nee dit is een bud jaar hoor voor ons…
@Stertke Viv zeker voor hubs… En 2009 wordt jullie jaar ok!
@viva
Jeetje nu dit weer, houdt echt niet op.
Heeft hubs wel goed contact met haar?
nee hubs heeft ook geen contact met zijn moeder maar we hebben ook geen ruzie
Viva : is geen leuk nieuws he nu je net thuis bent. Beps heeft gelijk hoor ik heb dat in Kreta, maar zeker ook en erger in Turkije gezien. Maarre Turkije blijft bij mij ook favoriet hoor. Bij Damber zeker niet he zo te lezen :lol:
Viva : kom je ook naar de meeting op 16 november met Damber ?
en MK en Kaylo : valt er ook misschien iets te regelen dat jullie kunnen komen, zou wel zo gezellig zijn
geen idee tot nu toe…
t Blijft toch zn moeder tenslotte…geen contact is weer anders dan helemaal geen contact meer mogelijk omdat ze er niet meer is…
Het is niet te geloven, het is gebeurt…Ik heb gedouched…te erg…ben maar eerst gaan wandelen met Aiji en toen nog ff dit en dat…en nu in joggingpak lekker nietsen
Goede middag meiden … ik ben er weer.
@Viva
Welkom thuis!!! Een leuke vakantie gehad met Damber maar ook voor jou kan Griekenland niet tippen aan Turkije.
En dan ben je net thuis en dan komt die man met de hamer weer, het houdt ECHT niet op bij jullie he. Sterkte meis en ik denk aan je.
@TRL
Lekker een middag vrij genomen … mooi zo! En op zoek naar ideetjes voor een kraamcadeautje. Ga je mooi frobelen in je zwangerschapsverlof.
En verders … weet ik het niet meer.
weer schoonzus aan de telefoon, vanavond met zijn allen om de tafel…gaat weer lekker back to earth zeg maar…wordt nog wat, mijn zwager, hubs zijn oudste broer is altijd een dwarsligger, wil zijn moeder koste wat kost in leven houden, maar het mens kan niet meer…ga dat maar eens vertellen…de arts in het verpleegtehuis heeft tegen mijn zwager en schoonzus verteld dat ze verleden week eigenlijk al aan de morfine moest…ze vergaat van de pijn, haar hakken zijn tot op het bot toe zwart…ze gilt van de pijn, maar van mijn zwager (de oudste broer dus) mocht ze niet aan de morfine omdat ze dan zo suf is…vandaag is mijn schoonzus dus gebeld dat ze moest komen (zij is aanspreekpunt) en nu heeft zij samen met mijn hubs zijn broer en de zus van hubs besloten dat ze aan de morfine is gegaan…maar dit houd dus in dat dit dus het einde is … ze weegt nog 49 kilo…en is nu dus niet meer aanspreekbaar, het attest waarin staat dat er geen levensrekkende behandelingen meer worden aangeboden is al jaren geleden getekend, dus ze is eigenlijk van de wereld krijgt geen vocht of medicijnen meer die haar beter kunnen maken, en geen voedsel,.,…,…,(volgens mij heet dat versterving ofzo iets) maar dan heb je nog 5 tot 6 dagen te gaan…pfffffffffffffffffffff…
gadverdegadver…
en vrijdag wordt ook nog eens de urn van mijn moeder geplaatst daar moeten we ook allemaal naar toe…hij is fijn!!!
goede middag…!!
@viva…weer terug van n lekkere week…wel een speciale heen reis gehad…
@trl…lekker vrij genomen vandaag
@beps…lekker aan de niets
Als het al zolang duurt Viv! Mijn schoonvader was in 2 dgn weg!! Als ze al zo zwak is, en al her en der aan het ‘afsterven’ zoals bij die hakken(sorry zeg het liever zoals het is) dan gaat het vast snel!!
Ik denk aan jullie vanavond…heel veel sterkte met praten, gevoel delen en beslissen :kus:
Beps dank je wel…ik hou jullie op de hoogte…:so:
Viva : meissie, meissie dit is echt geen fijn bericht he. Heel veel sterkte maar weer voor vanavond voor jullie:kus:
Sterkte Viva :kus:
ola ikke ook weer thuis…
ppfff er komt geen end aan, wel lekker nuttig bezig geweest en veel gedaan, veel collega’s geholpen etc… jammer dat er alleen veel mensen zijn van de oude stempel
@ viva, tja welkom terug… ppfpff en meteen met je neus in de boter… op de 1e schooldag na de grote vakantie kreeg je standaard geen huiswerk “om te wennen” … helaas is dat in de grote mensen wereld niet :kus:
ikke met bakkie food op de bank grey’s anatomy kijken, hopelijk eens een x geen herhaling
sjit wel herhaling en vanaf morgen weg… alleen nieuwe afleveringen eens in de week…
anyways, tis tijd voor een feestje…
mn 1-year-Everest- anniversary!! jipppiieeiiee ijs, hoogteziekte en een super uizicht…!! happy day to me!!
Haha is dat 1 jr nu… oh heb deze dag toch HEEEL anders doorgebracht dan verleden jaar, verleden jaar liep ik de hele dag te spacen hahaha Bloemmie bij de Everest, Bloemmie ziet de Everest…Bloemmie op de Everest(al is het laag op de Everest geweest haha)
ach ja… 5200 is errug laag idd ![]()
hihihih… mmmhh vorig jaar…
Je bent toch niet op De Top geweest(zo bedoel ik t…)