Ttt..102..!!

@Beps: Tuurlijk mag je mee, tijd zat voor je naar thailand gaat:vak02:

Raak…met de paplepel meegekregen he…

Moet ook wel even wat regelen, ze vinden het vast niet erg als ik nog even wegga. Het is herfstvakantie hier, maar eentje minder valt toch niet zo op

Nou ik wil anders ook wel weer mee hoor! Ik heb me daar uitstekend vermaakt en heb trouwens nog een heel mooi zilveren oogje van iemand gekregen daar, want ze zeggen altijd… dat je die moet krijgen en niet zelf mag/moet kopen. ;):zon:

Ga er van de week even een kettingje bij kopen. De bijpassende oorknopjes heb ik al wel in.

Dat zeggen ze he, je moet een turks oog krijgen dan brengt het geluk

Laten we het hopen ja Toos. :vak02:

Roanna/Toos…Nazar;het geluksoog…het exportprodukt,na kleding en thee

Toos/Roanna…jullie hebben er wel aan bijgedragen voor een nieuw idee qua topic…dat is de wisselwerking tussen beheerder en zijn community…

Heb meteen maar gestemd:vak02:

Ga het zo even lezen, maar geen dank hoor Hans. Graag gedaan.

Zijn wat problemen bij mijn schoonzus (alweer?) in haar gezin en sta haar even bij op MSN. Althans dat probeer ik.

Toos…ik ook,sigaretten…

@Roanna: O jee, hoop dat het niet ernstig is. :stuck_out_tongue: Uhhhhh sigaretten meegenomen he en jullie roken niet eens.

Ik had zelf 3 sloffen en ook nog eens 2 sloffen mee laten smokkelen:biggrin:

Oh, ik heb toch niet op sigaretten gestemd? :lol:

@Toos: Och, zo’n meningsverschilletje daar, om het opknappen van de keuken en de een wil zus en de ander zo en nu hebben ze daar keet over. Maargoed, komt vast wel weer in orde, maar ze had ff een luisterend oor nodig.

Je kunt maar ergens keet over hebben toch, je schoonzus zal het vast waarderen dat je even wilde luisteren.

@Roanna: Je vergeet nog het een en ander wat je hebt meegenomen:):drugged:

Roanna : nu weer aan het scheidsrechteren, je bent te goed voor deze wereld;) enne natuurlijk mag je ook mee, doe ik ook mijn nazar om. Heb hem 3 jaar geleden al gekregen, tot nu toe brengt hij wel geluk hoor
Toos : heb je geluk he dat het vakantie is, nou mij missen ze wel hoor als ik er niet ben, je kijkt nl niet zo makkelijk over mij heen he
Beppie : tuuuurlijk mag jij ook mee, we zorgen wel dat je op tijd terugbent:D
Hans :brinta pap zeker he, offe pap met een velletje:p

Wat dan nog? :idea:

Toos : vertel …

@Raak: Oh, maar ik heb er ook al twee hoor. Een van zilver en een van goud, maar zien er toch weer anders uit. Heb ook een bijpassend armbandje ervan.