Kom even snel zwaaien :dag: Vanmorgen/begin van de middag in bed gelegen en begin me zowaar wat beter te voelen… Kreeg vandaag mijn eerste deel van mijn studie binnen dus meteen hoofdstuk 1 een gedeelte gemaakt… Leuk Maar denk wel dat het verderop een stuk lastiger gaat worden… Nou ja… we zien het wel
Ga nu even douchen en dan lekker op de bank een filmpje kijken!!
Ben weer thuis. Jeetje, wat een saaie dag en wat een geneul zeg!! Maargoed, het zal wel ergens goed voor zijn. Was om half acht thuis en toen weer steeds visite.
Heb ook weer bijgelezen en zie dat de hubs van Beps ook last heeft van de knie. Hoe is het nu dan met hem Beps? Veel pijn nog?
Toos weer aan de crock. Ik morgen officiel weer. Hoe is het met je pols nu? Heb je die oudjes weer om de oren kunnen slaan vandaag? :unibrow:
Jullie ook beterschap met de dochter.
Viva nog steeds in spanning rond schoonmoeder. Ben het ook met de anderen eens, dat het maar beter gauw gedaan zal zijn, want dit is ook niks zo.
TRL: :kus: Volgens mij kwamen we vandaag nog langs je straat met het busje op weg naar Zeist. We gingen via de binnenweg, zodoende kwamen we ook door Ed* en zag daar dacht ik, ergens op een hoekje jou straatnaam.
@Marion: Lekker al bezig met de vakantie? Heerlijk gevoel he?:vak02: Groetjes aan N. van mij.
@WR:Volgens mij heb ik iets gemist met een date die jij had? Leuk je weer even hier te zien.
@Raak: Zo zeg… 25 jaar bij het bedrijf als ik het goed gelezen had. Joh, meid toch, wat een end. Volgens mij zit ik hier ook al zoiets van 25 jaar, als het niet langer is, maar hier doen ze er niets aan.
@Bloem: Kan me voorstellen van je hum. Zou ik ook niet vrolijk van worden Kreeg er ook een vlak voor onze vakantie dat ik € 136 moet terug betalen voor teveel verkregen zorgtoeslag. Oke, is mss niet zoveel en ik wist het ook al wel via mijn belastingconsulent, maar dan toch zonde van het geld. Wist er ook wel wat anders mee te doen.
Toen wist ik het even niet meer. Tis ook al laat op de avond he en ben ook de jongste niet meer. Hi, hi.
Allen die gaan slapen: trusten
De Die-Hards werken nog wel ffies door haha…
Morgen naar de nagelstudio, de kapper, Aiji naar de DA(prikje halen) en dan naar BLOEMMIE EN BLOFFFFFFF!!!
Ik ga me niet meer melden vanaaf…(denk ik haha)
Bloem al naar bed en Linda en Roanna ook al op weg denk ik.
@Beps
Is nog klaarwakker … 1 van de diehards vanavond!
Mag morgen naar de nagelstudio, ziet het er mooi uit morgenavond, kunnen de handjes weer de lucht in
@Hans
Laat het wijntje je smaken … klinkt heel anders dan mijn glaasje water.
Zal zo langzamerhand mijn bed ook eens op gaan zoeken, wil er morgen ECHT tegenaan hier in de toko.
Zo ik ben thuis… en nu ffies chillen met een drankje en dan onderuit…
Morgen een drukke maar HEERLIJKE dag… en naar mn vriendinnnetje(Ohhh heerlijk knuppelen!!!) en daarna naar BLOFFFFF lekker bloffen haha!!
Beps en Bloem,veel plezier vanavond.
Roanna,als je door E*e zijn gereden kan je wel langs mijn straat zijn gekomen,maar tis geen doorgaande weg,ligt achter de rijksweg.
Viva,Sterkte vandaag met het plaatsen van de urn,zal niet makkelijk zijn.
@ viva, idd sterkte vandaag… heftig dagje…
@ roanna, ja hij was ook roze en over 2007, betekend hetzelfde voor 2008 dus ik kan ook flink gaan terug betalen… en dan te bedenken dat in sommige landen de gezondheidszorg gewoon GRATIS is
anyways… zennnnn hummmmm nie meer aandenkennnnnnnnnnnnnnnnn
@Viva: Sterkte vandaag. Nu even alleen tijd voor je eigen ding. Hopelijk komt het niet uit wat jij dacht, en kunnen jullie dit in alle rust doen. Dikke :kus: voor jou en de jouwen