TRL: :kus:
Roanna: volgens mij ben je je roeping misgelopen met al die tickets uitzoeken
Beps: weinig werken deze week!
Linda: een leuke avond gehad gister…
Ehm… ik gister les 1 afgerond en mijn huiswerk ingestuurd… zaten toch best wel wat lastige dingen tussen, dus ben benieuwd naar mijn cijfer Vanmorgen naar mondhygiëniste en vanavond prikken voor Thailand halen… Lekker zo’n dag… haha
ik heb echt een hoofd als een zeef geloof ik…dr is niet veel blijven hangen…
solly…
hoop dat t met iedereen goed gaat…!!
@cyn…bah spuiten krijgen…succes ermee… @trl…zal ff hier terug reageren…anders moet je weer helemaal in tlk gaan zoeken…
we willen idd in maart trouwen…
iedereen een fijne dag…ikke maar weer eens aan de poets…
MK : veel plezier bij alle leuke uitstapjes deze week
Toos : bedankt voor het mooie bloemetje en lekker genieten van je vrije avondjes en uiteraard : morgen heeeel veel plezier
Roanna : dat was een goeie daad gisteren hoor. Alweer aan het plannen voor volgend jaar? ikke ga vanmiddag ff voor de kerst plannen denk ik
Hans : ben je weer helemaal opgeknapt na je wijntje ??
Beps : lekker daagje nixen? heerlijk gevoel geeft dat he
Bloemmie : jammer he dat je/jullie niet veel hebben kunnen zien, je had je er zo op verheugd, ik wil nog wel proberen ergens kaartjes te versieren voor een van de concerten.Heb gehoord dat de sfeer heel goed was
Linda : is je dipje weer over meis?? fijne dag !!
Filiz : weer eens dialect gesproken? leuk he enne wat lees ik ??? trouwen
wow dat zijn leuke vooruitzichten dan he
Trl : boven aan het lijstje, lekker er een paar daagjes tussenuit dan gaat het daarna misschien wat beter he.
Kaylo : je bent ook een echte pechvogel dit jaar zeg, ze moeten je wel hebben. Sterkte en veel beterschap
Viva : toch nog allemaal snel gegaan meis, gecondoleerd voor jullie allemaal en veel sterkte morgen. Hoop nu echt dat dit weer ff de laatste begrafenis is hoor. Wel een fijn gevoel dat de bijzetting van je moeder mooi verlopen is
Crazy : Nog proficiat met je man, zoon en vriend. Hoe was het in mijn stadje geweest?
Cyn : weer nieuwe cd van mams gehad, is ie goed?studie gaat ook lekker.
sterkte met je prikkies straks
Marion : gaat ie lekker daar in Side?Veel plezier voor jou, J en N. geniet er maar fijn van
Jac : alles kits ? begreep je in d les alles wel hihi. Is ook een flinke hap he 42 personen
Zo nou mijn weekend :
we zijn vrijdag voor de lunch naar Breda het HC geweest daarna les gehad in de spellen met lekkere hapjes en champagne erbij. daarna zelf gespeeld en ik had gewonnen en mijn vrachtwagenchauffeur ook, goed he. Daarna naar Tilburg voor het diner. Was allemaal weer heel lekker en een zalige dag gehad met al het personeel en aanhang. 's Morgens weer vroeg op (viel niet mee)mijn schoonzoon werd 40 en gaf 's avonds een groot feest voor heel de familie en vrienden (150)man.we sliepen in een hotel, ben te oud voor luchtmatrasjes enzo haha. Was een rock en roll party, heel gaaf, leuke band uit Brussel en sliep om 5 uur 's morgens.na het ontbijt naar mijn dochter en daar was nog veel visite, weer tot 's avonds 5 uur blijven hangen en toen ik gisterenavond thuiskwam was ik brak en halfdood, maar was een zalig weekend geweest. nu zit ik dus op kantoor uit te rusten en bij te komen. is maar goed dat ik dit kan typen, want heb geen stem meer over hihi,zit aan de thee met honing:)
@Cynthia: Je he, zou zo bij jou op het reisbureau kunnen werken. Hi, hi. Gaat me best goed af… meestal. :redface:
@Raak: Heerlijk te lezen dat je het weekend lekker de bloemetjes hebt buiten gezet. En wat een gaaf feestje heb je gehad zeg, voor je zoveel jarige jubileum.
@Viva: Geeft niets hoor, dat je even niet in de mood bent zeg maar. Het is ook niet altijd en overal feest, al zouden we dat wel willen. Sterkte ermee hoor!
@Toos: Ook niet veel te melden uit het Zeeuwse. Dochter al wat vernomen hoe nu verder, of heb ik er weer over heen gelezen? By the way… Ik heb trouwens al een paar foto’s op reiswijzer gezet.
Vind het zoiezo wel een beetje stillekes hier. Maargoed, het zal zijn reden wel hebben.
Wat een rust hier. @Raak: Super update, toppie. In ieder geval een druk maar geslaagd weekend gehad @Viva: Denk eerst maar aan jezelf, wens je in ieder geval sterkte met alles @Roanna: Heb de foto’s gezien, leuk hoor. Heb je de mijne gezien, hierzo op mn account? Morgen moet ik met dochter naar de orthopeed, ben benieuwd. Wordt een drukke dag, eerst dochter ophalen, dan naar rotterdam, dochter weer thuis afleveren, terug naar huis om de hond uit te laten en andere dochter op te pikken, dan naar arnhem naar Marco. Vandaag nog lekker samen met dochter op een terrasje gezeten en … nieuwe crocs gekocht. Mijn supersonische zuurstokroze zijn versleten, nu de nieuwe modekleur paars
@Toos: Nee nog niet gezien. Zal zo ff kijken. Zo, drukke dag dan morgen he! Maarja… allemaal wel weer voor het goede doel en daarna weer naar je favo. Heerlijk toch! :slywink: