ik ga ook slapen, morgen weer op tijd op want moet om 11 uur aan de start staan voor de estafetteloop, ikke ben van ons team eerste lopers, daarna mijn paps, dan een collega en als laatste mijn neef, dan lekker de middag thuis knutselen voor de kerstkaarten is de planning en daarna gezellig uiteten bij pizzeria met eetbonnen di ik over heb van de koopavonden
owh ja, koffer pakken he?! pppfpf…
@bloem: succes met koffer pakken
ja ach, het belangrijkste kan er pas als laatste in…
ik vind t wel best zo…
@ linda slaap lekker en klinkt leuk morgen dus veel plezier!
Nou meiden en heer,
Ik ga afsluiten … wip vanuit Side nog wel een keertje binnen.
Allemaal een dikke kus, pas goed op jullie zelf en tot over een dag of 9!!!
Goedemorgen
HEERLIJK geslapen, Marion onderweg naar Side!
@Bloemmie: Veel plezier, goede reis, en maak er iets van. Probeer nog wat te genieten en iets leuks ervan te maken!!
Ik ga zo (met een uurtje denk ik) maar eens naar t bos. Lekker ff wandelen,…
:SPAIN:Bloemmie: 12 t/m 14: MADRID 4 WORK :SPAIN:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Trl: 24 oktober weekendje Antwerpen
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
goedemorgen allen
Bloemmie veel plezier in Madrid
Beps aan de wandel
Tlr…ook al vroeg uit de veren
Linda estafetteloop en knutselen vandaag
Marion onderweg naar Side
ik weet nog niet wat ik ga doen vandaan we zien het wel, voorlopig ligt hier alles nog op 1 oor.
Moge Viv! Rustig aan vandaag… laat alles maar lekker liggen!
Wij gaan begin van de middag wandelen! Kan mn vriendin ook met de mannen, is voor Aiji ook heel leuk
Hier lekker oude csi’s aan t kijken, bones ed (house of course) die we hebben opgenomen. Btje een off-dagje houden tot ik werken moet(4 uur) Voel me een btje niet, denk dat ik bronchitus krijg(heb chronisch die ellende dus dan maar een kuurtje maandag halen)
@TRL: :kus:
O lekker dan Beps, dus een beetje aan de snotter, het heerst wel hoor Damber hoest de longen uit haar lijf, en ook mijn schoonzus en schoondochter blaffen als honden…ik vind het ook niet zo raar hoor met dit weer, je weet echt niet meer wat je aan moet trekken, het een is te warm en het ander te koud…dus ik loop standaard met een vest…aan en uit…
Viva,ja ben meestal wel vroeg uit de veren,als je s’nachts al om een uurtje of 3 wakker bent,dan ga je er op een gegeven moment wel uit.
Beps,wandel ze vanmiddag,nu ff relaxen.
Ik eind van de middag misschien met vriendinnen naar sandme ,nog nooit geweest dus ben benieuwd,en misschien ga ik me wat beter worden,want het is weer pet…:frown:
Fijne dag allemaal
mogguh
@ TRL owh lekker naar sana*ome gaan!! gezellie, relaxen!! mhmhmhmh
@ beps wandel ze!
@ viva, hoe voel je je nu? beetje bijgekomen nu de urn geplaatst is? en hoe is paps ?
Bloem,al klaar voor vertrek?
uhm… nee…? hahaha, ik ben me klaar aan t maken voor vertrek… hahaha
@TRL: Hopelijk kan je een btje relaxen. Luister naar je lijf. Als het te warm is: ERUIT!!! Als je onrustig wordtL ERUIT!!! Probeer te genieten!
Wij gaan dus om 13 uur wandelen…
:dag:
Goedemorgen dames en heer.
Kom me ook even melden. Hi, hi.
@Beps: Lekker aan de wandel en dat zou best eens een mooie wandeling kunnen worden met hier en daar al die herfsttinten. Geniet ervan!
@Bloem: Jij ook klaar voor de start? Alles ingepakt voor die paar dagen? Niets vergeten? :lol: Opladers mee? Nou meid, goede reis en als de tijd er voor is… geniet ervan. :dag:
@Viva: Ook weer uit de veren en vandaag lekker eens een niets doen dagje? Gelijk heb je. Als ik daar zou wonen… lekker naar Scheveningen.
@TRL: Weer niet goed geslapen. He meid toch. :kus: Maargoed, straks mag je er s,nacht (denk ik) ook uit, maar dan voor dat lieve kleine kindje van je. Ben je er in ieder geval al aan een beetje aan gewent en ach… dan hoef je er toch nog niet s’morgen zo vroeg uit om te werken. Alle nadelen heb z’n voordelen en andersom . Toch? In ieder geval, veel plezier vanmiddag. Ga er maar lekker nog even van genieten.
@Linda: Lekker aan het hardlopen met paps en de rest van de familie. Zal ook goed te doen zijn vandaag.
@Hans: Beterschap. Een paar molletjes wil ook nog wel eens helpen. :biggrin:
Wij straks weer naar de achterhoek en zoals het er nu uit ziet, kunnen we nog heerlijk in de tuin zitten daar.
Ik nu poedelen, want zit nog in de doll, maar eerst nog ff een bakkie doen.
Iedereen nog een fijne dag en tot laters weer. :dag: :kus: Iedereen!!!
Beps,sauna ed. mag ik niet in dus wordt alleen maar baden.
Roanna,veel plezier vanmiddag bij de familie.
oef… nu ben ik klaar…en ik heb t warm… jekk… bleghh echt geen idee wat ik aanmoet, je denkt toch, spanje, warmer als hier, maar ja madrid… :s
Nou Askim: Ga, veel plezier enzo… Maak ze GEKKKKK
Dat is dus niet waar!!! je mag er wel in, maar minder lang, en goed opletten dat je niet overhit wordt/raakt!!(als je vaak ging voor je zwangerschap raden ze het je zelfs aan, alleen niet in de 1ste 3 maanden)
Er zijn te veel zwangeren die heerlijk kunnen ontspannen in de sauna, en ook lekker gaan… MAAR als je je er niet veilig in voelt, dan moet je t niet doen dus…(ik heb het toendertijd ook gevraagd in het virtiliteitscentrum waar wij liepen, en de zuster was zwanger en ging zelf ook)