@Raak & Cynthia: Wel thuis en nog een fijne avond.
Ikke eten nu opstaan. Spruitjes met gekookte aardappelen en tartaartje.(ik kipfiletje) Daar moeten we het vandaag weer mee doen. :drugged:
@Raak & Cynthia: Wel thuis en nog een fijne avond.
Ikke eten nu opstaan. Spruitjes met gekookte aardappelen en tartaartje.(ik kipfiletje) Daar moeten we het vandaag weer mee doen. :drugged:
Ik eet vandaag oerhollands, boerenkool met worst.
@Roanna: Ik ben nog aan het ontkippen:tongue:
@Toos: Ook lekker Toos. Lust ik toevallig ook!!! Ehhhh… heb jij daar dan ook kip gegeten? Ik dacht meer lams en vis. :biggrin:
In ieder geval… eet smakelijk allen zo.
ohh…wil ook nl eten…!!
Roanna: jij ook!!! :dag:
Ben weg… Morgen lekker vrij, dus tot woensdag!!! :dag:
@Roanna: Kip, zo af en toe. Ongeveer 2 keer per dag, gekookt, gebakken, met kerrie, van de BBQ:vak02:
@Filiz: Dochter lust geen boerenkool, zal ik haar portie in een enveloppe doen?
@Cyn: :dag:, fijne avond/dag morgen
Eet smakelijk Roanna. Kijk even bij vakantieliefdes, topic over tarkan. Volgens mij heb ik de foto bij S op haar telefoon zien staan
@Toos: Zo eten op en ook al getruust. Nu zo ff aan de koffie.
Oh, is dat zo? Ik heb wel die 2 foto’s gezien, maar kan me niet herinneren dat hij erop lijkt. Kan zomaar hoor!
ook wij al gegeten en getruust, nou ja, Tante Truus volgeladen dan…
(karbo aardappels en wortels en doppers…lekker makkeli vanaaf)
Nu ff nietsen (go dat had ik nog niet gedaan…)
Zuurkool met worst…een schep lekkere zaanse mosterd…het '‘bekende kuilte’'jus,en zo aan de vanillevla met slagroom…en extra slagroom…
Nouja zeg, volgens mij heeft iedereen zo’n beetje echt op z’n Hollands gegeten. :unibrow: ![]()
Hans : dat is wel errug rotjeknorstijl dat eten van jou he, haha
Toos : ja hoor, rijdt zalig, heb er al 1.750 km opzitten
Filiz : nu zit ik hier, heb net gebeld met Turkije en nu lijkt het voor mij ook weer het beloofde land, mis het best wel hoor
Beps : alweeeer aan het nixen, betaalt dat nog wat ?? hihi
Roanna : dat is wel heeeel Hollands hoor, dat lust ik eg niet he
Het is hier errug rustig. Net even met turkije zitten beppen, zou zo weer terug willen:crybaby:
Toos : twee zielen een gedachte, zullen we gewoon gaan dan:biggrin:
@Raak: Deal! Wanneer gaan we?
MAG IK MEE???
Oh nee, ik ga over 7,5 week al naar Thailand
Toos : moet ff wat regelen op de zaak enne misschien wil mijn hubs het ook ff weten :lol: