@Bloem: Veel plezier in madrid!!!
Beps,bedankt voor de info ben ik weer wat wijzer,maar sauna denk ik niet dat t wordt,ben daar zelf al niet zo weg van dus baden alleen.
@TRL: Vooral gaan genieten dat is het belangrijkste ![]()
Zo wat een rust hier
Wij naar t bos geweest, nu gegeten en ik zo naar t werk…
Tot straks ofzo
:dag: hallo!!
Ik aan de studie… huiswerk in word zetten en versturen… ![]()
Nou ik ga nu te werk, meld me nog als er tijd is, en anders meld ik me niet haha!!!
Iedereen een fijne avond
:dag:
goede avond…!!
niet veel gekletst vandaag…
maaar roanna heeft een mooie samenvatting neergezet…dus sluit me daar bij aan ![]()
iedereen een fijne zondag avond
het is idd rustig hier, iedereen natuurlijk lekker van het weer aan het genieten.
ik ben aan het lezen geslagen. Ik heb een nieuwe taak erbij gekregen en moet dus roosteren voor 42 man!
En ja daar mag ik tig boeken voor lezen. En ik moet zeggen snap er niks van. Maar morgen krijg ik les.
Goed he hahahahahaha
Iedereen een fijne zondag…
Groetjes Jac
@Jac: succes met roosteren! Wat een klus zeg voor 42 man. Ik mail je vanavond even (dwz als ik terug ben van etentje)
@Linda: is goed!!! En jij veel plezier vanavond en natuurlijk eet ze!!!
@jac: dank je gaat zeker goed komen
Druk ![]()
:NETHERLANTrl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden:NETHERLAN
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Twee zielen, een gedachte. Ik wou dat net gaan doen. Nu jij bovenaan TRL! ![]()
@TRL: En… heb je lekker gebadderd?
Roanna,nee ben niet gegaan,voelde me K en heb ff een middagje zitten:crybaby:. Jullie lekker bij de familie in de tuin gegeten?
@TRL: Och meid toch weer. Was het weer zover? Oh, wat jammer dan. Maargoed, als het niet gaat, gaat het niet. :kus:
Nee, hebben niet echt in de tuin kunnen eten. Het was wel goed weer, maar vond het toch echt niet zo warm als ze voorspelt hadden. Verder wel gezellig gehad en lekker Indisch gegeten.
Op te terugweg nog een oude dronken man op de been geholpen, samen met een andere automobilist, die met zijn fiets letterlijk en figuurlijk omviel in de berm. Gelukkig in de berm en niet op het fietspad zelf, want dan was het denk ik minder goed afgelopen. Hij was zo zat als een gieter, maar bedankte ons nog wel om onze bezorgheid. Hi, hi.
Ja helaas was het weer zover
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif
.
Jullie dus een goede daad verricht door die man overeind te helpen,nu maar hopen dat hij nog goed thuis gekomen is.Vonden ze jullie vakantie foto’s mooi?
@TRL: Ik denk wel dat hij goed thuis gekomen is, want op een gegeven moment kwam er een buur aan, die hem verder naar huis zou begeleiden.
Ik heb geen foto’s kunnen laten zien, omdat ik mijn mijn fototoestel (kaartje) had vergeten, maar heb wel de verhalen verteld en nu willen mijn zwager en schoonzus volgend jaar zeker mee. Wel in het naseizoen, maar we hebben nu alweer plannen. ![]()
Ik vind het zo naar voor je he, dat het je niet meezit tijdens de zwangerschap. Ik wou dat ik je kon helpen. Echt!!!