Wij gisteren lekker geshopt, het was heerlijk weer.
Weer wat leuke dingen kunnen scoren, dus helemaal goed!
Nu laatste dagje werken van deze week en dan weekend, morgenavond een feestje. Zondag gaan we gezellig een dagje naar mijn zus. Ik heb haar alweer een paar maanden niet gezien, dus ze zal wel heel dik geworden zijn. De doos met babyspullen staat al klaar, kan zij ze weer gebruiken.
Maandag herhaling BHV, nooit zin in, maar het is voor het goede doel zeg maar.
Donderdag hebben we een uitje van het werk, we gaan naar een kookstudio om te koken (en eten) met z’n allen. Ik ben bij het nagerecht ingedeeld. En dan vrijdag nog een bruiloft van mijn oom en tante die 40 jaar zijn getrouwd. Genoeg leuke dingen in het vooruitzicht dus.
Je hebt een drukke week, behalve BHV allemaal leuke dingen. Nee het is dezelfde knie. Arts had toen al gezegd dat hij zeker wist dat hij haar terug zou zien. Het heeft even geduurd, maar hij heeft gelijk gehad
Kaylo heeft het weer eens gekund !
Gisteren opgenomen op spoed. Dinsdag op het werk een serieuze duikel genomen en deed toen wel wat pijn. Denk je natuurlijk niet veel bij na.
Nacht van dinsdag op woensdag wakker geworden van een helse pijn in mijn liesstreek en binnenkant van dij, was gewoon niet te houden.
En in plaats van direct naar de spoed te gaan , heb ik gewacht tot woensdagmorgen om naar de huisarts te gaan. Die heeft mijn linkervoet terug ingetaped omdat ik daar “lichte” pijn had, maar was in feite niet nodig, want die pijn was lang niet zo erg als in mijn dij.
Zei hij : zal waarschijnlijk een beetje verrokken zijn.
's Avonds rond 20 u kon ik het echt niet meer houden en heeft hij mij doorgestuurd naar spoedopname (hadden we beter direct kunnen doen).
Daar onderzoeken gehad, foto’s, echo en nu schijnt de de pier gescheurd te zijn aan de binnenkant van mijn linkerbil. Heb thuisgekregen tot 16 november (leuk !!! pffffffffffffffff …))
Vraag mij nu toch af of ik iemand of iets misdaan heb hoor ! Het eindigt niet !!!
Dit was dus een egootje…
toos en Roanna : hoe was het in ADR ?
Ga deze avond wel even bijlezen hoor, maar moet nu terug mijn bed in. Mag eigenlijk niet veel stappen en zeker geen trappen doen; (PC staat boven, dus…). Ik kom vanavond nog wel eens langs ! Xxx
Het zit je niet bepaald mee he Kaylo? Hoe kwam het dat je viel? Wens je in ieder geval beterschap.
We hebben het weer prima gehad in ADR, zou zo weer terug willen. Heel veel lol gehad met de mensen daar en natuurlijk met Roanna en Kokkie
@Toos
Valt idd niet mee om weer te beginnen na een week relaxen. Mijn koffer gepakt? Nee hoor, zal morgenavond wel worden denk ik. Mijn kleren liggen al wel klaar en dat scheelt al een hoop gepuzzel.
@Roanna
Ja ik mag al bijna, begin al wat stresserig te worden, moet altijd zoveel gebeuren van te voren he. En mijn plannning loopt zoals gewoonlijk weer niet soepel.
@MK
Een drukke agenda voor de komende week. Maar, op 1 ding na, allemaal leuke dingen. Geniet er van.
@Kaylo
PECHVOGEL!! Hoe komt het toch dat je steeds valt? Ben je duizelig of zo? Omdat je bloed pas ook al niet goed was?
Zeg maar tegen hub dat het nu toch echt tijd wordt voor je klepdoos!! Heb je wel verdiend na al die ongelukjes.
Zo haartjes in model, nageltjes weer netjes met een nieuw motiefje…
2 Leuke dingetjes om aan te doen gekocht(lang leve de uitverkoop) En nu zo naar de DA met Aiji…
@MK: Wat een drukke week heb jij in het vooruitzicht, maar wel leuke dingen. We hebben het zoals Toos ook al zei, reuze naar ons zin gehad. Vind het echt een droomhotel met hele aardige medewerkers, die alles voor je willen doen. Eten was heerlijk en al die extraatjes… geweldig. Ik zei al tegen Toos, ik zit hier al 3 dagen heb heb nog geen cent uitgegeven. Later pas bij die marktkraampjes bij het hotel en op de markt op zaterdag en ook bij Ozzie’s natuurlijk. Daarna nog een keer met kokkie naar de stad geweest om nog wat dingetjes te kopen, maar had bij thuiskomst nog veel geld over. Niet verkeerd dus! :slywink:
@Cynthia: :dag: Weer fijn de administratie aan het doen?
@Beps: Kom je nog even langs hier voor je weggaat naar Blof? Als niet… veel plezier straks.
@Marion: En… kun je een beetje klaar komen met al je werk en weet ik wat je nog allemaal moest doen? En wat een weertje is het daar nog zeg! Ook voor volgende week ziet het er goed uit! Heerlijk!! Ik wil ook!!! :crybaby:
Wij zo na het eten even naar een verjaardag in de achterhoek. Schoonzusje jarig en zondag weer, dan zwager jarig.
@Kaylo: Och meid toch. Wat een pech heb je toch weer. Ik zou niet eens op hubs wachten, zou zo uit mijn eigen zo’n klapdoos aanschaffen. Lijkt me voor jou toch reuze handig en kom je de dag ook een beetje door.
Maargoed, het is natuurlijk niet bij iedereen zo, om zomaar iets aan te schaffen, maar ik zou het wel doen. Ha, ha.
@MK: Nee, die niet. Dit is degene die met een andere schoonzus net met de bus naar Spanje is geweest. Zondag ga ik wel weer naar een andere schoonzus en zwager en dat is die familie die mee wou.
Zal het even uitleggen. Kokkie heeft nog 3 zussen en een broer. Een zus is getrouwd en woont bij ons in de straat. Een is weduwe en woont in Twente, een is nooit getrouwd geweest of partner gehad en woont in de achterhoek in het ouderlijk huis nog van kokkie en als laatste zijn jongste getrouwde broertje, die ook in de achterhoek woont en die waren vorig jaar mee voor het eerst naar Turkije en wilden eigenlijk nu weer mee. Die zwager van mij dus… is zondag jarig. Kun je het nog een beetje volgen?:lol:
Alles goed met de kindjes? Hebben zeker volgende week ook herfstvakantie he?
@roanna
Ik denk dat ik het nog wel een beetje volgen kan, je gaat ze dus zondag lekker maken met de foto’s en verhalen van ADR.
Bij ons komende week nog geen herfstvakantie maar de week erna, maar wij merken daar nog niet zoveel van zolang de kinderen niet op school zitten.