Roanna: haha nee ik ben lekker niks aan het doen ![]()
Hallo meisjes en Hans, nu het is gebeurd, vannacht op 5 voor 1 is mijn schoonmoeder overleden, wij er naar toe, en om half 5 weer thuis…vanochtend om 10.00 uur weer terug om de begrafenis te regelen met het uitvaartcentrum, toen nog de dominee, die ik niet uit kon laten praten tegen mij omdat we naar het crematorium moesten.De urn is geplaatst mijn zoon heeft het gedaan, hij was er niet bij in het ziekenhuis, dus ik vond dat hij hem maar moest plaatsen, hij begreep het helemaal.
Nu net gegeten en …ik ben brak…dinsdagmiddag wordt ze begraven…
ik heb globaal bijgelezen…nieuwe nagels, foto van Roanna met prijsjes, mk aan de kroketten, belastingbrieven en last but nog least Kaylo met haar duikeling…beterschap meisje…
Zo ik nu bankhangen en vroeg onder mijn dekbedje.
@Viva: meis het kan nu maar beter klaar zijn. Iig hebben jullie je moeder met alle eer een plaats kunnen geven. Nu op naar dit afronden. :kus: alle kracht die jullie nodig hebben, en die dominee die praat dinsdagmiddag nog maar ff door…
Wij hebben net patatjes gegeten, en gaan zo
:dag: tot morgen
@ vivaturkije. Gecondoleerd.
Meiden een fijn weekend. En voor degene die herstvakantie hebben. Een fijne vakantie
Whoeoe het aftellen naar Turkije is weer begonnen
@Cyn
Nee joh … ben nog ver van huis. Personeel belde af vanmorgen dus kon ik weer aan de gang. Heel mijn planning naar de knoppen. Ik ontplofte bijna. Toen kwam buuf een bakkie doen, die merkt meteen als er iets is dus kon meteen ff mijn gif kwijt. Toen naar de apotheek voor J, nog wat laatste boodschappen en dan is de dag zo voorbij.
Och … ook nog met J naar de kapper geweest en hij is me toch stoer geknipt. Heb de kapster haar gang laten gaan, het is nu een beetje korter dan anders en staat alle kanten op. Hij is er echt zoooooo mooi mee, een echte puber nu :unibrow:
En nu ben ik maar aan de poets gegaan, al wat klaar is hoef ik morgen niet. I-pod op en J wordt gek van mij, loop hier swingend en zingend met de poetsdoek rond. Het moet hier niet gekker worden mam, zegt ie. En idd hij heeft gelijk, als het blauwe busje langs komt rijden nemen ze me mee.
@Filiz
Nee dus … koffer nog niet gepakt! Maar alles komt goed.
Limburgs bezoek vandaag, super voor je om weer even in je eigen taal te kunnen praten. Geniet er van!!
Meteen zondag? Nou denk niet dat dat lukken gaat. Daar zal ons ontvangstcomitee niet blij mee zijn ;). Heb begrepen dat de eerste drie dagen al vol gepland zijn.
@Beps
Helemaal in het nieuw vandaag, je gaat vast en zeker de show stelen vanavond!!
@Roanna
Hey … jij bent net geweest he … nou is het mijn beurt :lol:
JIj mag nu naar de verjaardag … veel plezier!!!
@MK
Jullie ook al aan de kroket? Had ook maar frieten gehaald vanavond. Was al weer maanden geleden.
@Viva
Mijn condeolances voor jou, en natuurlijk ook voor hub en de kids. Eerst een zware nacht en ook nog een zware dag er achteraan. Neem je rust vanavond en pas goed op jezelf de komende dagen. Denk aan jullie :kus:
@viva
Gecondoleerd. Sterkte de komende dagen.
Het zullen wel een paar vervelende dagen worden, misschien niet verdrietig om je schoonmoeder, maar met je gevoel dat allemaal weer bovenkomt. Je beleeft alles weer een beetje opnieuw en dat is niet leuk.
@marion
Een baaldag dus, daar had je niet voor gerekend natuurlijk.
Gelukkig kwam buuf op het juiste moment en het nieuwe kapsel van J. maakt ook weer veel goed.
@viva: gecondoleerd! veel sterkte
@viva…ook namens mij gecondoleerd…(K) sterkte de komende dagen
@marion…haha
t was ook maar n grapje hoor…
dank jullie wel…ik heb momenteel een drumband in mijn hoofd…die de taptoe loopt…dus ik haak nu even af hier…ik meld me weer…
@viva
:kus:
@MK
Och ik denk maar zo … nog even afzien en dan mag ik gaan genieten. Ik kan wel boos blijven maar heb mezelf het hardste en schiet er toch niets mee op.
@Viva
:kus:
@Filiz
Weet wel dat het een grapje was hoor!!
ohh nee ik dacht soms…
haha
Zo mijn pauze zit erop, kamer klaar … eens kijken hoe ver ik in de keuken kom.
Goedenavond meiden. (heer?)
@Viva: Meid toch. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonmoeder. Toch beter zo he? Ik zeg altijd maar, als lijden een last wordt, is de dood een verlossing.
Nu staat je wel weer even het een en ander te wachten en hopenlijk krijg je dan daarna eens even de rust die je/jullie zo van nodig hebt. Wens jullie allen heel veel sterkte.
Fijn te lezen, dat het met de urnbijzetting zo goed door je zoon is gedaan.
@Marion: Ja hoor, nu ben jij aan de beurt en ik gun het jullie ook van harte hoor! :zon02: Keuken ook al klaar? ![]()
@Filiz: Wat fijn toch dat je nu weer zo regelmatig kunt meekletsen. Leuk hoor! ![]()
sorry dat ik vanavond niet zo veel geweest ben, eigenlijk de laatste dagen, komt weer goed hoor heb momenteel beetje dipje
@Linda: Geeft niets hoor. Iedereen heeft dat wel eens. Komt vast wel weer goed. :dag: Gooi het anders even in de groep, als je er over wil praten.
Oke dames, en/of diegene die nog na mij komen. Twas erg rustig vanavond hier en zo te zien is er ook (bijna) niemand meer, dus hang ik ook maar op.
Weltrusten allen en tot morgen weer. :slapen::dag:
meld me ook vast af en ga straks maar eens proberen te slapen, mocht iemand willen weten hoe t gaat vragen mag altijd maar svp niet op hyves
hoi allen
ikke thuis en al meteen bezoek maar heb keurig netjes bijgelezen, dus ff van nieuw naar oud (denk ik)
@ linda we weten wel hoe en waarom, als je je weer beter voelt, kom je gewoon weer gezellig langs
@ viva meissie toch… alweer een, ookal is t een verlossing, weer de rompslomp, weer dat verdriet, dat alleen op de wereld gevoel… sterkte de komende tijd weer en ook om vandaag weer een plekje te geven
@ marion lekkere patatekkes… klinkt alsof de hulp de laatste tijd niet echt betrouwbaar is…
en thja,dan moet jij maar weer he!? gelukkig kon je ff je gal spugen
@ filiz, gezellie maastrichtenaren op bezoek en strax de lasagna bladeren in huis! jippie… blijven jullie trouwens in Side wonen in de winter of verlaten jullie dit huisje om dan bij askims ouders te wonen?!
@ roanna, druk druk druk, nee snap er geen reet van maar als je zegt dat je op familiebezoek gaat snap ik em helemaal
@ MK ookal zo druk… wel gezellig en leuk (en lekker
)
@ toos cker aan de crock!
@ cyn, rustige dagen op kantoor… zat er niet nog ergens een leuk reisje in t verschiet?! nee…? jammer of alles aan t sparen voor thailand?
ennn dan… kaylo… heel veel beterschap en hopelijk kun je de rust pakken die je nodig hebt…
ik ga misschien iemand heeeeel hard beledigen hiero, maar je hoort altijd dat mensen het wel weten maar hun ogen sluiten voor wat er bij anderen gebeurd…
@ kaylo, ik zou je man niet vragen om een laptop maar ik zou nadenken om bij hem weg te gaan… het valt me heeeeeeel erg op dat jij heeel erg vaak valt, struikelt, blauw oog hier, nu van de trap valt…
dat of er is misschien iets anders qua coordinatie/duizelingen etc… het spijt me als ik je diep beledig en je man ook, dan daarvoor mijn excusses maar ik weet echt niet hoe ik dit anders moet zeggen of doen…maar als het wel zo is…dan… we zijn er voor je…
Anyways, wij laat weg en vroeg weer terug… wat bleek nou… dit keer begon het dus wel op tijd… tja :tssk: de afgelopen 6 keer dus niet, das t risico van t vak maar we/ik baalde wel, aangezien we blof wilden zien maar we hebben ze alleen maar gehoord van de zaal was tsjokvol en er was alleen nog plaats pal naast t podium zodat we het podium zelf dus niet konden zien… tja… volgende keer beter