Ttt..102..!!

oej oej roanna…afkickverschijnselen…?

@Filiz: Kun je wel zeggen ja. :zon:
Moest trouwens nog wel aan je denken. Bij ADR kwamen ook diverse kraampjes met leuke koopwaar en ook iemand die t-shirtjes verkocht.

Heb zelf nog een leuk armbandje gekocht.

@Roanna: Ontwenningsverschijnselen:p?? Hoop dat je geen last meer hebt van je rug hebt van al dat gesjouw:evil:
Roanna heeft dus echt DDDDDDDDDD, kluis vergeten leeg te halen toen ze moest verhuizen, camera vergeten, kan de sleutelkaart even niet vinden, hoe werkt het slot (keer of tig uitgelegd ), O jee kleren hangen nog buiten en nou komt er een bui, kamer kwijt, nou ja net verhuist kan gebeuren:biggrin::biggrin:

@Filiz: Alles goed daar??

@roanna…maar wij verkopen badjassen en handdoeken…trekpleister voor de russen…maar toch leuk dat je ff aan me gedacht hebt :wink:

@toos…thanx…hier nog steeds alles goed…

Moewhahahaha…Die DDD’s op vakantie…alles gaat mis… Geef dr nog maar een cocktail(of allebei) dan zijn ze ff rustig hahahaha!!!

Ik weer thuis van trainen, dus nu kan ik de stoel in!

ola en ook ikke weer thuis
bij de ouders gegeten en gekletst, gelachen en gehuild, heerlijk… ff jezelf zijn

@ roanna en toos, awhh jullie zijn weer terug en heerlijk dat roanna zegt, hahaa, nog voor toos en dus toch niet !! haha

@ beps+ viva, geweldige updates…
de rest is ook al benoemd, alle harten onder de riem etc…
@ linda, precies dat wat beps zegt dat dacht ik ook, probleem met waar je die mannen vindt is dat dat stempel er opzit, ga gewoon met 5 mannen daten, date hier, date daar, vraag die mee uit of die voor de volgende en je ziet wel wat er gebeurd…
ik hoor dat ook bij damber, dat na 1 date al: ik vind je wel leuk maar ben niet verliefd… zo snel gaat het gewoon niet altijd…

anyways… poffppf ben moe, ff de kaarten administratie doen, de konijntjes en naar bed… krijg een drukke week…

Toos en Roanne…welcome back…gezond en wel…

Filiz…ons ‘‘weervrouwtje’’,je doet het goed meis…

Per 1/12 nieuwe baan…weg bij T*T,heb er veel zin in…

moet je wel ff in geheimtaal vertellen wat je dan WEL gaat doen…

@bloem: ik ga ook zeker met meerdere weer daten, gaat helemaal goed komen

@beps/toos: ik had ook graag contact gehouden na afgelopen vrijdag om te kijken of t iets had kunnen worden, maar hij is gescheiden met 1 kind heeft sindsdien eigenlijk altijd geroepen dat ie alleen wil blijven en geen relatie meer hij heeft t willen proberen maar van zijn kant uit wil ie gewoon geen relatie, hij gaf ook aan dat t niet aan mij lag, ok hij heeft niet die gevoelens dat t evt wat kad kunnen worden, maar wil liever alleen blijven met zijn zoontje

@ linda, ik snap dat wel, heb dan wel geen kind, maar voel t zelfde, maar goed… ik date dan ook niet… vind t een beetje ‘valse verwachtingen’ scheppen van zijn kant… maar goed…

Goedenavond.

Zo, daar was ze weer. Weer terug van bakkie doen bij zoon en de vrouw. De foto’s even laten zien en ja hoor… zij vonden het ook wel wat.

@Bloem: Gaaf zeg een weekend weg voor je werk. Zo kom je nog eens ergens, als je al nergens komt dit jaar met je schaatshobby. :wink: Leuk hoor!

@Toos: Je hebt nu echt DDD hoor! :nod: Met die kaart(sleutel) had ik geen enkele problemen. Ik wist precies dat die pijl naar boven in de gleuf moest. Je bent in de war met die Tineke en haar gynecoloog. Die hadden er problemen mee. Bij ons was het de schuifruit die we niet goed open kregen. Oke, dat van die kluis was wel waar. We hadden na 2 dagen een andere kamer, kwam ik er na een uur achter dat mijn waardespullen nog in de kluis van die vorige kamer lagen. Gelukkig was het nog niet bezet!

@Hans: Ja, dat wil ik ook eigenlijk wel weten wat je dan gaat doen. Kan je het niet even in lichtkleurige letters hier neer zetten? Wij vertellen het dan niet verder.

@ roanna, hoe dan ook, klinkt lekker DDDD’erig…
en ja was zelf ook vrij verbaasd over het aanbod aangezien ik natuurlijk ‘maar’ een uitzendkracht ben en er was vrij veel gedoe over de kosten en hoe die te vergoeden etc… als ik zie wat die reis kost!! :eek: alles bussiness style… had veeeel goedkoper gekund met mn vriendjes van ryan-ary maar goed… de baas betaald… en ik moet natuurlijk gewoon werken (en hoe :eek: wordt heftige 3 dg)

meisjes en heer even een update…schoonzus heeft net gebeld, de morfine is nu al opgevoerd…ze kunnen haar niet comfortabel krijgen met de morfine die ze kreeg, ze zouden langzaam opvoeren, maar zit nu op 6x 10 mg. En nog gilt ze het uit van de pijn…ze moesten van de coordinator wel de kleding al klaar hangen die ze aan moet als het voorbij is.

ik krijg er het l*zerus van.!!!

dus ik reageer ff niet op jullie vanavond sorrie…ik ga lekker naar mijn bedje.

iedereen truste

sorry was niet zelf ingelogd maar Damber, maar jullie begrijpen het wel…

@ viva we begrijpen t :kus:

ikke ga slaapie doen, truste!

Ja hoor Dames…voor jullie geen geheimen…magazijnmederwerker voor die’‘op de kleintjes let’'…

Het werd me lichamelijk te zwaar…niet dat ik het niet aankon maar zag me dus dat niet doen tot me 65e…beenspieren gaat goed,armspieren ga je voelen…

Beps,we kunnen elkaar een hand geven…werkttijden van 06.00-14.00 of 14.30-22.30…wisselend dus

Verder loopt het lekker he,ons forum,hen wat onderwerpen opgegooid die best zullen lopen plus TLK loopt het ook;die hebben ook nu een archive…

Bloemmie…leuke score,daar hebben we allen hier ons aandeel in…en daar ben ik trots op…een veer kunnen we allemaal wel gebruiken.

Ik benader dit topic ander;zal wel komen omdat ik een man ben denk ik;op sommige reacties reageer ik niet omdat het’‘vrouwenpraat’'maar dat begrijpen julie wel,ben ook de enige man hier maar dat doe ik uitsluitend omdat we een community vormen met z’n allen,en vind het daarom ook mijn plicht om dicht bij jullie staan.

Niet het afstandelijke zoals je bij andere forums ziet,de beheerder op een voetstukje…onzichtbaar…

Daarom verheug ik me om jullie te ontmoeten(iedereen met onder voorbehoud;weg ermee)

Groetjes,

@Viva: Voer maar op. Het meest belangrijke nu is dat zij geen pijn heeft. En gaat het dan sneller, dan is ook daar een stuk rust in!! :kus: voor jullie, en truste, slaap maar lieverd, dan pieker je niet!!!

@Linda: Ga idd lekker overal vriendjes maken(en je kan met vriendjes ook zoenen hoor :slywink:!) En als dan ‘ergens’ een vonk komt…dan is het prima…
Ik vind het ook wat moeilijk om jullie meiden(dames,vrijgezellige mensen) na 1 avond te horen roepen: SMOORVERLIEFD…HIJ/ZIJ is HET!!!
Dat heeft bij mij gewoon 6 mnd geduurd…hij was leuk, behoorlijk leuk…maar ik wilde eerst zeker weten dat HIJ het was waarmee ik mezelf als 90 jarige op het bankje zag zitten, en hij mn steunkousen aan het uitdoen was…
En ja na een poosje kon ik dat plaatje maken…dus ging ik er werk van maken :nod:
Stap voor stap…en ‘verkering’ is het ‘verkennen’ van de ander…pas dan gaat verliefdheid over in een voorzichtig houden van…
Hubbie zegt altijd: Houden van is een een dikke eik…die geplant werd als liefdestwijg…en na JAREN pas een dikke stam krijgt…omdat houden van groeien moet…
:kus:!!!

En nu…nu gaat Dr Beppie, koppelarts, :slapen:
Tot morgen!

@Viva: Ik begreep het ook, dat jij het was. Toch sterkte ermee.

Ik ga er ook weer van tussen. Moet morgen voor mij doen weer vroeg op, om naar die cursus te gaan. Bah, bah, en nog eens bah. Maargoed het is ook niet altijd feest.

Weltrusten allemaal. Tot morgen weer. :dag:

Ik meld me ook af slaap lekker allemaal en tot morgen