Ja heb er veel zin in. Laatste CD is echt mooi.
@Filiz: O ja, ik las ook over je trouwplannen. Leuk hoor. Mag je al wel een beetje beginnen met organiseren, of is dat in Turkije niet zo nodig als hier?
@Cynthia: Ja best wel he!!! :lol: Nou wie weet, begin ik wel een keer iets voor mezelf hier thuis.
@Cyn::dag:. Weer opgeknapt trouwens?
@Roanna: Paars is weer eens wat anders en ze waren voor de helft van de prijs. Kan het wel begrijpen, je wilt toch niet op die dingen gevonden worden en als je dan toch voor l*l loopt dan ook maar goed:D
Wat je zegt Toos. :biggrin:
@Toos: Leuke foto’s zeg. Vooral die met die “ranja” in de hand. :lol: Ik zie ons ook door dat gat, op de bedjes liggen. Oh… was ik nog maar daar. :crybaby:
@roanna…ik heb eerlijk gezegd geen idee…
eerst in januari zorgen dat we alle papieren in orde krijgen…
en dan zien we wel verder…
begrijp me niet verkeerd…ik hou van askim…en wil graag mn hele leven bij m blijven…anders was ik niet hier…maar of een papiertje daar nu zoveel aan veranderd…
alhoewel…filiz cicek klinkt natuurlijk ook erg leuk…haha
@Filiz: Juist daarom. Vind het al heel wat dat je met hem mag samen wonen. Hier hoef je daar inderdaad niet zonodig dat papiertje voor te hebben, maar dacht dat ze daar wat moeilijker zouden doen over "samenwonen’. ![]()
ja klopt roanna…natuurlijk weten vrienden en familie en familie dat we niet getrouwd zijn,
maar de buren ed denken idd dat we al getrouwd zijn…
anders hadden we ook geen huis kunnen huren…
@Filiz: Dat papiertje veranderd niet veel, behalve dat het officieel is. Je voelt er niks van hoor;).
@Roanna: Had niet eens gezien dat wij door het ronde raam te zien waren. Lig zoals gewoonlijk in siestahouding:D
@toos…haha gelukkig…hele geruststelling…!!
hebben jullie de vakantie foto’s op ww staan…?
Nee dat papiertje heeft hier toen ook niet veel veranderd…maar het voelde toch anders…mn vriend/verloofde<----> mijn man…ja dat was wel lekkerderderder…
Ik ben weer thuis. Veel opgestoken…
@Viva: :kus:
@Toos, voor ik het vergeet: VEEL PLEZIER…heb gehoord dat het GIGA is…als dat licht bij t begin… GENIET!!!
@Beps: Ik heb een klein stukje gezien op you tube. Moet geweldig zijn. Was je cursus in ieder geval niet zonde van je tijd
@Filiz: Op mijn account staan foto’s onder turkije 2008
Toos : wow paarse crock, je wordt nog eens hip meissie
Filiz : nee idd verandert er nix maarre is weer een leuk feessie he en geloof me die dag voel je het wel speciaal hoor
Roanna : zijn idd stil maar ik moest hier nog een dag inhalen he anders haal ik de volgende 25 niet:)
Beps : ook weer thuis gearriveerd en niet voor nix weggeweest iig
Ik ga nu ook weer naar het beloofde land terug. Kan ik nu zeggen he Kaylo heeft toch nog geen laptoppie:biggrin:
Tot strakkies, kom nog wel ff buurten
Hoi Beps. Ik neem aan weer een stuk wijzer geworden na de training.
Nou, ik kreeg dat papiertje min of meer toendertijd opgedrongen, maar heb er nog geen spijt van. :lol:
Nouja, als je haar maar goed zit . :biggrin:
Toos: Ja voel me wel weer zo goed als beter… Maar nog wel hoofdpijn… (maar kan ook migraine zijn)
Nog 30 minuten!! Dan ga ik naar huis!!! :biggrin:
@raak…'t beloofde land…kom je naar turkije ![]()
@cyn…hopen dat het geen migraine is…!! beterschap ermee…
@roanna…who cares om t haar als je hoofddoek draagt…!!! whahaha
:lol::lol: Zo is dat! ![]()
@Raak: Goeie reis naar huis, rijd je bolide nog steeds goed??