Ttt..102..!!

Goedemorgen allen.

Zo zeg, het komt hier ook af en toe met bakken uit de lucht. Echt herfst hoor. Ga maar niet op de scoot, maar laat me lekker wegbrengen. :biggrin:

@Bep: Och jee, dat is niet zo fraai dan. Nou, ben benieuwd wat je HA hiervan vind. Beterschap.

Ik ben ook eerlijk gezegd niet helemaal 100 %. Ben nog steeds een beetje hoesterig en heb het gevoel dat ik tegen de avond ook koorts heb. Maargoed, met een paar molletjes moet het wel weer goed komen.

Ga toch even proberen hier thuis wat te doen en dan zo weer werken.

Iedereen werkse en zo niet, dan toch allemaal een fijne dag. :wink:

@TRL: :kus:

Viva,ik moet nog 3 weken werken.7 november de laatste dag.

Roanna,aan deze kant van de veluwe (nog) droog.Werk ze

Hallo allemaal, ik ‘breek’ even bij jullie in eenmalig! Wil even bedankt zeggen voor het idee van de kalender en @Turkije lover ik heb er even wat kleurtjes etc aangegeven, dank je!

Travel,graag gedaan hoor namens ons allemaal.

Owww het wordt hier nu heel donker en ik moet zo op de fiets naar huis:frown:

@trl
Bij mij zijn ze nooit thuis geweest, ging telefonisch.

@viva
Chronisch moe, niet zo gek met wat je allemaal hebt meegemaakt de laatste tijd.
Ik hoop dat je ongelijk hebt en dat dit wel het laatste was.

@beps
Bronchitis en ook nog last van de griepspuit. Goed dat je de HA er even naar laat kijken.

@toos
Wat een superplek hadden jullie zo voor het podium en wat een geweldige foto’s!
Gisteren de hele middag in het ziekenhuis, kan me voorstellen dat je daar gaar van wordt.
Gelukkig is ze geholpen en hopelijk gaat het herstel voorspoedig.

Nou ben er weer…ha ziet er niet veel in, wat fluimoxil en verder btje uitzieken(ben niet ziek ik hoest en het zit vast…neee dat valt wel mee) De gegevens van de cardioloog zijn nog niet binnen dus hij is wat ‘voorzichtiger’ zou normaal (nog) geen antibiotica voorschrijven, dus nu ook niet(DAN NIET zit er niet op te wachten, maar cardio zei er allert op te zijn!)

Nu ff nietsen! En om 16 uur weer naar t werk

Hi dames, hier nog droog maar ook een beetje last van de herftblues
Toos : gelukkig nu operatie achter de rug en met herstellen beginnen.
wel spannend nu met Tui
Roanna : ruik je nog turks? rustig aan ook he met verkoudheid
Viva : nog steeds moe, is ook wel te verklaren he. nu ff rusten en proberen op te knappen, komt goed
Hans : was idd een pet-wedstrijd he maarre zoals je zei : de punten tellen
Filiz : heeft haar verplichte dorpsrondje weer gehad voor eventjes
MK : hoe is ie bij jullie meisje ?
Bloemmie : wil je vriendinnetje vreemdgaan hihi
Beps : dokter zegt valt wel mee maar toch voorzichtig aan doen hoor, is jouw lichaam en jij kent het het beste
Cyn : werkse vandaag
Trl : deden ze bij mij ook altijd, maar alleen als je thuis gaat bevallen

@raak
Hier alles prima hoor! Vanavond de kookworkshop, ik ben bij het nagerecht ingedeeld, we zullen zien.

MK : ben benieuwd, wat heb je voor lekkers ingepland ?

Hier een fotootje

[ATTACH]1485[/ATTACH]

@raak
Nog geen idee, ik hoor vanavond wel wat we moeten maken, nog ff spannend dus.

Mk,wat een leuke foto zeg en wat een leuke kids…Veel plezier met de kookworkshop

Raak,ik ga zoals het er nu voor staat poliklinisch in het ziekenhuis bevallen,maar zodra ik thuis kom,krijg ik volledige kraamzorg.

Goeiemorgen,
Werd vanmorgen wakker met een stijve nek, knap lastig ,zal vast wel weer over gaan. Hier is het droog, alleen vanmorgen vroeg flink regen en hagel:(.
@Beps: Zei de HA niks over de bobbel op je arm van de griepspuit?
@Trl: Bij mij kwamen ze ook thuis om te kijken en meteen om door te praten over thuis bevallen en zo. Maar ja dat was in de prehistorie, nu wordt er niet zoveel meer thuis bevallen.
@MK: Ook weer even op de koffie, heb je een gezellig weekend gehad? Morgen was er toch ook wat?
@Bloem: Verslapen, kan de beste overkomen
@Roanna: Ook grieperig, schijnt te heersen hoorde ik. Beterschap
@Viva: Chronisch moe, ken het. Kan een poosje duren, je moet toch alles verwerken en dat kost veel energie

Nog 6 post dames dan kunnen we weer naar het volgende deel

BIJNAAAAAAAAAAa

Toos,ze heeft alleen de kruik bekeken meer niet en natuurlijk wat dingen doorgenomen.Beterschap

wie gaat openen?

@MK: Wat een leuke foto!! En veel plezier bij de kookworkshop