Ze liggen mischien nog op 1 oor, al kan ik me dat van Viva heel moeilijk voorstellen. Meer kans dat ze de hele toko al weer heeft rechtgetrokken en de vakantiewas al in de kast ligt. Of Kreta bevalt zo goed dat ze daar gebleven zijn ![]()
@tkl; Evita was mooi, alleen stond er bij er 1/4 van de mensen 15 uur op kaartje ipv 14.30 dus waren aantal mensen te laat wij hadden ook 15 uur maar zaten net 1 minuut toen t begon mijn collega was net te laat
daag damesā¦
bijna niemand zin vandaagā¦
wij een druk weekend achter de rugā¦en vandaag al in de weer geweest voor n visumā¦
ik had van hans begrepen dat het een hoop werk wasā¦en dat stond ook op internetā¦
dus wij vorige maand al navragen wat we precies moesten doenā¦volgens die meneer niksā¦4 fotoās was voldoendeā¦
okeā¦vandaag dus terugā¦neej je moet een bankrekening openen en dit en datā¦(kwam uit de mond van diezelfde maneer)
waarom heb je dat eerst dat niet gezegd? tja daar had ie geen zinnig antwoord opā¦!!
toen besloten om voor 3 maanden te verlengenā¦ook een hele rompslompā¦eerst naar de bankā¦toen weer terugā¦papieren invullenā¦weer ergens anders iets van verzekering gaan betalenā¦toen weer terugā¦weer andere formulieren invullenā¦
en 3 uur laterā¦is mn visum dan eindelijk verlengtā¦
heb t dus wel n beetje gehad nu⦠:s
nu maar aan de poets en opruimenā¦want t hele huis ligt overhoopā¦
maaaarā¦wens iedereen een fijne dag ![]()
@Linda
Goede morgen ⦠ook weer boven water?
Komt nu allemaal stilletjes aan binnen gedruppeld ā¦
@filiz
Ben jij al druk geweest zeg!! Ging dus niet allemaal even soepel, maar je visum is geregeld en je mag weer 3 maanden blijven.
@marion; ja zeker ben ik weer boven water na vannacht heerlijk geslapen te hebben
ja tis uiteindelijk geregeldā¦en 3 maanden komt precies goed uit voor dat ik naar nl gaā¦dus t eerste half jaar ben ik onder de pannen ![]()
Zo iedereen is er weer een btjeā¦
@Filiz: jij iig weer een visum. En wanneer ga je dan weer naar nl?
Ik eens ff kijken, hubbie is op de compie dus ik moet op de klepdoosā¦
Goeiemorgen!!
ik weer aan het werk vandaag, het weekend niet veel gedaan⦠Heb de proefles gemaakt van hoofdstuk 1⦠eitje⦠Echt een makkie⦠Weet wel dat het eerste hoofdstuk altijd de makkelijkste is
Dus ga me deze week inschrijven⦠alleen weet nog niet waar⦠NHA/LOI/NTI!!! Geen idee nogā¦
Wel bijgelezen niet veel blijven hangenā¦
:dag:
@Cyn: :dag:!!! Alles goed dus⦠suc6 met puzzelen⦠ik zou het ook niet weten hoorā¦
Wij gaan maar eens een happie eten, moet zo vergaderen(teamoverleg) dus al om 15 uur beginnen⦠Meld me vanaaf ofzo nog wel
@Beps
Is de ruzie met tussen de drivers al opgelost of is hub daar nu mee bezig?
@Cyn
Zou voor de goedkoopste gaan want er zal weinig verschil in zitten toch? Ik neem tenminste aan dat er bepaalde eisen aan de cursus gesteld worden.
@Marion: ach ja hubs⦠en de compie⦠nee niet opgelost⦠Hopelijk krijg ik wel mn cd van Blof vandaagā¦(heb m tot nu toe op de compie geluisterd(wilde m voor mn mp3 speler hebben, en op cdā¦) maar die heeft hij nog steeds niet op cd staanā¦PFFFFF
Maar het zou komen vandaagā¦
Pff ik heb GEEN ZIN⦠na vandaag 2 dgn vrij⦠en dan vrijdag BLOF!!!
Waar kan je een kilo ZIN kopen??
@bepsā¦smakkelijk!! en vergader zeā¦
@cynā¦hoodfstuk 1 n makkieā¦hopelijk gaat de rest je ook zo goed afā¦!!
@marionā¦heb speciaal voor jullie komst, de ruiten ook maar ff gedaan ![]()
Beps: ik denk inderdaad dat ik voor de goedkoopste ga! Dat is de NHA⦠(kan ook via studieplan, echter dan heb ik geen online-hulp⦠en dat vind ik toch wel erg handig!
voor de liefhebberā¦:
ozanā>bir gecelik
demet akalinā>selam soyle
Filiz : mag je geen rommel meer maken he tot volgende week:wink:
fijn he dat ze in Turkije altijd zo duidelijk zijn met wat je nodig hebt:so:
Beps : kilootje maar ? vergader ze he
Cyn : is een goeie keuze
Linda : genoten van Evita
Marion : binnen ook al klaar, krijg jij ook visite of wil je je huisje schoon achterlaten:biggrin:
Zo heb me ingeschreven!!! ![]()
@cynā¦succes ermee!! wanneer kun je van startā¦?
Binnen 1 week⦠Duurt een paar dagen voor ik het binnen heb ![]()