Linda: :kus:
Linda,balen zeg,maar blijven jullie wel gewoon contact houden?Die mannen ook he :kus:
Roanna,leuke nieuwe koffers kopen,4 wieltjes ook erg makkelijk lijkt me.
@tkl: weet ik niet, heb m wel gemaild dat ik binnenkort proefles heb bij groep/les waar hij ook zwemt, wil al tijdje zwemmen weer oppakken die les komt mij gewoon qua dag/tijd beste uit ivm werk
@roanna…van een relaxte vakantie zo weer in t drukke leven…bahbah
@linda…jammer zeg…(K)
@filiz: ach ja gaan gewoon verder zoeken
komt tijd komt raad…of gr*ls…![]()
@linda
sh*t :kus:
@roanna
Welkom thuis.
En was kokkie blij dat je hebt meegenomen naar ADR?
@toos
Welkom thuis.
@mk: dank je, alles goed bij jullie?
@linda
Ja prima.
Wat het we het vorige weekend getroffen met het weer hè, als je het vergelijkt met het weer van afgelopen zondag…
@mk: we hebben t toen zeker getroffen met het weer, dat zei ik afgelopen zondag nog tegen mijn moeder
Linda ach meis geen hand vol maar een land vol, valt gewoon niet mee om de geschikte te vinden, soms loop je er gewoon tegenaan maar als je echt gaat zoeken dat lukt het gewoon niet…
Mk…weer wat meer tijd voor jezelf…
zo ik beneden helemaal klaar…ramen gezeemd alles gepoetst en gedweild…morgen boven…nu achter de pannen.
@Linda:…
@DDDers: welkom terug. Ik heb iedere dag aan julile gedacht!!! Was niet normaal zullen ze de weg wel vinden 's avonds met al die cocktails, bier enz.
En hoe zal het daar zijn en ik wil er ook heen.
Nou toen gingen er weer mensen de 7de okt die ik ken. En nu zijn mijn gedachten bij hun.
HELLUUPPP!!! Ik moet denk ik maar een app kopen bij sundan*e. hahaha
Ik heb eventjes gepraat met iemand en die bood mij aan om in dec te komen dan kan ik kijken hoe de verbouwing gaat haha.
Nou welkom terug en zijn benieuwd naar de foto’s!!!
Groetjes Jac
Goedenmiddag.
Ben ik ook weer even. ![]()
De schapjes weer binnen en kokkie staat inmiddels weer achter de pannen. :biggrin: Lekker nasi te maken. :chin:
Ik weet even niet mee wie het vroeg, maar als het een beetje betaalbaar blijft, zou ik er graag weer heen willen gaan en dan mss ook wel met de familie hier.
@MK:Ja, ook mijn kokkie heeft het erg naar zijn zin gehad. Die heeft ook niet gegeten, maar gevreten daar. Veel gezont, maar wel met een hempie aan, vanwege de littekens en ook veel plezier en aanspraak gehad aan en met de hubs van Toos.
Hij zei net al van… sta alweer te koken hier. De vakantie is voorbij. Ik zei, ik wil/kan ook koken hoor, maar dan is het lang niet zo lekker. Hi, hi.
O ja, heb ook nog samen met Toos meegedaan met de bingo en ik had daar een prijs meegewonnen. Nou, daar komt tie: een schilderijtje, flesje wijn, turkse slofjes, pakje turkse appelthee met glas en lepel en oogje erbij, een hammamscrubsetje voor thuis, een doos turkisch delight en nog diverse waardebonnen met o.a. een gratis boottocht. Lachuuhhh hoor!
Nou meiden, ik moet nu eten. Straks ff langs de zoon om uitleg te krijgen over mijn nieuwe foon en morgen de hele dag weer training van mijn werk in Zeist. Bah… weer geen zijn an.
:mad:
Laterssssssssss
Nou meiden ik ben weg… Duik zo mijn bed in!!!
Tot vrijdag!!!
@Viva: Goed je best weer gedaan vandaag thuis… Kunnen we tenminste weer bij je door de ramen kijken. ![]()
@Jac: Wij hebben ook daar diverse foto’s van dat project gezien en ook de maquete. Ziet er heel mooi uit, maar wel een bietje ver van alles.
Maar je hebt wel gelijk…ADR en en blijft een Dream!
Heerlijk hebben we het gehad.
@Cynthia: :kus::dag:
Ook ik thuis… moe,… Was leuk enzo…
meld me straks wel na het trainen met Aiji…
@Linda: Wordt eerst eens gewoon vriendjes… Als je ze meteen in het ‘Vriendjes voor altijd’ hoekje zet beangstigt het mannen altijd… Eerst eens maatjes worden en dan langzaam uitgroeien(of maatjes met een kusje meer…
)
Kom nog even aanwaaien vandaag. Straks even om de koffie bij oudste dochter. Die heeft haar knie verdraaid en heeft zoals het er uitziet een scheurtje in haar meniscus. Vandaag de koffers uitgepakt, was weggewerkt en naar de fysio geweest. Ook weer een “drukke” dag. Vanaf morgen begint ook voor mij het echte leven weer, mag morgen weer aan de crock.
Goeie update vanmorgen, ben weer op de hoogte.
@Jac: Jouw groetjes zijn overgebracht door onze wederzijdse kennis. Ze zijn gister goed aangekomen, waren wel moe, maar verder alles goed. We hebben de weg goed kunnen vinden hoor, nou ja ik wel, Roanna had er soms wat problemen mee, zeker na een cocktail of wat.
@Viva: Alles weer gesopt, hoe is het met hubs moeder? Het houdt ook niet op voor jullie. Wens je in ieder geval sterkte
@Linda: Het is jammer dat hij er zo over denkt, maar ik denk dat Beps gelijk heeft. Rustig aan en wie weet wordt het wat
@Beps: Jij weer druk in de weer geweest met de hondjes en nu erg moe dus… in de STOEL. Hoe ziet je rooster er uit voor deze week?
@Linda: Och meid toch. Wat is er weer veel gebeurt toen wij er even niet waren, met de liefde. Ooit komt hij heus wel op je pad. Echt wel. :kus:
@Toos: Wel even erbij zeggen he… hoevaak ik jou op die kofferwagen naar je kamer heb moeten brengen s,nachts. :lol: :lol: :dag:
Moet wel weer even wennen hoor, dat ik vanvond geen cocktail meer krijg. Vind het nu weer zo’n raar idee. Jij ook?