar sandalen oid maar niets meer te vinden he. EN ik heb natuurlijk ook een heerlijke maat(43/44) Naar een wandelsportwinkel maar, maar dan word je niet vrolijk…(100-150 kom eerst) dus Bataviacity!
Ja en dan 50% korting dan gaat beppie weer lachen!!!
@Filiz: Ik dacht al, komt ze ook nog hier langs
:hihi:
tuurlijk beps
wil geen overloper lijken …haha
(hihi grapje) Dat ben je toch wel hahaha, nee hoor, als je je daar goed voelt is het toch ook prima!!!(al zal ik je hier dan weer missen slijm slijm)
dames denk dat ik een zonnebankje ga nemen. word zo triest van het weer als ik naar buiten kijk:(
hihi beps…jullie blijven toch mn 1e plaats ww vriendjes hoor…!!
met jou boven aan de lijst natuurlijk…(ff terug slijmslijm*)
neej…maar hier is t vandaag niet zo druk…
vanaaf beter ![]()
@raak…zonnebank ze
Het is hier inderdaad helemaal niet druk!!!
Goede middag meiden … ben ook weer even thuis. Snel een bakkie en dan de boodschappen maar. Je kan ze maar binnen hebben he.
En wat is het hier rustig geweest zeg!!!
@Beps
Gemakkelijk schoenen lijkt me!
Lekker aan de slijm met Filiz ![]()
@Filiz
Heeft uitgeslapen en het regent in Side. Ik hoop toch wel dat ie allemaal gevallen is voordat wij komen.
@Cyn
Heeft een superstagiare en kan gelukkig toch af en toe binnenwippen.
@Raak
Zoekt de zon op onder de bank.
En nu op naar de supermarkt. Dan kan ik vanavond tenminste de bank op … of ja, zal wel achter de klepdoos worden.
Fijne avond!!
Morgen heb ik vrij, dus :dag: