mooie woorden beps…
Kom nog heel even aanwaaien, geprobeert om een beetje bij te lezen.
@Viva: Maar goed dat ze de morfine hebben opgehoogd, wens je toch sterkte
@Bloem: Naar Madrid, wat vervelend nou. Het is voor je werk ,maar toch even leuk, toch?
@Filiz: Het is een beetje laat maar toch nog gecondoleerd met askims opa.
@Marion: Fijn voor jullie dat J. nu onder behandeling is van de prof himself, hoop voor jullie en voor J. dat de medicijnen goed gaan werken. Beetje gas terug genomen, heel verstandig
@Kaylo: Ook weer langs geweest, heb iets gelezen van een blauw oog. Hoe is het met je enkel?
@Linda: De ware komt vanzelf, geef het gewoon de tijd
@Trl: Buik gaat een beetje in de weg zitten, tja dat hoort erbij. Hoop dat je wat meer rust voor jezelf hebt nu je V. gesproken hebt.
@Hans: Gefeliciteerd met je nieuwe baan en welkom bij de club van onregelmatige werkers
@Suikerfeest: Weinig van gemerkt, de heren liepen keurig in pak, er werd wel uitgelegd dat het vanwege het ramadan festival was
Ga naar mn mandje, dus welterusten
Goede avond meiden en heer … nog even snel en dan naar bed.
Morgen weer naar kantoor, de laatste dag op deze lokatie en dan na de vakantie naar mijn nieuwe werkplek. Had hier niet echt iets mee dus wat dat betreft kan ik er alleen op vooruit gaan.
Vandaag N op de thee gehad en we hebben ook maar meteen mijn kleren uitgezocht die mee moeten op vakantie. Nu moeten ze alleen nog maar de koffer in maar dat doe ik zaterdag wel even. Vanmiddag neefje te spelen gehad en zus nog even op de koffie. Daarna naar de verjaardag van ons nichtje, ze werd 2 vandaag.
En dan hier …
Toos en Roanna zijn weer aan het inburgeren. Veel gelachen in ADR en zo hoort het ook!!
Gaat steeds slechter met de schoonmoeder van Viva, sterkte meis … hou je taai he :kus:
Linda nog steeds op zoek naar de ware, ook een :kus: voor jou, en heus … op een dag staat hij voor je neus en meestal is dat op een moment waarop je het niet verwacht.
Cyn nog steeds niet lekker want je ging wel erg vroeg het bed in. Ben toch aan de kus dus ook eentje voor jou :kus:. Knap maar snel weer op.
Jac blijft maar steeds jaloers want er zitten al weer kennissen in ADR. Toch de aanbieding voor december maar aannemen.
Hans een nieuwe baan. Toch te zwaar bij T**, groot gelijk dat je dan gaat veranderen als je de kans krijgt. Wens je veel plezier op je nieuwe werkplek.
En toen … was ik een leeghoofd. Wordt tijd dat ik mijn bed op ga zoeken want morgen is het weer vroeg dag. TRUSTE!!!
Marion: 12 oktober - Side ![]()
:SPAIN:Bloemmie: 12 t/m 14: MADRID 4 WORK :SPAIN:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Viva,:kus:
Marion,kleding voor Turkije al klaar liggen,de voorbereidingen zijn begonnen.
Linda,een beetje kunnen slapen vanacht?
Toos en Roanna,sterkte vandaag op jullie eerste werkdag na de vakantie zal niet meevallen.
Cyn,al weer wat opgeknapt?
Hans,leuk nieuwe baan,straks niet meer door weer en wind hoeven lopen.
Gisteravond weer even een dip gehad,'t ging zo lekker de laatste dagen,had al we verwacht dat er nog wel dippen zouden komen…
Allemaal een fijne dag.
@TRL: :kus: dipjes komen en gaan. Maar er komt steeds meer tijd tussen te zitten… Nieuwe dag nieuwe kansen!
@Hans: lees nu van nwe baan…VERTEL!!!
@Marion: De koffers bijna klaar… N ook, doe haar de groetjes en wens haar ook die fijne vakantie he!!!
@Viva: Btje kunnen slapen??
@Cyn: Vrije dag, maar dat is ook wel lekker…
En ik… ik ga zo met hubs naar de HA…haha hij wil nooit, en nu smeekt hij erom. Zn knie doet raar…(meniscus??) we wachten af
Goede morgen …
@TRL
Een mindere avond gisteren. Vandaag weer wat beter hoop ik :kus:
Heb je nog geprobeerd te bellen deze week?
@Beps
Arme hubs, geen goed teken dat hub smeekt voor de dokter. Succes en beterschap voor hem.
@Bloem
Weet je al hoe laat en vanaf waar je gaat vliegen zondag?
morninkkkkk
ik kon er weer es niet uitkomen… wat een drama toch elke keer weer en het feit dat ik flexibel kan beginnen maakt t niet veel beter… nou ja…
@ hans, nieuwe baan, spannend en leuk en verstanding!
@ trl :kus:
@ toos en roanna, weer in t ritme komen, succes vandaag roanna, wanneer moet jij weer toos?
@ marion weer dat heen en weer gevlieg? echt als ik lees wat jij op 1 dag doet/ bezoekt… ik word er soms duizelig van hahaha, lijkt wel of je een hele week beschrijft… jij de koffers klaar? ikke ben echt helemaal 100% klaar voor t schaatsen… heb al nieuwe mapjes op mn PC gemaakt
hahahahah
en ja, weet precies hoe laat we vliegen en welk hotel etc etc… nie zo belangrijk maar ik word zondag om 12h opgehaald en ben dinsdag om 2230 weer thuis als het goed is
weet niet zo goed of ik een halve vrije dag terug ‘moet eisen’ of extra uren kan/mag schrijven voor die zondag maar ja, ik wacht t wel gewoon af…
@Bloem
Het is toch logisch dat de extra uren geschreven worden. Je gaat voor het werk dus dat is reistijd toch? En niet alleen voor de zondag, dinsdag ben je ook laat pas terug.
Ennuh, jij zit ook niet stil hoor, je bent ook al weer druk met de websites!
Goeiemorgen,
Vandaag begint het gewone leven weer, moet weer aan de crock. Val gelijk met mn neus in de boter mag er 4 avonden tegenaan. Oudste dochter moet vandaag terug naar de HA, had haar knie verdraaid, ws een scheurtje in de meniscus. Ze heeft 2 weken rust gehad en geen verbetering. Wordt dus een verwijsbrief voor de orthopeed. Dit heeft ze een paar jaar geleden ook gehad. Moest toen met spoed geopereerd worden omdat de knieband tussen de knieschijf zat, verwacht eigenlijk dat het nu hetzelfde is.
@Beps: Beterschap met Hub
@Marion: Succes met je laatste dag op deze lokatie
@Trl::kus:
@Viva: Beetje geslapen vannacht??
goedemorgen allen…
gelukkig lekker geslapen vannacht…
iedereen hier thuis gewoon aan het werk…ach ja de verhoudingen he…
Toos aan de crock, succes met dochterlief…afwachten dus…schiet niet echt op
Bloemmie kon haar bedje niet uit
Beps naar ha met hubbie…zere knie…het hangt dus in de lucht, net als de dochter van Toos
Roanna naar Zeist maar heeft geen zin
Marion kleding al klaar, maar nu nog in de koffer enne vergeet de hagelslag en drop niet voor Filiz
Tlr…dipje gehad maar net wat de rest al zei, de tijd die tussen de dipjes zitten wordt steeds langer, dus het gaat wel degelijk de goede kant op…gelukkig maar
Hans een nieuwe baan bij de firma die op de kleintjes let…zal wennen zijn dat je binnen zit.
Werd net door schoonzus gebeld, die hebben tot 5 uur bij mijn schoonmoeder gezeten, de ademhaling stokt zo af en toe om 9 uur zou ze weer morfine krijgen, nu zijn ze weer op weg daar naar toe…wordt dus vervolgd.
@Viva: Hoop maar voor je schoonmoeder en jullie dat het niet te lang gaat duren. In ieder geval sterkte
Viva,telefoon standby dus weer vandaag,sterkte hoor.
Beps,succes met je hubs in het ziekenhuis.
Marion,nee deze week niet geprobeert te bellen,wil me ook niet teveel opdringen,langzaam aan doen,alhoewel ik dat af en toe wel moeilijk vind hoor,heb soms echt de behoefte om hem te bellen en of smsen…Hij zit nog dagelijks in me gedachten
Geen idee hoelang zoiets duurt meestal een dag of 3/4 nou ze zijn dinsdagmiddag begonnen…en ze is alleen nog maar een zak met botjes ze weegt nog maar 49 kilo…van de 75 kilo…dus ik denk dat het niet zo heel lang meer duurt, maar ze is wel een taaie.
Heb al gezegd, wedden !! vrijdagmiddag om 2 uur krijgen we telefoon, dit is namelijk het tijdstip waarop de urn van mijn moeder geplaatst wordt, en daar zijn we allemaal bij…
@Viva: Soms is het sneller soms langzamer…de Stokes-ademhaling is vaak een teken dat het sneller gaat… Sterkte…voor iedereen!
@Toos: Sterkte voor dochter…auwwie (zegt hubbie dus) hopelijk is zij er snel vanaf!
Hier terug van de HA, verwijsbrief orthopeed…afspraak 11/11 dus redelijk snel voor de 1ste afspraak…(gaan naar amsterdam, hier wachttijd van 3 mnd nu 4,5 wkn) Wss meniscus of iets met de knieschijf…we wachten af!
zo ik ga even nog wat doen,…ik meld me wel weer…
Ok tot straks :dag:
goedemorgen,
alles bıjgelezen weet alleen nıet ın hoeverre het ıs blıjven hangen,
vıva-lekker op vakantıe geweest alleen daarna weer thuıs gelıjk weer back to earth heel veel sterkte!
damber- heerlıjk genoten op vakantıe
toos&roanna- ook weer terug, zo te lezen erg gezellıg gehad alleen nu al weer aan het werk
marıon- mag bıjna op vakantıe heerlıjk
trl- dıpje gehad, sterkte
beppıe- hubs last van de knıe, naar het zıekenhuıs hopelıjk valt het mee, succes
cyn- nıet lekker, beterschap
lında- balen zeg dat het gevoel nıet wederzıjds ıs…
sorry rest ben ık kwıjt