denk nu toch echt dat Viva en Damber niet meer terug willen komen:p
goeiemiddag ladies !
Ben weer enkele daagjes niet geweest, sorry hoor !!
Vandaag dus lekker dagje extra vrij (treinen rijden niet, en te voet ga ik ook nie naar Brussel !!!). Wel leuk, zo’n extra snipperdagje !
Was deze week dierenwerelddag en zijn we naar het asiel het één en ander wezen brengen. DOE IK NOOIT MEER !!!
Al die arme snoetjes die je zitten aan te staren met “neem me mee” !!! Ben gewoon huilend buitengegaan.
Nu gaan we wel meer spullen en eten afgeven en zo, maar het grijpt je toch steeds aan. Had er bijna eentje mee, maar ja, we hebben al 2 schatjes.
Voor de rest nog niet bijgelezen, dus ga dat maar even doen zo meteen.
Toos en Roanna hun vakantie zit er ook weer bijna op zeker ? Zullen die even blij zijn met het leuke weertje hier !! :crybaby:
Kaylo,elk nadeel heeft zijn voordeel,voor jouw een extra dagje verlof…![]()
Cyn,vanaf volgende week weer aan studie.
Raak,misschien zitten Viva en Damber wel te beppen op het Griekenland forum en zijn ze ons vergeten;)
Trl: Griekenland forum? Dat kan natuurlijk niet he
Hoe is het met je?
Evan meegenomen en wat aangepast
Marion: 12 oktober - Side ![]()
:SPAIN:Bloemmie: 12 t/m 14: MADRID 4 WORK :SPAIN:
Trl : 17 oktober landal Aelderholt Aalden
Jac: 24 oktober CP de huttenheugte
Bloemmie29: 5 t/m 10 november: BERLIN
Beps: 6 Dec Thailand + Rondreis
***2009 ***
Bloem29: 3 t/m 10 februari: Stockholm-Oslo-Hamar
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Kaylo : 16 juni - 3 weekjes ADR :zon02:(twijfel, twijfel, …)
OF “familie” opzoeken in Sicilië
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
Cyn,wel oke hoor,nog steeds wel downs dat is niet zomaar voorbij.En het begint nu allemaal wel wat zwaarder te worden,traplopen,sokken en schoenen aantrekken,bukken pfffff weet nu hoe die mannen met een bierbuik zich moeten voelen…![]()
Kaylo,kan je het niet combineren,1.5 week ADR en 1.5 week Sicillie…
![]()
TRL: je moet maar zo denken… Over 2 maandjes (of minder
) ben jij van je buikje af!! Die mannen met een bierbuik waarschijnlijk niet ![]()
@Beps
Krijgt hub wel voor elkaar hoor … vanavond heb jij je cd!!
@Filiz
Heb je goed gedaan ![]()
Omdat je zo goed bezig bent heb ik je boodschappen ook maar vast gehaald.
@Cyn
Ingeschreven voor de cursus, wordt weer leren na deze week.
@Raak
Helemaal goed, wil het allemaal klaar hebben zodat hub er ook netjes bij zit.
@Kaylo
Een extra vrije dag is nooit weg he!
Het asiel … triest he, die arme beestjes maar je kan nu eenmaal niet alles mee naar huis nemen omdat het zielig is.
hoihoi ja morgen komen de DDDers weer terug!!!
Ben erg benieuwd naar een verhalen en toch nog een beetje jaloers hahaha
Groetjes
@Kaylo: oke ik snap de twijfel maar als ik een hint mag geven?? …ADR!!!
Maar goed het is maar een hint hoor!!!
Groetjes Jac
:D:D:D Helemaal waar, die buik blijft wss alleen maar groeien.
ola
ikke ook weer thuis
de werkdag vliegt voorbij, te druk om naar de wc te gaan. Mn reis is geboekt en ook goedgekeurd door de hoogste baas
hihi, dus komt vast goed…
verder heeft iedereen wel iets gedeelt maar daar is ook alweer op gereageerd, dus ik sluit me er lekker bij aan
@ marion, burritos opgewarmd in de oven en errug goed te doen…
owh ja, nog wat grappigs…
zat vrijdag bij de kapper en mams en ik waren eerst in de stad geweest en had mams thuis afgezet. en die klaagde nog dat paps nog niet thuis was, en ik zei: misschien is ie meteen door naar de kapper… dus kijken of ik em onderweg tegenkom, maar zag de auto nergens. dus besloot ik zelf toch maar naar de kapper te gaan, t was nog vroeg…
geknipt en alles en keek in de spiegel, zie ik daar mn papsie zn krantje lezen bij de kapper (kapper is tegenover mn huis en aan de andere kant van de stad waar mn ouders wonen) dus ikke: HEY PAPS!! hoorde ie niet, mensen om me heen keken op… gegiechel… tja, toen moest ik toch nog een keer HEY PAPS!!! HAhahhaa, iedereen kijken… hihih… hij kwam wel ff gedag zeggen maar wilde graag verder zn krantje lezen… hihi
@marion…:D:D thanx
@Bloemmie: Haha, die paps… dachtie ff rustig zn krantje te kunnen lezen… krijgttie zn dochter op bezoek haha!!!
Hier druk druk
@ beps gemeen he?! ikke zwijmel helemaal weg bij de nieuwe cd…!
@Bloem
![]()
![]()
Dacht wel dat dat beter zou gaan dan in de magnetron want daar moet je maar altijd afwachten hoe het eruit komt. Gooi er ooit een worstebroodje in en de bovenkant is dan te zacht en de onderkant lijkt wel een schoenzool ![]()
Gezellig vader en dochter bij de kapper. Was er ook ooit tegelijk met mijn moeder , zat ze onder de droopkap, ik stond er langs en zei hallo maar ze hoorde me niet, harder dan maar, nog niets. Moest er echt voor gaan hangen voordat ze in de gaten had dat ik wat zei.
Viva en Damber kwamen toch gisteren terug of niet? Vind het zo vreemd dat ze nog niet gereageerd hebben. Is niets voor Viva ![]()
heeft niemand t nummer van viva…?
@bloem…jij iedereen wakker geschreeuwd bij de kapper…alleen diegene wat t moest horen niet…haha
Zal toch niks met Viva de vader gebeurt zijn.Is zeker niks voor Viva…