@beps: veel plezier bij de nagelmuts!
Goede morgen allemaal …
@Beps&Bloem
Heel veel plezier bij Bløf vanavond!!
@Viva
De urn wordt geplaatst vandaag, een emotionele gebeurtenis weer. Heel veel sterkte!!
@TRL
Voor jou de dagelijkse :kus:
Goeiemorgen!!!
Zo ik voel me gelukkig weer een stukje beter… Werkt toch een stuk prettiger zo
Vandaag en morgen werken en morgenavond verjaardag van een collega… gezellig…
zal wel laat worden!!!
Heb nog niet bijgelezen, maar volgens mij is er niet zoveel gebeurd…
Beps&Bloem: veel plezier!!!
:dag:
Goeiemorgen,
@Viva: Veel sterkte vandaag voor jou en je gezin met het plaatsen van de urn
@Beps&Bloem: Veel plezier bij BLOF!!
@Marion: Koffer al gepakt?
@Roanna: Eerste echte werkdag weer, succes. Vond het tegenvallen om weer te beginnen.
Goedemorgen all.
Zo, moet vandaag ook weer officiel aan de bak. Maar ach, het is vrijdag en dan is het vaak niet zo druk en velen zullen al wel op herfstvakantie gaan.
@Marion: Bijna he!!! Mmmmmmmmmmm… heerlijk. Ik zou zo weer meegaan. :vak02:Koffers al gepakt?
@Bloem & Beps: Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier vanavond bij Blof en laat je weer horen he!
@Cynthia: Ook weer aan het werk? Is het druk daar bij jou en zo ja … wat wordt nu zoal geboekt?
@Viva: Heel veel sterkte vandaag! :kus: Denk aan je!
@Trl: :kus:
Zit nog even aan mijn eerste bakkie en ga zo snel nog even wat doen met de franse slag. Bah!!!![]()
Roanna: nee vrij rustig hier… oktober/november = altijd rustig… Dus lekker bijwerken… Administratie weer op orde etc… Dus heb evengoed wel wat te doen hoor ![]()
@Toos: :dag: Ja, was het tegengevallen je eerste nacht? En nog 3 en dan weer ff pauze? Tja, ik kan ook andere dingen bedenken die leuker zijn. Maarja, we moeten natuurlijk wel weer de centjes bij elkaar hebben voor het volgend jaar he? In mijn geval… kan die boottrip en shaversbeurt niet voorbij laten gaan he! :biggrin: ![]()
Nou, iedereen werkse vandaag en tot laters maar weer.
@Roanna::dag:, Je zal zeker terug moeten voor je scheerbeurt, boottrip, haar fohnen. Das sund he om er niks mee te doen. Mocht je nou niet kunnen volgend jaar dan wil ik me wel opofferen hoor. Tja zo’n eerste avond valt altijd weer tegen:unibrow:.
Jij weer aan de sop, badkamer en de KD al gedaan?
@Roanna: Heeft kokkie je rug al gescrubt?
Hij is leuk Toos. :crybaby::crybaby::lol::lol:
Wat veel prijzen he!! Nou, denk dat ik ze zelf ga gebruiken. Oke… mag jij dan die shavebeurt hebben.
Kokkie had trouwens dat flesje wijn in zijn koffer gedaan ( die ik had laten staan) en die hebben we dus ook nog!
Ja… ho maar Toos… zo kan die wel weer. :unibrow::unibrow:![]()
Ga je ook de slofjes gebruiken? Zijn wel erg elegant hoor met die pompoen op de voorkant. Tuurlijk heeft kokkie gelijk om die fles mee te nemen, dat is toch zonde om te laten staan
@Toos: Nee, moet nu even aan het werk hier thuis.
Laat 'm wel in de meeleesstand staan, maar moet eerst mezelf nog soppen en dan hier en daar nog wat, maar wat ik al zei… met de franse slag.
Laters.
Sop ze!!
@Toos: Nee, die slofjes passen niet. Mag jij wel hebben om plantjes in de doen en dan aan de muur hangen. :idea: Ha, ha.
Moet nu gaan, want ik schiet weer eens niks op zo. :drugged:
@toos
Mooie foto’s!
Ook een leuke foto bij je naam.
Sterkte voor je dochter, hoop dat het geen operatie wordt.
@roanna
Veel prijzen hoor, was er geen tijd meer om het boottochtje te doen?
@trl
:kus:
@beps
Balen voor hubs zijn knie, nu nog een maand wachten voordat hij aan de beurt is.
@marion
Nog even snel met de stofdoek en stofzuiger door het huis en dan de koffer pakken en WEG!
@Raak: Gefeliciteerd met je 25 jarig jubileumhttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/b/bloemen/bloem19.gif
@mk::dag:, alles goed bij jou?? Ik hoop juist wel dat dochter onder het mes moet, dan is ze er vanaf. Ze kan nu bijna niet lopen en heeft er veel pijn aan.