Ttt..102..!!

Roanna,dus je hebt ze enthousiast gemaakt,goede vooruitzichten dus…
Helaas ik moet het alleen doen,alleen ik zelf kan kan hieruit komen,hoop echt dat het straks beter gaat.

Ach Lieve TRL… jammer dat het niet gelukt is te ontspannen…
Maar die dagen zijn er, kom er maar doorheen, en dan morgen opniew beginnen(of jammergenoeg nog zo een dagje…)

Hier nu druk op het werk.
Eindelijk even rust… net gegeten en nu de adm werkjes doen!

Zo, ben er ook weer. Moest weer even een brief/mail in het Maleis overtypen en versturen en dat valt niet mee, als die ander ( mijn schoonzuster) zo’n slecht handschrift heeft, maar het is gelukt met behulp van mien kokkie.

Ben ook weer thuis, heb een leuk weekend gehad gister na werken met zusje naar bios was een goede film, vanmorgen estafetteloop hebben t best goed gedaan en blij te weten dat er weer progressie zit in het lopen, wat afgelopen jaar niet echt super ging en net lekker met paps, mams en zussie gegeten bij pizzeria etensbonnen van werk opmaken haha

@Linda: He, gelukkig ook weer even een positief berichtje van jou, nadat je ook een beetje in de knoop zat. :thumbsup:

@roanna: een beetje afleiding doet wonderen, hopelijk blijft t zo gaan

Ik meld me af voor vandaag, wil er vandaag eens een keer op tijd in gaan, slaap inhalen, dus slaap lekker allemaal en tot morgen

Ik weer thuis. pfff al het mis gaat gaat ook alles mis…
Maar ik heb het overleefd…

Meld me morgen weer…
:dag:

@beps: slaap lekker tot morgen

Schiet op Linda: Je zou naar bed…(en ik ook :wink: )

Pfffffffff werd weer even gevraagd of ik voor tickets kon kijken/zoeken op het net voor 2009 naar Los Angeles. Ben ik mooi weer een tijdje mee bezig geweest en heb de resultaten al doorgemailt. Ach… eigenlijk vind ik dat toch nog wel leuk om het te doen.

@Beps: Weer lekker thuis en nu maar hopen dat alles wel goed gaat! :thumbsup: Toi, toi, toi.

@Linda: Oh, heerlijk om dat weer te lezen van je. :thumbsup:

Ik meld me ook af.

Dames… (heer) weltrusten :slapen: en tot morgen weer. Hopenlijk zijn we dan wat spraakzamer.

Weltrusten allen. :dag:

:NETHERLANTrl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden:NETHERLAN

Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen

Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN

Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis

***2009 ***

Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar

Môge ik ben er ook

@TRL: :kus: voor vandaag. Nog ff en je mag een weekendje bijtanken(EN nog een paar weekjes en je hebt t gedaan!!!)

Ik ben ff weg, de werkbriefjes moeten nog ingeleverd, maar wil na 8.30 dan is er iemand in t kantoor, is makkelijker

Ook goede moggel.

Kokkie net weg naar het ZH voor de reva en ik dan zomaar even hier thuis aan de slag en dan weer ff een paar uurtjes werken.

@TRL: :kus:

Goedemorgen allemaal

Môge Linda

Goeiemorgen,
Weinig te melden vanuit het zeeuwse land, zonnetje schijnt en ik ben 4 dagen vrij. Mag ook wel weer heb 4 avonden rondgecrockt.

Straks weer werken tot 18 uur daarna trainingsavond, vlakbij roanna

Ook hier een zonnetje, en als ik dan maar ffies vergeet dat we een training van 1,5-2 uur hebben heb ik er 2 vrij…ZALIGGG
Deze week weinig werken, maar 20 uur…maar die week erop…heb ik een collega geholpen dus 1 hele avond, 2 nachten en 2 dagen in het weekend(pffff 40 uur dus…)

ik meld me af eerst werken en daarna dus trainingsavond dus tot morgen allemaal