@Bloem&Beps
Al weer thuis van Blof, wel jammer dat het zicht niet zo goed was. Dan zit er maar 1 ding op he … en dat is heeeeeeeeeel snel nog een keer gaan.
Voor degene die gaan slapen TRUSTE … :slapen: … sweet dreams!!
Ben een uurtje thuis van de tweede crockronde en alles bijgelezen.
Mooie update Bloem, jammer dat jullie geen goeie plaatsten hadden. TIP TIP TIP…Op 1 november geven ze een concert in Goes. Ik kan me je reactie voorstellen wat Kaylo betreft. Denk dat er iets niet goed is, .ikken ze allebei maar geloof niet dat haar man zoiets zou doen. Naar mijn idee is het een rustige man, maar stille wateren hebben diepe gronden dus zeg nooit nooit. @Viva: Gecondoleerd,:kus: ik weet hoe jullie tegenover haar stonden en denk dat dit wel een verlossing is. Aan de andere kant komt er voor jou weer veel boven. Ik wens jou en je familie sterkte toe met dit hele gebeuren en fijn dat de bijzetting vanmiddag op een goeie manier is gegaan. Daar kun je in ieder geval op n goeie manier op terugkijken @Linda: Je hebt mijn e-mailadres dus als je het kwijt wil, je mag me mailen hoor:kus:
@ toos, nee ga dit keer maar 1x naar blof… in april komt weer nieuwe plaat uit dus dan is er weer een nieuwe ronde…
en 1 nov heb ik andere plannen! maar lief dat je aan mij/ ons denkt…
beps is trouwens ook goed thuisgekomen maar te moe voor TTT… logisch, moet morgen ook weer werken…
ikke ga ook maar es slapen denk ik… wel verstanding, kort weekendje
Viva,gecondoleerd met je schoonmoeder,zware dag gehad gister de urn bijgezet.een pittige dag gister voor jullie :kus:
Linda, ook voor jouw :kus:begrijp je wel
Kaylo,beterschap,klink niet echt goed,zomaar neervallen dus ook voor jouw :kus:
Raak,hoe was je verrassingsfeestje ?
Marion,nog 1 dagje en dan mogen jullie weer,heerlijk hoor.
Bloem,ook voor jouw nog een dagje en dan sta je ook weer op schiphol,koffertje al gepakt?
En natuurlijk voor allemaal een :kus:en een fijne dag .
Goede morgen …
Ik heb maar even lekker uitgeslapen vandaag, we moeten vroeg vertrekken dus slapen zal niet lukken vanavond!!
Nu mijn ontbijtje en mijn bakkie, nog een sigaretje en dan over tot aktie.
Goedemorgen allemaal,
Heb niet bijgelezen, wel gezien dat Viva d’r schoonnmoeder is overleden. Viva, gecondoleerd en heel veel sterkte met alles, ook voor je man en kinderen!
Ben sinds donderdagavond weer terug in het land. Heb een fantastische vakantie gehad en heb nu echt giga last van heimwee. Maar meteen een druk weekend dus niet teveel tijd om erbij stil te staan. Vandaag naar Tilburg waar zoonlief en vriend hun verjaardag vieren en morgen manlief jarig, dus dan hier het huis vol. Gezellig!!
Iedereen een fijn weekend, geniet ervan op welke manier dan ook!
@Crazymar: Welkom terug, al valt het niet mee. Fijn te lezen dat ook jullie het weer zo leuk hebben gehad. Gelukkig veel afleiding het weekend, dus kun je weer even in de “normale gang” van zaken komen.
@Marion: Ik weet nog niet wat mijn plannen voor vandaag zijn, maar voordat ik het vergeet, (hoe kan dat nou?) wil ik jou, J. en N. een hele fijne vakantie wensen. Ga er weer van genieten, want ook jij heb het weer dubbel en dwars verdiend. Gedraag je wel een beetje netjes daar he! :lol: Ook veel plezier met het bezoekje aan Filiz. Doe haar ook mijn groeten.
Ik heb dan wel niet zulke mooie plaatjes dan jij altijd, maar je weet, dat ik het goed bedoel. Ha, ha.
Viva: :kus: gecondoleerd! En wederom sterkte!!
Marion: nog 1 nachtje!!!
Bloem: nee voorlopig niks op de planning… Helaas… Maar goed het volgens mij al wel aardig wat gehad dit jaar En sparen voor thailand ben ik ook nog niet echt mee bezig! Duurt nog heel lang
Ik vandaag aan het werk! Vanavond verjaardag… en morgen even aan de studie denk ik… Misschien s’middags even naar oma’s huis… even bed verschonen enzo… (zit tenslotte ook in turkije nu he )
@Crazy: Welkom terug. Gefeliciteerd met zoonlief, vriend en morgen met manlief. Druk weekend, in ieder geval weinig tijd om heimwee te hebben @Bloem: Morgen naar Madrid, het is dan wel voor je werk, maar toch veel plezier
@bloem…jmmr dat jullie ze niet gezien maar alleen maar gehoord hebben…
wat de winter betreft…we blijven hier…in zo n dorp wordt ik binnen n week waarschijnlijk gek…!! @linda…we zien je wel weer als je je bter voelt (K) @toos…aan de crock geweest gister… @cyn…bij oma aant werk @crazy…terug in t land…!! @marion…ook namens mij een hele fijne vakantie…!!