Ow Toos, wou ik net aan je vragen. Gaat het nu al wel wat beter dan, of is dat ook weer afwachten?
Ze had best veel pijn nu en was een beetje misselijk van de narcose. Schijnt dat deze operatie pijnlijker is dan een gewone meniscusoperatie. Ze moet nu op krukken lopen en haar voet goed neerzetten. Als het goed is moet ze over een week of 2 weer aardig kunnen lopen.
Oh, ik zie dat we ook alweer aardig tegen de duuzend aanlopen.
Oh, dat wordt dus nog een lange weg zo. Jakkie, wel vervelend voor haar dan he!!!
Kreeg trouwens vandaag bericht dat de dagvaarding voor TU* door de deurwaarder is getekend en bij hun wordt afgeleverd. Hoop deze week of volgende week te horen wanneer de rechtzaak is. Eindelijk een klein beetje schot in de zaak
Ja ze is er een paar weken zoet mee, maar dan is ze er ook vanaf.
Eindelijk Toos. Het werd tijd. Nu maar hopen dat het dit keer weer niet zolang op zich laat wachten., Maargoed, je hebt in ieder geval alweer wat vernomen en dat is beter werk.
Nou, beterschap voor je dochter hoor! ![]()
Dank je wel, zal het tegen haar zeggen. Ja ben blij dat er eindelijk weer wat gebeurd, zijn inmiddels 9 maanden verder
Nou, ik denk dat we die duuzend maar ff uit moeten stellen. Als er toch niemand meedoet om ff dit deel vol te kleppen, ga ik ook maar ff wat anders doen. Moet toch nog even naar de bank, dus kan ik dat mooi ff doen nu.
Tot latersssssssssss
Ben eigenlijk ook niet zo spraakzaam vandaag. Heb barstende hoofdpijn, dus net even een paar molletjes genomen.
hier ook voetbal op tv…bah…
en ook ik heb weinig te melden.
Toos eindelijk dan bericht, mag wel een keertje zou ik zo zeggen, ik ben benieuwd misschien probeert tu. er nog vanaf te komen met een schikking.
Tlr…dikke knuffel voor je…en zoals ik al eerder heb gezegd petje af voor jou…
Raak mega update er ontgaat je niets,
en wat betreft wr. uitreisvisum zit als het goed is in haar paspoort, zonder dat ding kan zo ook niets overleggen dus dan helemaal in de aap gelogeerd denk ik zo.
Roanna helemaal gescrubt lekker hoor, maar hoe zit het dan met je bruine kleurtje???
Ook ik lees mee bij het kleine zusje maar daar gaat het heel snel…maar ook daar wordt er soms op elkaar gehakt als ik het zo’n beetje meekrijg.
@Viva: Nou, je scrubt natuurlijk niet zo erg hard als die hammam dat doet, dus er gaat alleen wat vieze huidvel/smeer af. De rest zit er nog wel op hoor. :biggrin:
@Toos: Geeft niets hoor. Beterschap. Lekker met een paar molletjes onder de wol en dan straks een zopy, ben jij morgen waarschijnljk weer fris en fruitig.
Toos…ff reactie op toestanden met dochter?die kooppijn?
Voetbal gekeken…resultaat telt,3 punten ook al heeft het geen schoonhoudsprijs.
Nu op rtl 4 gordon,gillend naar huis vanuit turkije…
goede avond dames…
ff n snel berichtje van mij…
bloemmie weer terug uit madrid…
cyn en beps alle2 een stijve arm…beterschap ermee
toos genoten van marco…
marion ff snel langs geweest…
viva de begrafenis achter de rug (K)
en toen was ik het ff kwijt…
sorry voor diegene die ik vergeet…
wij hele dag van dorp naar dorp om familie te bezoeken…
pfff…gaar nu…!!
iedereen een fijne avond…!!
zegggg…
bedoel je daar soms iets mee ![]()
hahahaahahah ![]()
@Bloemmie: Nee hoor, maar voor Marco moet je uren in de rij, en het vip-vak is moeilijker te verkrijgen… Jij doet jou ding!!! En goed!!!
@Bloem: Misschien moet ik de volgende keer mee naar blof:evil:
@Hans: Nee hoor denk niet dat het met mn dochter te maken had. Meer met hele middag in die kliniek hangen en ik heb een bloedhekel aan rijden met regen en ook nog eens in de file. Hoe is het met je verkoudheid?
@Filiz: Dorpentocht om op familiebezoek te gaan, is weer eens wat anders
Valt wel mee hoor, om de golden kaarten te krijgen moet je alleen weten hoe. Heb ook geen uren in de rij gestaan om binnen te komen. Waren er een kwartier voor dat de zaal open ging. Eenmaal binnen is het wel een poos staan, dat is waar.
so ik ook bijgelezen
@ beps als we hadden gewild hadden we ook vooraan kunnen staan, gewoon op tijd weggaan…
hihi, volgende keer beter
collega had marco ook helemaal te gek gevonden
wij lekker gegeten bij paps en mams en met broer… ook ik moe enzo, dus sluit me voor t gemak overal bij aan
zij die beterschap nodig hebben: beterschap
en :kus: voor de rest
@Toos: Tuurlijk als jij aan golden kaarten kan komen is dat toppie!!! Wij hebben de vorige keer(voor de Kuip) voor Marco gewoon de hele zaterdagochtend bij het postkantoor gestaan he… Gewoon 5 uur in t rijtje… TE erg…
@Bloemmie: Weet je nog, in Eindhoven, in het stadion, die vip-ruimte net voor t podium?? Daar heeft Toos kaarten voor kunnen kopen bij Marco…PFFFFF giga!!! Wij stonden perfect,…heb mn drum-vriendje tot in mn botten horen drummen(helaas m alleen ff gezien toen hij het podium verliet!)