Ttt..102..!!

zag net damber online (msn) komen…
ik denk gewoon te druk en meteen over tot de orde van de dag…

weten jullie trouwens wat jullie exact 365 dagen geleden deden??!??!

ikke wel… de dag dat mn leventje veranderde… hihih… :smiley:

Laten we hopen dat het dat is Bloem!

Ennuh nee … ik weet niet wat ik een jaar geleden aan het doen was. In ieder geval niets wat mijn leven heeft veranderd, dat is iets wat zeker is :smiley:

ikke wel! t was alleen een bietje koud!! hahaa

heb damber ff een berichtje op msn gegeven dat zij of viva zich ff op TTT moeten melden :smiley: :smiley: hihihi

Heb je goed gedaan Bloem!

ze zij dat ze zich zo ff zou melden… afwachten dus :paranoid:

ik ga ff de bunnies verschonen…
heb me toch een rugpijn, moest in de auto niezen en ineens schoot t erin… awhhh

@bloem…oejj…das minder…hopelijk ist snel over

Nog geen Viva…
En druk!!!

Goede avond allemaal,

Nou daar zijn we dan hoor!! Een week Kreta achter de rug… het weer was niet je-van-het maar anderhalve dag zon gehad. De rest veel bewolking maar wel warm. 1 dag regen gehad (bij aankomst).

Zondag om 11 uur aangekomen en nadat we ingecheckt waren en de koffers uitgepakt hadden even een rondje Gouves gedaan. Even langs ons geboekte hotel gelopen om te kijken of er nog bekenden waren… Op dat moment dus niet… even wat gedronken en toen terug naar het hotel om een bakkie koffie te drinken (hollands bakkie dmv eigen koffiezetapparaatje)… nou… de koffie is echt mega koud geworden… want zowel Viva als ik konden onze ogen niet open houden. Om 10 voor 5 schrokken we wakker… even wat gegeten en toen weer terug naar de kamer om ‘te lezen’… het regende, dus we waren verder niets van plan… Ik had m’n staart eruit gehaald… dus haren op zolder… hahahahah… rond 8 uur ging ineens de telefoon van onze kamer… we hadden beiden een hartverzakking… en daar wassie dan… zie foto nummero uno

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/DSC011171.JPG

Hij was bij de receptie van het hotel… hoe hij ons heeft gevonden weet ik echt niet want hij wist niet in welk hotel we zaten… niet wat mijn achternaam is… hij wist alleen dat ik die dag zou aankomen op Kreta. Enfin, de hele week geproefd van het stappen… ben nog nooit zo vaak en zoveel in discotheken geweest… Ja ja… hij heeft het zelfs voor elkaar gekregen om mij dronken te krijgen… nog nooit eerder vertoond whaahahahhaa… ik drink noooit!!! en nu 4 shotjes en 3 cocktails… dat gaat hem niet helemaal worden he!! whahahahha Iedere avond rond 11 uur verliet ik Viva om met mijn griekse god mee te gaan (zie foto 2 en 3)… Viva lag dan nog even met een boekje in bed… ik kwam tussen 4 en 5 weer eens op de kamer om m’n bed in te kruipen om vervolgens weer netjes met Viva aan het ontbijt te zitten.

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/DSC01131.JPG

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/DSC011321.JPG

Het was dus heel erg gezellig en we hebben er beiden meer dan van genoten!! Op zondag ingecheckt in het alternatieve hotel… en donderdags naar het hotel wat we eigenlijk geboekt hadden… (Ja… het hotel waar hij werkt)… Zien jullie ons al sleuren… om 3 uur gebeld naar onze hostess om aan te geven dat de eigenaar van Kalia Beach ons verteld had dat wij daar mochten verblijven en hij dit geregeld had… om 5 over 3 werd ik teruggebeld door haar en we moesten binnen 30 minuten uitgecheckt zijn!!! AHUM!! we lagen nog aan het zwembad… (bij 33 graden)… Die ene mooie dag van de week hebben we dus lopen leuren met onze spullen… we hadden namelijk al onze kleding in de kasten gelegd en we hebben een record behaald denk ik… in 10 minuten hadden we de koffers ingepakt… de kamer opgeruimd en de sleutel ingeleverd (we moesten wel een aanloop nemen en op de koffer jumpen om hem dicht te krijgen… maar goed…alles zat erin). Ik heb Stelios gebeld en gezegd dat hij ons kon komen halen, wat hij ook gedaan heeft… Zaterdag nog een Grieks feest meegemaakt… een verjaardag en een doopfeest van een klein meisje… echt helemaal geweldig… we begrepen al niet dat er zo’n groot feest werd gegeven… wij dachten namelijk dat dat meisje alleen jarig was en ik voelde me dan ook wel een beetje benadeeld dat ik nooit zo’n grote verjaardag heb gehad :stuck_out_tongue: hahahahha We hebben er echt van genoten!!

Marion; jij kent Viva als geen ander!! De hele toko hier en bij opa strak getrokken en alle wassen (maar liefst 11 stuks) gewassen en gestreken in de kast :smiley: Vandaar dat ze er nog niet is :wink:

@Damber
O meissie je straalt helemaal, en die griekse god doet niet voor je onder hoor … SUPER!!!
Het weer zat dan wel niet mee maar je hebt de vakantie van je leven gehad zo te zien.
En dan vraag ik me af natuurlijk, en weet zeker dat ik niet de enige ben, hoe nu verder … wanneer ga je weer :D?

@damber en viva…goed genoten dus…gelukkig!!!

@damber
Jij hebt dus echt genoten van de vakantie en zeker geen spijt dat je terug bent gegaan.
Mooie foto’s hoor en inderdaad jullie zien er supergelukkig uit!

Mooi Damber een genoten week dus… en nu??? En Viva…ja als er te poetsen valt dan doet ze dat met ‘plezier’!!! (jammer dat jullie zo ver weg wonen :wink: )

Zo nu wordt het rustiger!!!

Zussie,jullie zien er gelukkig uit,mooi dat het allemaal zo heeft uitgepakt,en lekker dronken geweest hahaha.Nu de smaak te pakken?Al plannen om weer terug te gaan,of hem hier te laten komen?

Marion… ik heb nog niet geboekt… maar als het goed is komt Stelios in oktober/november naar Nederland!!! Dus ik wacht… en wacht… en wacht :smiley:
Beps… hoezo?? Kwam je VIva dan helpen :stuck_out_tongue:

nou… qua alcohol niet hoor… voelde me heel vreemd… alles in slowmotion :frowning: is niet echt mijn ding als controlefreak :wink:

@Damber, dus toch…hij komt hierheen… En kunnen jullie elkaar nu wel begijpen in een taal, behalve die van de liefde??

Dus goed aan je griekse cursus werken,of spreekt hij ondertussen al wat meer engels…En ach de taal van de liefde heeft geen woorden nodig he …

En wat vind Viva van hem,is ze tevreden…hahaha niet dat je je daar wat van aan trekt denk ik…