geen idee, ik had hem nooit afgegeven er wordt zo voor gewaarschuwd…tja politie gaan ik weet niet of het een oplossing kan bieden, het is haar woord tegen dat van die juwelier…ooooooo ik zou er niet goed van worden.
@Viva: Lekker vakantie, kun je even de batterijen opladen
@Raak::dag:
@Kaylo: Gaat het een beetje?
en dan ook nog niet voldoende geld tot je beschikking hebben, ik neem aan dat ze naar istanbul of ankara moet…voor een paspoort bij het nederlandse consulaat…ga maar betalen dus…en duurt volgens mij meer dan twee weken hoor voor je een nieuw reisdocument hebt.
@Viva: Ik zou hier dus ook echt niet goed van worden. Kan niet begrijpen dat je zomaar je paspoort afgeeft, je weet van te voren dat er ellende van komt. En wat als je paspoort vervalst wordt en weer opduikt. Je moet er niet aan denken
Toos ja bijtanken, ik heb het gevoel dat ik er nog niet ben, dat er nog meer op me af zal komen, maar misschien zie ik apen en beren…pffffff
he meiden ik meld me straks weer ik ga naar huis toe…toedels…
@Viva: Kan alleen maar hopen dat je ongelijk hebt en inderdaad apen en beren ziet
@Viva::dag: Hou je taai meissie:kus:!!
Hola !!!
Wat een gebabbel, zit nog maar aan pagina 31 hoor !!
Viva : wat laattijdig, maar gecondoleerd met het overlijden van je schoon moeder. Wens jullie heel veel sterkte toe !
Linda : dipje ? Als je wil, praten helpt echt wel hoor. Ken je niet echt, maar als je wil … ik ben er ook alvast.
Bloem : wou je nog een goed WE wensen in Madrid, maar blijkbaar ben ik WEER te laat ! Sorry zenne ! Hopelijk goed gehad ?
En vrees dat ik de rest deze namiddag zal moeten nalezen (zal zeker mijn best doen om de trap op te raken , k zet mij op mijn kont en klauter zo naar boven !!) Leuk he ???
Voor iedereen in elk geval een :kus: :kus: omdat jullie toch aan mij denken !!!
Toos : sorry, had even iets gelezen over je dochter maar weet niet wat er aan de hand was (zal wel enkele pagina’s later geweest zijn dan 31 ?).
Doe mijn best om later terug te komen meelezen hoor ! :kus:
Zooooo ff druk geweest op werk… Nu net gegeten en nu even niks ![]()
Ikke ook weer thuis. Moest ff eea recht zetten ergens.
Nu op naar t eten, en dan naar t werk… pfffff
:dag:
zo, is weer ff rustig hier
Toos : wat een prachtige foto’s, jij had echt een goed plekje hoor
Beps : bent er maar weer druk mee, denk je wel om je bloeddruk meisje
Kaylo : ziet er nog niet echt beter uit he
Bloemmie : ook weer in het land, hard moeten werken daar
Roanna : is ook weer aan het werk op andere locatie
Viva : gisteren zware dag gehad en nu lekker vakantie. Niet te zwart denken he
Hans : beterschap met je valling he(haha beetje belgisch he)
Marion : ook ff vanuit Turkije langs geweest
Filiz : komt nu geregeld ff langs, gezelli
Cyn : heb je nog last van je stijve arm? nu ff lekker aan het nixen
Trl : geeft niet hoor, jij mag last van je hormoontjes hebben, is over een tijdje gewoon weer over en dan kun je van de kleintje gaan genieten, wordt nu wel spannend he
Verder iedereen een dikke :kus:
zul je altijd zien als ik tijd heb is er niemand:crybaby:
Rustig hier,iedereen druk aan het werk of met andere dingen,nou ja ben zelf ook niet veel aanwezig geweest.
Bloem,hoe ging het gewone werken weer vandaag of was het meer de trip evalueren?
Kaylo,hoe gaat het nu,hoop alweer wat beter.
Raak,remi??? Je treft het niet.
Hoop dat Wr snel haar paspoort terug krijgt,anders zal ze toch naar Ankara moeten voor een nieuwe,wordt zo vaak verteld als je in de bus zit van het vliegveld naar je plek.Schijnt ook niet echt makkelijk te zijn.
Net ff bij ons zusje TKL gelezen,maar die gaan ook lekker…
Een paspoort kwijt zijn is inderdaad niet zo handig… En zeker niet de manier waarop…
Als ik mijn paspoort even “uitleen” blijf ik net zolang wachten tot ik hem terug krijg…
x
Cyn,ik ook en anders maken ze maar een kopietje.
Trl : hoe is 't vandaag ?
ik lees af en toe ook wat bij zusje maar gaan mij te snel, ben ik te oud voor he:p
Precies, nu ook in Limak lara… Vroegen mijn paspoort, werd een kopie van gemaakt en had hem meteen terug… In rome wilde ze hem houden tot de volgende dag :finger: mooi niet… Je kunt een kopie maken, hem overschrijven en anders gewoon teruggeven!!!
Ik geef echt NOOIT mijn paspoort af!
Op mn werk Tot straks