nop dat niet, maar toch,… dat bergje op de berg was mn hoogtepunt… had nooit gedacht dat iemand als ik daar zou kunnen komen… dussss
Viva…we staan allemaal achter je en steunen zoveel als we kunnen…
Filiz…mooi van start he?
Had weer eens een ingeving;komt zo bij tijd en wijle op…evaluatie in delen…werk aan de winkel,dames,haha
Ik was ZOOO TROTS op je, op mn werk verteld: Mijn vriendin belde vanaf de Everest…daar is ze nu…Bleek er een bergbeklimster te zijn, ging bijna kwijlen…ohhh is ze de Everest aan t beklimmen…ik weet nog hoogte weet ik veel(hoger zeg maar)
Dus ik van ze is in basecamp weet ik veel… Ohhhhhh das ‘laag’
Hahahaha meteen met 2 benen op de grond…(en ikke was toen nog steeds aan het hyperen…Was meteen over haha
Bij deze de statistieken van de forums in september 2008. De statistieken hebben betrekking op het aantal bekeken pagina’s per forum.
Groetjes, Anouk
September 2008
(forum) (paginaweergaves)
Argentinië 2.147
Aruba 2.036
Australië 8.934
België 705
Brazilië 3.910
Bulgarije 1.144
Cambodja 2.898
Canada 5.871
China 2.138
Costa Rica 2.138
Cuba 3.405
Curacao 10.055
Denemarken 42
Dominicaanse Republiek 1.454
Duitsland 655
Ecuador 1.141
Egypte 9.950
Filippijnen 342
Frankrijk 7.586
Ghana 401
Griekenland 3.196
Groot-Brittannië 5.349
Guatemala 755
Ierland 667
India 4.061
Indonesie 14.663
Israël 307
Italië 11.737
Japan 548
Kenia 1.212
Kroatië 267
Laos 1.888
Madagascar 401
Maleisië 1.018
Marokko 3.874
Mexico 4.017
Nederland 1.064
Nepal 1.229
Nieuw-Zeeland 2.131
Peru 1.596
Portugal 877
Rusland 450
Sint-Maarten 2.414
Spanje 18.502
Sri-Lanka 99
Suriname 2.559
Tanzania 258
Thailand 25.498
Tibet 375
Tunesië 5.538
**Turkije 113.770
**VS 7.134
Vietnam 1.826
WW Reiscafé 23.046
Zuid-Afrika 6.464
Mijn lijste,Dames we doen het fantastisch…
Moest meteen zo proesten dat mn koffie eruit is… ‘btje’ verschil zeg maar…
@ beps ja dat weet ik maar toch voelt het niet echt lekker als mensen t zeggen (weet dat jij t zo niet bedoeld) maar vandaag ook op mn werk: ben je niet naar de top geweest… nee lozer, maar wel op basecamp en das meer dan dat jij ooit zal bereiken… en IK heb mn droom mooi laten uitkomen en of dat basecamp was op de top, voor mij was t t hoogtepunt!!
en ach, t reiscafe doet zn best… vraag me af hoe het geteld wordt, want soms ververs ik hier wel en dan is er nix geschreven, telt dat ook?
Hahaha…tja,Beps;we doen het toch maar he met z’n allen,dat is onze kracht…welk forum kan daar nog aan tippen…
ppff de wedstrijden zijn nog niet eens begonnen en ik ben nu al hele avonden bezig met de website en alles meer: dont I love it!! ![]()
@ beps ja dat weet ik maar toch voelt het niet echt lekker als mensen t zeggen (weet dat jij t zo niet bedoeld) maar vandaag ook op mn werk: ben je niet naar de top geweest… nee lozer, maar wel op basecamp en das meer dan dat jij ooit zal bereiken… en IK heb mn droom mooi laten uitkomen en of dat basecamp was op de top, voor mij was t t hoogtepunt!!
(dit is een quote)
Bloem…gelijk heb je…je hebt je doel bereikt toen,velen kunnen dat niet met je delen.had hetzelfde met een totale eclipse in Turkije…het zijn hoogtepunten die je met jezelf deelt en niet met anderen omdat je die ervaring zelf intens beleeft op dat moment…dat zal je altijd bijblijven…
IK snap je Bloemmie!!! Ik wel ![]()
Zo allen, morgen moet ik naar dat echo onderzoek bij cardiologie…dus ik ga er optijd in…(hihi, nee hoor, gewoon zo een borrel, nog ff tv kijken en er dan in!)
@Bloemmie: Nu is t jouw tijd, jouw hobby jouw leuke dingen…Enjoy Askim…
@Viva: Ik hoop dat het allemaal gaat zoals het voor schoonmoeder het beste is…en dat de avond toch nog in harmonie gegaan is!
Tot morgen allen
(oh ja… Toos en Roanna: Welkom Thuis)
Beps…laat de borrel smaken en succes morgen…en slaaps ze(zal wel lukken na de borrel)
Trust voor straks…
@ beps sleep well… tis alweer veelst te laat!! heb nog ff wat ijs gepakt en blijf maar aan t prutsen… moet slapen!! arch!!
en wat krijg je als je te veels prutst… alles weg!! thank goshhjjj kon ik em nog restoren… :eek: ik sluit gauw af en ga ook naar bedje toe voordat ik helemaal tot in het oneindige pruts!
@bloem: slaap lekker tot morgen
Zo vanavond om de tafel gezeten met de familie hoe en wat er gaat en moet gebeuren, misschien voorbarig (nee niet echt, de verhoudingen binnen de familie zijn niet echt op zijn best zeg maar) maar we zijn het eens geworden hoe het geregeld moet gaan worden…
2 broers en zus zijn nog naar mijn schoonmoeder geweest, ze lag nu te slapen en was wat meer ontspannen (leve de morfine) iedereen denkt dat ze nog langer ligt dan een week, ik denk een dag of 4-5 dus we wachten maar af.
Hubs niet niet naar zijn moeder geweest, die heeft helemaal niets met haar…maar dat respecteren ze allemaal ze weten hoe hubs er over denkt, die heeft jaren geleden eigenlijk al afscheid genomen…ik kan niet helemaal goed inschatten wat er in zijn koppie omgaat maar hij is heel rustig, …en ik ga hem niet dwingen om alsnog naar zijn moeder te gaan.
Ik heb ook niets met haar, maar de situatie en al het gedoe doet mij geen goed…het is allemaal te snel na elkaar om weer in zo’n situatie te komen…
Ik ga nu zo lekker naar mijn bedje toe, met een asperine tegen de knallende koppijn, en heb ook een zere keel…fijn fijn fijn…dus ik wens iedereen een hele goede slaap toe…ben benieuwd of ik hem kan vatten en anders neem ik lekker een pilletje…
@viva en damber: wil jullie heel veel sterkte wensen!
Linda dank je wel…sorry maar Damber heeft helemaal geen binding met deze oma…
ik krijg zo’n dejavu gevoel zeg maar…
Goede avond … de meesten al bijna of helemaal naar bed.
Ikke geluierd bij tante in de stoel vanavond, zij prutsen met pincet en cremepjes en ik relaxen.
@Beps
Succes morgen in het ziekenhuis!
@Bloem
’ Alleen’ maar in het basecamp geweest? Laat ze lekker praten, jij bent er geweest … hebt er gestaan … en de meesten komen er nog niet eens in de buurt. Laat die mooie herinnering niet verpesten door de praat van anderen.
@Hans
Hebben wij ff mooi gewerkt met zijn allen, we steken met kop en schouders boven de rest uit.