Ttt..102..!!

Zo, dames en heer.

Ik kom alvast weltrusten zeggen. Ga nog even de kattebak verschonen en mss de aardappels nog afgieten, :stuck_out_tongue: maar denk het niet!

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. Waarschijnlijk dan in een nieuwe deel.

See joe oll.

Trusteeeeeee :kus: allemaal.

@Beps: Was ook gewoon mazzel dat we voor zowel Marco als Lionel Richie golden kaarten hadden. Waren er in de kuip trouwens ook bij, vond de sfeer daar heel bijzonder. Hadden toen tribunekaarten was echt een leuk gezicht al die armen bij het nummer Binnen.

ach ja, zo’n concert is toch een beleving he?!!?
ik denk gewoon weer een x in april/ mei te gaan, met de nieuwe cd ofzo… ach we zien t wel…

k ga meeeeeee!!!

Nou dames… ook ik maar eens mn bedje in. Mn lijfje is best moe, en mss kunnen we nog eerst ffies een marktje pakken ofzo…:hihi:

Tot morgen

hihih, ja donderdag marktdag he? of was t woensdag?
ik ook best verrotig… kussen in hotel was ramp, heb 2 nachten ruzie gehad en nu dus best last van mn nek/rug/schouders… spanning, ben wel toe aan 2 dagen in joggingsbroek voor de tv… mhmhmh

ik zeg ook welterusten…toedels

Ik ga ook naar mn mandje, ga maar niet naar de markt vandaag:drugged:. Lag er laat in gister en vanmorgen weer vroeg eruit. Slaap lekker:slapen: en tot morgen

Hihi…hoor net dat hubbie een Film zit te kijken…nou laat de markt ook maar voor wat het is :lol:
Tot morgen

ach ja, kan nie alles tegelijk he?!

@ viva en toos, slaap lekker

trouwens wel een goed plan
ik ga ook afsluiten en slapen
truste!

:NETHERLANTrl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden:NETHERLAN

Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

sow jongens wat een drukte op de vroege ochtend. ik kan t amper bijlezen :eek:

@ TRL :kus: vandaag weer werken?

ikke gaap… me giga verslapen… owh well… whatever…

@Bloemmie: Rustig aan vandaag, btje later beginnen, uurtje eerder weg…zo hoort t!

@TRL: :kus:

Ik wakker, giga bronchitus…zo langs de HA hij wil t ff horen/zien. EN…jaja het is gebeurt, ik heb een reaktie op de griepprik. Gewoon een dikke rode bult van 5 bij 4, bobbelige huid erop. Daar wil hij ook ffies naar kijken dus…(Heb ik weer…)
10.30 dus… Tot straks

Goeiemorgen!!!

Beps: sterkte en succes bij de HA…
Bloem:werkse!!!
Trl: :kus:

Ik weet het verder niet meer… Nu weer aan het werk…

:dag:

goedemorgen op deze druilerige dag, het lijkt wel schemeravond hierzo, zwarte grijze wolken boven de huizen…helemaal gezellig dus maar niet heus.

Beps in de lappenmand…en een reactie op de prik dat hoor je bijna nooit…in ieder geval beterschap
Tlr…dipje over??? Hoe lang moet je nog werken een week of 2???
Cynthia aan het werk, ook al vroeg van de partij
Bloemmie giga verslapen…nou ja niets aan te doen…je kunt de klok nu eenmaal niet terug draaien.

Viva: hier ook kl*teweer!! echt irritant… Hoe is het verder met je?

ach wat zal ik er van zeggen, ben zo ondertussen chronisch moe…maar voor de rest gaat het goed hoor…we gaan gewoon door, maar ik heb ergens het gevoel dat de ellende nog niet over is…maar ja de tijd zal het leren.

zo ik ga badderen, en aankleden en dan even naar de winkel…moet ook nog tig kopieen maken van hubs zijn paspoort.

ik meld me wel weer, iedereen werkse.

Jep,ben weer aan het werk,dip is nog niet over,maar thuis zitten is ook niks.Om 11 uur even tussendoor naar huis,de kraamzorg komt langs om te kijken…

Beps,das niet zo mooi zo’n bult.
Viva,rustig aan he.:kus:Hier wel donker maar (nog) geen regen.
Cyn,hoe gaat het met de studie of ben je er niet meer mee bezig geweest.