Raak,vandaag gaat wel,maar er gaat nog vanalles door me koppie,teveel vragen en dergelijke.Vooral nu het allemaal dichterbij komt.
So am i!!! :biggrin:
Roanna en Raak,je bent zo oud als je je voelt.En af en toe een keer gluren is ook leuk toch.Moet nu denken aan me mams,ze is 71 en me paps had laatst bbq bij de biljartverenining maar mams wilde niet mee,ik zeg waarom niet gezellig toch,zegt ze zit ik daar tussen al doe oudjes hahahahah ik zeg ja halloooo dat ben je zelf ook,maar ze voelt zich daar niet thuis…
@TRL: Kan me dat heel goed voorstellen hoor. Wij denken al zus en zo, laat staan jij. Maar straks als je dat kleine hummeltje in je armen hebt, hoop ik dat je er dan eindelijk eens van kunt gaan genieten. Ook dan zal het altijd niet even makkelijk zijn, maar je hebt wel even andere afleiding en mss wat minder bedenkingen. En ook dan, zullen wij er altijd voor je zijn hoor! :kus::kus:
@Raak: Och meid toch!!! De hele tijd Remi te wezen. Ach, dat heeft iedereen wel eens even hier een keer. Zo zit er niemand en zo zit de hele bubs on-line.
Nou, ik heb in het verleden mijn paspoort weleens af moeten geven in de hotels in Spanje, maar ik denk met de huidige middelen, dat het daar ook niet meer hoeft. Heb me er toendertijd ook nooit echt druk om gemaakt.
@TRL: Oh, maar ik gluur daar ook wel zo af en toe hoor, maarja heb je niks mee he! Vind het leuk voor die jongluitjes daar en laat dat vooral zo blijven. Hi, hi.
Kokkie zegt ook weleens dat hij allemaal tussen oudjes zit b.v op die revalidatie, maar hij is even oud als jou moeder TRL en dan zeg ik hem dat ook altijd. Maar wat je zegt… je voelt je zo oud als je wilt. :rolleyes:
Roanna,ik ben jullie ook allemaal stuk voor stuk erg dankbaar,weet niet goed hoe ik dat moet uitdrukken.En natuurlijk komen er straks ook moeilijke momenten weet dat het niet makkelijk is om het alleen te doen,maar moet het redden,ja mijn vrije leventje zal wat anders worden,maar dat is de keus die ik heb gemaakt en ondanks dat dit kindje niet gepland was,heb ik geen spijt dat ik de keuze heb gemaakt om het te krijgen.En ik denk dat dit het mooiste kado gaat worden wat V me gegeven heeft.
Voor jullie allemaal en hele dikke :kus:
@TRL: Heel mooi gesproken. Zo is dat! :kus:
Je hoeft het ook niet uit te leggen, hoe dankbaar je bent. Wij begrijpen je wel en willen er op onze manier dan altijd voor je zijn.
Trl : daar zijn we met z’n allen voor he, om je door de moeilijke momenten proberen heen te helpen en zoals je zegt de rest moet je zelf doen.Tuurlijk wordt dit het mooiste cadeau en je hebt het ook voor je hele leven, als dat geen fijn idee is, je eigen lieve kleine mensje:kus:
Roanna : ik voel me ook niet echt oud hoor, maarre we zijn tenslotte geen tieners meer he. Paspoort geef ik echt nooit af, no way.Dat kan best eens een heel duur geintje worden hoor.Gaat WR niet blij mee zijn
En ze heeft illegaal gewerkt,weet niet of ze daar ook wat mee gaan doen,hoop t niet voor haar…
ze zal het visum toch wel in orde hebben hoop ik want dat kijken ze zeker na als ze een uitreisvisum moet aanvragen
Ik ga nu naar huis, krijg een beetje trek, ga rijst met wokgroente en kip maken, met veeel sambal hihi
Tot vanaaf
@Raak: Nee zeker zijn wij geen tieners meer. Maar ik denk altijd maar… alle leeftijden brengt wel iets met zich mee en heeft wel wat. Ik ben blij met mijn leven, zoals ik nu ben en leef.
Nou, ik heb daar niet alles terug gelezen daar, maar krijg het idee, dat ze zich zelf er niet zo druk om maakt, om dat paspoort. Kan het mis hebben hoor!
Dames… ik ga ff de aardappeltjes afgieten. ![]()
Zie julie vast later nog wel weer.
Iedereen wel thuis en voor de werkenden (Cynthia en Beps) werkse nog even en de rest…eet smakelijk.
Volgens mij is ze tussendoor ook nog even weer hier geweest,dus het visum zal wel in orde zijn.
Eet ze Raak,ik andijviestamppot…
Roanna, aan de kook,is je kokkie er niet of help je hem een handje ![]()
Hij heeft de salade klaargemaakt en ik doe nu de op het gas staande aardappeltjes.
Even afgieten, stomen en dan kunnen we eten.
Andijviestamppot (stoefandievie zeggen ze hier) ook lekker.
Mmmmm.
ik word zo opgehaald voor trainen probeer vanavond nog even langs te komen
Ik ben weg!!!
Tot morgen!!! :kus: :dag:
Zo de 1ste rust valt… Vast omdat voetbal zo begint!!!
Maar het geeft ons ruimte om te eten!
Wat een rust weer hier!!!
Ben ook weer terug van een middag rotjeknor. Hoef niet veel bij te lezen, het is wel stil hier.
@Trl: Ik hoop zo dat als straks je kindje er is, je er echt van kunt gaan genieten.
@Beps: Denk aan je bloeddruk hoor, nu aan den arbeid tot???
@Raak: Mooie update!! Wat kun je dat toch goed en dat tussen de bedrijven door:thumbsup:![]()
@Beps: Nou, het voetballen staat hier inderdaad op, maar zal je vertellen wat ik gedaan heb zojuist.
Heerlijk een tijdje in bad gelegen en me eigen heerlijk gescrubt (en laten scrubben) met dat scrubsetje van de bingo en ruik nu helemaal turks. Mmmmm…Ruik je het?
Dochter vanmiddag dus geholpen, er was gelukkig niks met haar meniscus, het was iets met een weefselplooi waardoor haar knie op slot zat en niet goed meer kon bewegen. Dit is nu weggehaald. Het was een lange middag, ruim 3 uur daar gezeten. Maar goed hebben we ook weer gehad.