Ttt..102..!!

goede morgen…
ikke al aan de poets geweest vandaag…

@hans…n neiuwe baan…gefeliciteerd…!!
@viva…lkkr geslapen vandaag…vandaag weer afwachten…(K)
@beps…naar de huisarts met hubbie…
@wr…hoe was je date…?
@bloem…reisje komt lkkr dichtbij…!!
@roanna en toos…vandaag het werkende leven weer van start…

en toen was ik het ff kwijt…

ikke ga zo op kraam visite…!!
tot later…xx

fılız- al druk wezen poetsen, nu gezellıg op kraamvısıte. mıjn date was erg gezellıg, bınnenkort een vervolg erop:)

Dochter is net terug van de HA, verwijsbrief voor de orthopeed. Zij kan dinsdag al terecht. HA denkt dat het hetzelfde is als paar jaar geleden, ze heeft slappe kniebanden, zit waarschijnlijk net als toen tussen de knieschijf.
@Beps: Misschien kan hub met mn dochter mee, kunnen ze elkaar steunen;). Zij gaat trouwens naar Rotterdam

@Toos: Bij ons het de ‘ehbo’ gesloten(is geen ziekenhuis hier zeg ik altijd) want er is ‘iets’ met de ok’s(buitenlucht kan naar binnen…) Dus we moeten al de wijk nemen. De zh’s in de buurt zitten nu ook vol, want er kan al 1 mnd niet geopereerd worden(er wordt al gesproken over faillisement voor L’stad en Emmeloord). Dus dan maar A’dam…R’dam is een btje uit de richting haha

@Beps: Wij hebben wel een zh in de buurt, maar dat staat slecht bekend. Dus wij wijken sowieso uit. Dochter gaat niet naar een ZH maar naar een privekliniek in de buurt van luchthaven zestienhoven. Wachttijd is daar kort en wordt gewoon vergoed. Jammer dat het voor hub een eind uit de buurt is

Er zit trouwens ook zo’n kliniek in haarlem, dat is toch niet zo ver van jullie vandaan

@Toos: is ook een stuk verder… En dit is prima(was prive-kliniek, nu deel van het olvg)…zitten alleen met de vakantie in dec… Hopelijk is het meniscus en dan is t in een week over…(dus…we wachten af)

Beps :op 11/11 met hubs naar A’dam
Toos : dochter naar A’dam. Dit slaat toch niet over he.
werk ze voor strakkies he en de komende 3 nachten
w.r. : is ook weer spannend dan he, wordt vervolgd …:wub:
Linda : jammer voor je, maarre zoals hier al gezegd, de ware voor jou komt ook nog wel hoor
Viva : gelukkig wel lekker geslapen, is dan verder maar weer afwachten he
Filiz : al druk in de weer geweest, fijne middag verder op de kraamvisite
Marion : alles al klaar liggen, dus kunnen jullie eigenlijk wel vertrekken he
Cyn : beterschap hoor
Trl : klein dipje mag af en toe hoor, langszaam aan wordt het toch telkens beetje beter he
Bloemmie : uren schrijven mag hoor maar je kunt ook compensatie vragen. Gaat meestal ff in overleg
Hans : nieuwe baan, spannend weer, suc6 ermee, we horen het wel
Roanna : hoop dat de cursus meevalt,hoor je strakkies wel
Ik heb 2 daagjes mijn Franse vertegenwoordiger hier gehad, moet je 's avonds ook mee eten enzo,dus wel meegelezen af en toe maar geen tijd
gehad. Ben benieuwd wat mijn dag morgen gaat worden, weet nog nix:(

@Raak: Altijd druk he, wat vervelend om uit te gaan eten. Dochter gaat naar rotterdam en uhhhhh mag 4 avonden doen:D. Nachtdienst heb ik over 2 weken:finger:

Toos : sorry maarre voor mij is avond en nacht niet zo gewoon he
prettige avonddienst dan he en suc6 over twee weken in de nacht dan he:dag:

Toos : zit echt vlug tussendoor te typen he kun je wel merken, moest natuurlijk R’dam zijn

@Raak: Geeft niet hoor

update:

schoonmoeder ligt te vechten, letterlijk en figuurlijk, 2 schoonzussen zitten naast haar ze ligt met haar armen te zwaaien,en te vechten…voor de rest is ze niet bij kennis…pffffffffffff

Raak wat is er dat je niet weet voor morgen??? Volgens mij heb ik iets gemist.

@Viva: Raak is morgen 25 jr bij het bedrijf, elke ze een kleine 10 jr geleden heeft overgenomen. Daarom wordt er een avond voor haar georganiseerd

En schoonmoeder…als die kan loslaten is ze weg…

Viva : beppie heeft het al mooi gezegd hihi. Moet morgen om 12.00 klaarstaan en verder weet ik nix…dus ga strakkies maar naar de kapper en jullie horen het wel:p
Hoop voor je schoonmoeder maar ook voor jullie dat het nu heel snel afgelopen is hoor. Dit lijden heeft lijkt mij totaal geen zin meer en ook al hebben jullie er niet veel mee, het blijft toch altijd familie he. Sterkte voor jullie meis:kus:

okey Raak, nou spannend voor jou want ook jij lijkt me een controlefreak…en dan overgeleverd zijn aan een ander is niet makkelijk, maar veel plezier in ieder geval.

Beps ja geloof het ook, dat als ze loslaat ze zo weg is…

ik hou jullie op de hoogte…

Viva : ben zeker controlefreek, ben een maagd he :o

Goede middag meiden en heer …
Ik heb vakantie, van kantoor althans! Was behoorlijk chaotisch in het gebouw, iedereen was druk bezig voor de verhuizing. Overal dozen in de kantoren, papierdozen op de gang, lege bureaus die wachten op de wissel van volgende week. Een gedeelte van het personeel blijft op deze lokatie maar de meesten krijgen wel een ander kantoor. Het andere gedeelte gaat naar de andere lokatie. Vreemde sfeer hing er, degene die klaar waren met inpakken wisten niet meer wat te doen en hingen maar wat rond of deden klusje voor een ander die nog niet klaar was. En daar tussendoor lopen dan de verhuizers die de dozen komen halen en brengen. De TD die de kantoren aan het herinrichten zijn, automatisering die de computers aan sluit etc. En ik heb mijn taak volbracht daar, een bedankje van mijn tijdelijk collega’s voor mijn inzet, de complimenten voor het werk wat ik gedaan heb en een mooi bloemetje. Das toch lief he!
Ook de kapper heb er weer opzitten, weer een punt van mijn to-do-lijstje geschrapt.

En nu hier.

@Toos
Weer aan de croc, en dochter weer problemen aan de knie. Hopen maar dat ze het er dit keer zonder operatie af brengt.

@Viva
Gaat hard achteruit met je schoonmoeder! Maar, als het dan toch moet, voor iedereen maar beter dat het snel afgelopen is. Dan is moeder uit haar lijden verlost en voor julllie is het ook vreselijk om aan te zien. Sterkte meis!!

@Beps
Hub naar de orthopeed, dat is minder nieuws he! Ook voor hem maar hopen dat het zonder operatie kan.

@WR
Leuk … ook weer even op TTT!! En een gezellige date gehad.

@Filiz
Huisje schoon en dan mag je op kraamvisite … veel plezier!

@Raak
Eropuit geweest met de franse vertegenwoordiger. Lekker gegeten, wijntje er bij. Niet verkeerd toch? Voor morgen iig een fijne dag … laat je lekker verrassen!!!

zucht ik ben weer thuis en ben ik een giga pest humeur
werk is mega rommelig en er lag een brief van de belastingdienst en daar werd ik heeeel erg NIET vrolijk van… ging over 2007 en dan betekend dat hetzelfde voor 2008… kan wel janken…

anyways, had ook leuke post!
@ toos bedankt voor de GE-WEL-DIG-E kaart!! hahaha, helemaal top!!
@ roanna, wat lief dat je aan me gedacht hebt, super, bedankt :kus:

kwamen allebei wel tegelijk aan :wink: hahaha

voor de rest… uhm… ja…
sterkte!! succes!!

@ raak, veel plezier morgen!