Marion…heel veel plezier in Side samen met N. en J. …maak er wat van:wub:
Bloemmie ole ole…Madrid here she come… veel fun…![]()
ikke bankhangen…meld me weer…:nod:
Marion…heel veel plezier in Side samen met N. en J. …maak er wat van:wub:
Bloemmie ole ole…Madrid here she come… veel fun…![]()
ikke bankhangen…meld me weer…:nod:
@Bloem: Ook natuurlijk nog even namens mij een hele goede werkweekend toegewenst. Zo te zien, kan je er ook best leuk shoppe, maarja dan moet je natuurlijk wel genoeg tijd en mucho dinero hebben en daar ontbreekt het nog weleens aan he! Heel veel plezier in ieder geval. Hoor volgende week graag hoe je het gehad hebt.
Hopenlijk krijg je de ticket nog op tijd. :vak01: Veel plezier!!!
http://imagene.youropi.com/Gran_V__a__2_(p:assets,Madrid,Shoppen_in_Madrid).jpg
Hier ook verder niets nieuws of spannends te melden. Vanmiddag een poosje met onze dochter doorgebracht. Even wezen schapjes doen enzo en haar een uurtje geleden weer op de trein gezet en kreeg net een sms dat ze al thuis was. Was weer even gezelli.
Iedereen een fijne avond verder.
Oh ja, ook nog even bij de Ma* een hapje gegeten met z’n drieen. :nod: ![]()
ola
koffer in huis, kan nu pakken, heb nu ook de tickets, thank gosh voor online travel itinery! hahaha
als ik al die plaatjes zo zie vind ik het jammer dat ik geen dag vrij heb daar ![]()
komen morgen om 21h aan in het hotel en dinsdag vliegen we om 17h al terug meteen vanaf kantoor, dus alleen maandag dus, maar dan hebben we meeting sowieso tot 17.30… nou ja, we gaan het zien, kan alleen maar meevallen he?
Viva…gecondoleerd…
Bloem…fijn weekend…
Marion…fijne vakantie in Side…
Ben versleten…5 zakken reclame voor g*mma en 5 zakken post;vanvond lekker op de bank voetballen kijken en morgen gewoon helemaal niksen…strontverkouwen van al die temp.wisselingen,maar gaat wel weer over…wat paro’s,neusdruppels moet het over zijn.
Ik ook thuis, MEGA druk en ontzettend rommelig… Ben versleten… Op naar De Stoel…en hubbie doet het meeste wel haha
Bloemmie: Ik spreek je vast nog mrogen ff
Toedels allen…hang ze!!
ja lekker beetje rondhangen… al moet ik nog wel pakken en opruimen… nou ja, nu eerst crime night ![]()
Nou dames… ik ga ff een poging wagen om de foto’s op de computer te krijgen.
Wens jullie allemaal nog een fijne zaterdagavond en een fijn weekend verder nog.
Alle reizigers nogmaals…goede reis en veel plezier. :dag::vak01:
Latersssssssss
Hier een foto van Toos en haar hubs, als ze zowat bij ons in de tuin zitten te eten.
Hey ladies en gentleman!!
Bedankt allemaal voor de superlieve berichtjes. Inmiddels is het koffer gepakt, lasagna, hagelslag en drop zitten er ook in. Nu alleen nog de laatste dingetjes.
De laatste wasjes draaien nog, de computer nog even bijwerken en dan straks op mijn gemakkie de douche in.
We rijden hier om 1.30 uur aan dus we hebben de tijd nog he.
Kom straks nog wel even binnen wippen.
@ roanna, heerlijk alle foto’s weer bekijken
@ marion helemaal klaar voor vertek…
ik zal zo ook maar eens mn koffer pakken… of strax.,.
@Bloem
Nou ben nog even cereatief bezig met tickets
Marion…Gentleman…voor me gevleid…doe ze de groeten van me een zeker aan Filiz,Wiel en Linda,ok?
Tip,ga eens lekker een vers geperst sinaasappeltje drinken bij Ahmet;zit naast de jandarma aan het strand,naast Truva en Alremu…en betaal dan 2 YTL met de groeten van Hans…Arkadash Hollanda
@ marion hoezo? wat is er met jouw tickets dan?
@Hans
Zal de groeten overbrengen van je!! En als we in de buurt komen gaan we een sapje drinken bij Ahmet.
@Bloem
Niets bijzonders met mijn tickets hoor, moet er alleen nog aan wennen dat je ze zelf moet knippen.
hahahhaa je kunt ook gewoon dat blaadje meenemen hoor, ff vouwen en voila, de incheckladie doet de rest… of ben je al online ingechecked?
viezewiete is weg, lekker gekletst en gelachen…
@Marion: Veel plezier ook voor J en N
@marion, J en N: heel veel plezier in Turkije! Geniet ervan
@bloem: jij ook vewel plezier/succes in Madrid
Ik ga naar bed. doeidoei
Tot morgen
:dag:
@beps: slaap lekker en tot morgen